dinsdag 9 februari 2016

arbeid & buro

zo luitjes

ik maakte er vandaag een rustig dagje van
scheepsbouw was iets waar Nederland ooit om beroemd was
als ik zeg dat de politiek deze en andere grote bedrijven heeft verkwanselt
zit ik er dacht ik niet ver naast
ik heb mooie grote schepen te water zien gaan bij de NDSM in Amsterdam
en ook bij Amels in Makkum
waar zijn al deze schepen gebleven , nu kijk eens in de volgende pps
wie weet ziet U een bekende

anyone looking for the delos



wens ik U een fijne avond
en een gezonde nachtrust
ik doe morgen ff mak an
U ook

lieve groet

Karel

18 opmerkingen:

  1. Zie het ja jij zoekt geen nieuwe en plaatst gewoon 2 dagen dezelfde...hj
    De bovenste is dan wel weer nieuw maar mooi is anders...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De onderste had je gisteren toch ook maar alleen een ander beginplaatje :)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. door onvoorziene problemen heb ik de gein van deze dag verwijderd
    blijkt de zelfde te zijn als die van gister
    ik sluit af en zeg slaap zacht

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Nee geen bekende boot langs zien komen.. geen enkele die hier in het verleden bij Amels is gebouwd. Denk dat we hier vandaag ook wel met de boot kunnen hihihi, het regent maar door buiten. Niets aan zo maar goed hopelijk droogt het straks ook weer op. ik zal straks even de dag hier beginnen en ook de logeer kamer weer even op orde brengen.. Het is nu kort dag naar de vrijdag toe. Ga ik je nu eerst een hele fijne woensdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ... videos work again, Karel!!! .. but no sound ... is there sound to this video? ... but pics are good enough for me ... smiles ... apropos pictures ... uhm, where did the pic of you go? (right hand corner of your blog) ... anyway ... have a really nice day, hmmm? love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel,
    Ik zag ook geen bekende boot voorbij komen en gelukkig drijft mijn bootje nog..hihi.
    Wat een regen, ik heb een piepklein ommetje gemaakt alleen met een kruk.
    Het ging best en de instap van de wal naar de vlonder ging dit keer ook goed zonder blubberknien.
    Haha...dubbele gein..niks op tegen,hoor.
    Groetjes.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi karel
    Had toch echt gemeld dat de kapster kwam...maar niks zo veranderlijk...zoontje was ziek dus wij met zijn allen die kant op...ja ook Daan en Guus met de mams dus lekker druk was het...
    Gelijk wat eten mee genomen van de suup, want ja morgen feestje...haha
    Maar ook vandaag moeten we wat eten...samen een maatijdsalade met kip en piepertjes...
    Doen we het mee haha...smakelijk en fijne avond

    Oja toch haringhappen vandaag hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne avond ,Karel en voor straks..smaklijk.
    Neil komt laat thuis.Jammer.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kijk en dat doen ze hier op woensdagmorgen in de kroeg...dat haringhappen.En nee kind van de kapster was niet druk maar ziek ...nu maar hopen dat we het niet massaal overgenomen hebben.
    Maar zoals hij zelf zei was het vandaag 100 % beter dan gisteren haha
    Smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lees altijd goed... ;)
    En die haringen zijn goed voor het brood natuurlijk, want geloof niet dat Milo vandaag haring heeft gegeten...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha die Karel. Nog even een snelle krabbel van mij. Ben even het blog in de liefdes kleuren aan het zetten tot en met zondag... leuk item voor het blog. Hier vanmorgen evengoed weer in en uit loop... hopelijk morgen eens een normale dag. kon vandaag niet meer alles doen wat ik wilde dus morgen hoop ik alles even af te kunnen maken. Wil wel het weekend zo veel mogelijk vrij dat begrijp je. Morgen komen Marten en Christa ook weer naar hier... Ik ga snel verder en wens je een hele fijne avond. p.s: je laat wel nog even op tijd horen hoe laat je vrijdag aan komt en waar???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en nog bedankt voor de tips... tegen slakken

      Verwijderen
  12. Er zijn er meer die zo heten hihi
    En ja pas op voor die streng zijn grijnzzzzz
    Fijne avond haha zonder tukkie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Laat ik nu al een vermoeden hebben gehad dat je in slaap was gevallen haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo heee...... in Bangladesh zag ik werkelijk een heel zee kerkhof van al die schepen!!!
    Mooi dat je dit even onder de aandacht brengt Karel. Er zullen heus nog objecten aan zitten waar ze wat mee kunnen verdienen maar de rest rost weeg in eth water wat de kwaliteit niet ten goede zal komen voor het water.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen