zondag 21 februari 2016

bewust zijn

zo luitjes

het weekend zo wat weer gedaan
ik hield vandaag een rustige niet zonnige zondag
veel regen en wind hier , en toen het wat lichter werd
en zelfs droog , lokte het mij niet naar buiten
ik was mij wel bewust dat het niet fijn zou zijn

awareness - bewust zijn
dat ben ik me ook van deze mooie pps
ik kijk uit naar al dat moois wat U er in zult tegen komen
een prachtige natuur

awarenes

en omdat ik mij zo bewust ben en niet gek ben maar prettig gestoord
vandaag in de mand van de gein
het gekkenhuis
28-gekkenhuis-N-283x326
wens U een fijne avond
en een gezonde nachtrust
morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

11 opmerkingen:

  1. Oke ruim de eerste wel hihi
    en de 2e nee is niet zo moeilijk om te lachen whahahaha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och had die nog niet ingepland staan dus valt weer mee...maar wel al regelmatig gezien als ik op zoek was naar een pps...het is en blijft een mooie.
    Hang ze...ik niet lang meer want morgen weer op tijd de deur uit.
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi toch?
    In ieder geval eentje die ik had willen gebruiken
    Dus een mooie whahaha
    Alle goeie dingen in 3en...sweet dreams

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Nee het was echt geen wandelweer hoor gister. Ook vandaag eerst nog regen... Ik ben gister alleen even naar Fonnie gewandeld om daar een bakkie te doen. Verder ben ik er ook niet uit geweest. Nu vandaag alleen de maandag ochtend klusjes even en vanmiddag een ritje Sneek. Geen extra dingen vandaag, dat zien we morgen dan wel weer. Jij vandaag de wijk weer in denk ik.. hopelijk kan het tussen de buien door. ik wens je een hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He die Karel. Jij flink voor op schema vanmorgen en nu lekker even op je gemakje de middag in gaan vullen. Ja ik ben hier ook klaar. Net thuis van de suup. Marten kwam vanmorgen even een bakkie doen, Eddie is ook niet aan het werk, te nat voor in het riet dus die heeft zelf even zijn overall geruild. Kan ik vanmiddag op schema weg hihihi. Ik hou me nu ook nog even een klein uurtje koest en dan op weg naar Ritza en de tandarts.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha karel
    Hier ook de rust mode maar dan anders
    Vera weer naar school en opa en mathijs samen op de bank voor barbapapa
    En ja ik ff de laptop aan en reageren
    Hier al de hele dag flinke regenbuien...wat zeg ik aan een stuk regen.
    Ben je nat geworden vandaag of had je alweer geluk hihi
    groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Droog bij jou...dan heb je echt geluk gehad want in de rest van nederland is er regen.
    Héél veel regen
    Zal nieuw blogje plaatsen voor het geval je je anders verveeld ;)
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is als je de letters in omgekeerde volgorde gaat plaatsen, omdat je niks beters te doen hebt. grijnzzzz
    Dus wij zijn weer de klos...en de regen alleen in het zuiden
    Nu zit binnen maar we moeten zo meteen erop uit. 3 uur school uit.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een timing...idd 3 uur op het schoolplein met plu
    Het regent hier nog maar niet meer zo hard als overdag...maar blijft erg nat.
    Smakelijk te laat maar voor ons op tijd we gaan nu aan tafel
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hello Karel, greetings from Victoria, BC .... will be back in AB on Thursday ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ook hier die zondag veel regen en veel wind.
    Wat dat betreft mag van mij de zomer wel beginnen hoor.
    Heerlijk die mooie zonnige dagen hihi....
    Lekker wandelen,. fietsen, terras zitten en genieten.
    Kom maar op met die zon "-)
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen