zaterdag 23 januari 2016

zondag

zo luitjes
ik had een rustige zaterdag
en zo ik het weer zag
wordt het ook een rustige zondag
al hoop ik wel een rondje te wandelen
ja ik begin het wat te missen hihi
keek al wat rond voor een mooie lange afstand wandeling
welke ik wil beginnen , het Grote Rivierenpad
op het Pieterpad staan nog 3 etappes open
in het mooie Limburg , welke ik als het lukken wil
met Gerard Kwebbel wil lopen
maar de dagen moeten eerst wat lengen nog
want het reizen mee gerekend is het wat te ver nog
en nee ik ben niet bang in het donker
;)
voor vandaag heb ik toch naar mijn bescheiden mening

weer 2 gevonden welke U zal bevallen
toch

de weerspiegeling van je hart
ff op alleen lezen klikken

wat een geweldige fotografen zijn er toch hé

Photographie_artistique_AK
ff op alleen lezen klikken

wens U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en een goed begin van de nieuwe week morgen

liefs

Karel

10 opmerkingen:

  1. Die onderste komt me zo bekend voor...ben benieuwd of die bij mij nog een keer komt ;)
    Hoe kan ik dat nou vergeten
    En zou ik het vergeten dan herrinner jij me er wel aan en anders die roepende kids morgen vroeg!
    Maar jij bent zowiezo vroeg wakker dus als je wil spelen op het kleed met autotjes en guus achterna wil rennen dan kunnen wij blijven slapen haha
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel, Jij ook al weer wakker. Ik heb lekker twee extra uurtjes geslapen, heerlijk en was en ook wel weer even aan toe. Gister weer wat uit zitten vreten wat ik al langer wilde doen maar dat verliep even anders, maar dat lees je wel. Nee je had me nog niet verteld dat je sinds het nieuwe jaar geen biertjes meer in huis haalt en dat je al 3 kilo bent afgevallen. Kijk dan heeft het nut he... en natuurlijk is een biertje zo nu en dan niet erg maar je ziet nu wel wat het doet. Je voelt je er vast beter door als de kilo,s verdwijnen. Aimillio,s is niet thuis dit weekend die komt om de twee weken nu momenteel... het waarom dat lees je ook wel op mijn blog. Jij vandaag misschien even aan de wandel. De lange wandelingen komen ook wel weer. Ja het is smorgens nog lang donker... en daardoor lijken de dagen nog kort. Ik ga je nu een hele fijne zondag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel,
    Jij was er al vroeg bij voor de zondag .
    Bedankt voor je lieve plaatje en krabbel in mijn boekje :-)
    Even naar je mooie PPSjes gekeken en zitten genieten .
    Wat een somber weertje is het he !
    Zijn vast de donkere dagen na kerst hihi.
    Het regent hier ook nog .
    Mag van mij wat kouder met een zonnetje wat zeg jij !
    Ik wens jou een hele fijne zondag en een goede nieuwe week .
    Liefs van mij
    Ineke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge karel
    Kinderen van deze leeftijd eten nog geen spek en drinken zeker geen koffie
    Maar de boterhammen gingen er vlotjes in en ja toen was het spelen...pffttt 7 uur was het hier vanmorgen. Guus slaapt nu en Daan is metde mams even naar zijn nieuwe school kijken...
    Komen ze zo weer hier terug om boterhammen te eten.
    Kan ik nu mooi even krabbelen...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Karel,
    Twee mooie ppsjes, die kijk ik altijd het eerst.
    Vandaag geen weer voor een uitje, akelig met die mist.Ik merk het ook aan mijn longen.
    Ik doe rustig aan, ik heb wel 15 min. op de hometrainer gefiets.Het ging wel behalve er op en er af.
    Alles moet wennen.
    Morgen komt de therapeut langs.
    Nog een fijne zondag.

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha jij vanalles gevonden op zolder en ook nog eens iemand blij gemaakt met spullen...
    en beter nog ook wat gevonden voor op je eigen fiets...
    Ja zo heeft een regenachtige dag toch nog wat opgeleverd...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja dat komt omdat ik niet weet wanneer ze mij nodig hebben en kan er maar vast staan haha
    Daan is boven met de lego aan het spelen en opa speelt met guus...
    en lopen man dat ie doet. Hij heeft het ineens goed door.
    nu als je de reacties omwisseld dan klopt het weer hj
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee hoor die vingertjes op de ramen en deuren vind ik helemaal niet erg...en komen bij de volgende poetsbeurt...iedereen weer de deur uit...de prak staat in de oven warm te worden dus ook zo eten...en dan.....RUST

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier was ook alles rustig. Beetje schrijven, beetje chatten, het is daarvoor toch zondag ?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Precies wie zich druk maakt om wat vingertjes hier en daar die heeft geen leven als er 6 van die kleintjes rondlopen. Ook op de plinten en murenkomen beschadigingen...werken we wel bij en laat ze zich maar lekker uitleven ;)
    Doe ik nu ook haha ga de bank opzoeken en in de ruststand ;)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen