donderdag 14 januari 2016

zomerse katten

zo luitjes
donderdag avond
ik had wederom geluk met de neerslag
2 x wat lichte regen , maar daar kan ik tegen
kwam zelfs de zon ook nog tegen
:)
al in al geen slechte dag
maar wat zou ik graag heerlijk spelen
in de 1ste pps


en met die lieve katten
in de 2de
welke ik opdraag aan ons
kattenvrouwtje
Corry
die gaat morgen naar huis
miaauw miaauw

katzen verrucktheiten

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen zien wij wel weer

lieve groet

karel

15 opmerkingen:

  1. Hoi Karel
    Weer twee mooie .De eerste met heerlijke muziek erbij ,maar de katten ja dat is de leukste natuurlijk .Die kleine opdonder hier thuis laat ons elke dag weer genieten ,ook al heb ik soms wat mindere dagen dan weet Mikki me altijd weer aan het lachen te krijgen met haar streken en capriolen .
    Fijne avond ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer 2 mooie...de eerste mijn lievelingsbloem en de 2e als welkom thuis...wat zal ze die poezen gemist hebben, dus denk dat wij op de 2e plaats komen.
    Jammer van de taal haha...maar maakt voor de katten niet uit denk ik...
    bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha dat klopt...een leraar van niks en snapte dat der, die, das helemaal niet.
    Kreeg het niet in mijn hoofd opgeslagen.
    Praten nooit moeite mee gehad maar lezen en schrijven grrrr
    En je ziet het is nu nog steeds zo haha
    Hangze :) :) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zal wel moeten morgen om 8 uur komt Guus ;)
    Verjaardag zus zit er ook weer bijna op...en ja dan gaan we weer vrolijk verder.
    Om te beginnen speelkleed morgen...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Karel. Zo ben al in de kleren, nu eerst hier even de boel af maken op het blog en breng ik dan Ritza even naar school. Straks weer koffie leuters om tafel zoals we gewent zijn op vrijdag. Jij gister weer geluk gehad met het weer... moet je fijn zo houden hihihi. Ik hou het even kort en wens je een hele fijne vrijdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mogge karel
    Je zat in de spam...zal ik zo ff oplossen haha
    Ja een vroegertje maar of ik naar buiten ga is de grote vraag...
    Want Guus slaapt in de voormiddag nog een uurtje en dan is de papa er alweer om hem op te halen na zijn slaap...tenminste dat denken we hihi
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Karel en je lezers. Het is hier vandaag grijs en grauw en ook wat frisjes. Zo heerlijk met de hond wandelen en dan genieten van een vrije dag. Komt wellicht sneeuw zo te voelen. Wens je mooi dagje en alvast fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha die Karel. Dus een lekke band, nee dan ga je niet met van alles lopen zeulen .. ach heb je vanmiddag ook weer wat te doen hihihi. Hier de koffie drinkers ook weer naar huis, ik boven de voorzet ramen er weer voor gezet, kon het alleen dus is dat ook weer klaar. De afwas en de was en verder hou ik me nu rustig. Ritza kan rond half 1 thuis zijn en dan samen nog even naar de suup... Kan ik nu nog even lekker rustig genieten van de stilte om me heen..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Niet eens gewone melk joh...maar poedervorm met water.
    Zo gezond is gewone melk voor kleintjes dus niet hj
    Bij blokker hebben ze ook goeie bewaarbussen...
    Balen band lek...maja moet ook flink werken de laatste tijd grijnzzzz
    Dus die dacht vast laat hem ook maar eens sjouwen haha met piepers...ne zou ik ook niet doen.
    Smakelijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier vrieskoud...want blijft droog...
    En ja voor de Xenos moet ik naar de stad rijden dus is blokker beter voor mij haha
    En die voorraad dozen zijn regelmatig in de aanbieding en dan koop ik ze.
    Zo guus weer de deur uit...rust in de tent.
    Nu maar hopen dat de band hard blijft dan...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Daan krijgt een brilletje en mathijs moet naar nijmegen naar de reumatholoog
    Ze gaan toch verder zoeken omdat het regelmatig gebeurt dat hij door zijn been zakt en zegt au en wijst naar zijn rug. Al is het mank lopen nu wel weg, maar regelmatig dat au en heel moe...
    Valt spontaan in slaap op de bank en in de auto...deed hij eerst nooit.
    Het is wat met de kleine kinderen...ze houden ons zo wel bezig. En zoveel tegelijk pffttt
    Maar goed, ben wel blij dat ze er wat mee doen.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Och zolang ze in de groei zijn zullen er altijd wel dingen blijven komen.
    De mams is niet blij met de bril...ze heeft er zelf vroeger 1 jaar een op haar neus gehad met afplakpleisters...maar goed die overtuigen we nog wel van het nut ervan...
    En ja Mathijs is een ander verhaal...
    En flans je alles in een pan of zit er verschil in...wij een kip/kerrie gerecht mrt rijst.
    Smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja hoor ,morgen gaan ze er eentje uitzoeken ;)
    Scheelt wel dat een neefje er ook een heeft...haha gelijk ook maar een goede verzekering afsluiten voor de bril grijnzzzz
    toe maar 2 pannen hj

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Plus glazen...dus volgens mij is dat ver ziendheid...
    We gaan ook zo meteen aan tafel...smullen haha
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wij gaan zo weer voor de koffie...
    dus nog een band plakken om een reserveband te hebben...slim plan hihi
    Even hier rondkijken en dan ook op de bank...mzl

    BeantwoordenVerwijderen