donderdag 18 februari 2016

dag van rust

zo luitjes

wat een lekker weer had ik weer
en goed en wel klaar en thuis zag ik de straat nat worden
hihihi

ik heb voor morgen geen plannen
en het HH is dacht ik wel op orde
dat wie weet maak ik weer een wandelingetje
door m'n tuintje
verder zal het hier een rustdag zijn
en dat ik geen verspilling van tijd
:)

zorg dat je geen tijd verspilt

vandaag in de maand van de gein
een opname in het ziekenhuis
hihi

ziekenhuis

wens ik U  fijne avond
en een gezonde nachtrust
een fijne dag morgen

lieve groet

Karel

6 opmerkingen:

  1. Denk dat iedere vrouw kiest voor die keuken grijnzzzzz
    Dat is geen verspilde tijd haha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Ja je hebt het afgelopen dag zeker weer getroffen. Komende dagen komt er ander weer. Vandaag geloof ik nog wel een prima dag om er even op uit maar het weekend herfst weer in plaats van winter weer. Jij vandaag een rustdag, ik ga hier straks de boel even weekend proof maken. Maar straks eerst Ritza even naar school brengen en heb straks de koffie drinkers weer. Ga je nu eerst even een hele fijne vrijdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    Zegt ie wat van mij haha je was aan het nachtbraken...
    Die keuken kan veel opleveren haha
    En ja die pps was al op wp...
    Weer een mooie dag als ik zo naar buiten kijk, maar voor mij is het zowiezo een blijde dag.
    Alles achter de rug en we kunnen weer verder...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,

    Haha...mooi ppsje,hoor...ik weet niet waar ik voor ga..hihi.
    De bovenste is mooi.

    Ik was nog op sokkenjacht maar ik vind alleen hele dikke sokken.Geen optie want dan kan ik echt geen laars meer aan.
    Heerlijk weertje.
    Ik was nog even buiten om te oefenen en het was geen straf.
    Het weekend wordt minder mooi..heb ik begrepen.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk ik plaats ze dubbel zodat jij ze zeker niet vergeet te verwijderen grijnzzzz
    Of is het gewoon handig haha
    Nu het ritme gevonden om toch ook opwp regelmaat te krijgen...al sla ik daar af en toe wat daagjes over in de toekomst.
    Vreemd maar dan komt er ook niemand behalve de vaste gasten hihi
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier zijn de boodschapjes voor het hele weekend binnen en zoals het er nu uitziet morgen een brooddag...wel met wat warms erbij.
    Lekker makkelijk in ieder geval gaan we zondag weer voor volledige maaltijd.
    en je weet maar nooitwie er mee aanschuift grijnzzzz
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen