maandag 1 februari 2016

1 februari 1953

zo luitjes
het weekend weer gedaan
als mede de maand januari
neem ik U eens mee naar de dag dat ik 3 jaar werd

1 februari 1953

ja dat is alweer wat dagen terug
maar die datum wordt nog vaak genoemd
nee niet omdat ik jarig ben
vanwege die vreselijke ramp natuurlijk
vandaag is het ander weer en dat moet ook
want ik ben weer in de reclame wijken te vinden

1_februari_1953

gein ja noemt het maar gein
hihi
doe ik ook hoor

Klaaglied van een gepensioneerde

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

15 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Allereerst van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag. Je mag er weer een jaartje bij gaan tellen. Ja dat jaar 1953 blijft in de geschiedenis boeken staan. Vandaag een droge dag en jij mag vandaag de wijk weer in, jarig of niet. Nog even geduld dan kom je weer logeren en zie dat dan maar als je verjaardags cadeautje, een avond uit naar het toneel. Wie weet wipt een van je broers nog even aan... Ik ga je in ieder geval een hele fijne dag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogge Karel,

    Van harte gefeliciteerd.Haha.. de onderste pps is geweldig
    Nog een fijne verjaardag.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook nog maar even !
    Van Harte Gefeliciteerd Karel .
    En een fijn dag !
    Liefs Ineke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel
    Van harte gefeliciteerd met een dikke knuffel erbij .Het enige wat ik me vaag herinner zijn ''Opa en Oma"" uit Zeeland die een tijdje bij ons in huis geweest zijn na de ramp .Die 3e Opa ging regelmatig met ons wandelen .De twee pss is echt leuk .Hier doet mijn mannetje ook veel in het HH ,die zegt altijd ,jij bent ook met pensioen dus doen we de boel samen .Ik vind het het zo gezellig om hem thuis te hebben .Nee mij hoor je niet klagen in tegenstelling tot heel veel andere vrouwen .
    Fijne dag ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helaas Powerpoint is niet mogelijk op mijn trouwe lappie, maar lees graag je gewone berichten en zo ook deze weer. De regen komt met bakken uit de hemel, maar gelukkig niet zo erg als toen. Gefeliciteerd en een fijne dag en bedankt voor al je reacties op beiden blogsites. Maak er wat van. Groetjes van mij uit Zuid-Holland. Het land van het water lol.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Er is er een jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is hij....hieperdepiep hoera
    Gefeliciteerd karel en maak er een fijne dag van.
    Eerst even de link aangepast anders heb je zo weinig om te klikken haha
    En droog de wijk gelopen of was dat niet gelukt vandaag?
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och daar worstel jij je wel doorheen...met een pintje hj
    Ja als het op zo een dag niet mag wanneer dan wel...zeg ik proost en geniet ervan
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Das mooi haha, ben je vrij tot donderdag toch?
    Nu waren allemaal oudjes hoor...zag die album denk gaan we ffkes delen...en ja jij ook dus ;)
    Ben alleen benieuwd of er zijn die op zoek gaan naar rebbeltje :)
    We volgen alles haha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. "is een leuke , boefje"

    whahaha
    Tuk ze en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu wij wachten nog ffkes met eten...te vroeg
    Maar jij alles al op en nu een tukkie...verslaap niet de rest van je verjaardag hè...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Awesome videos , Karel... so different from each other ... just like siblings in a family ... smiles ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha jij valt van de ene slaap in de andere...hj
    Vermoeiend jarig zijn haha
    bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja dat was wel duidelijk voor iemand die zegt dat ie er niks aan doet haha...wij wel dus grijnzzzz
    Ja ik slaap beter hoor...gaweer terug naar de bank...mzl

    BeantwoordenVerwijderen