vrijdag 5 februari 2016

de wereld waar in we leven

zo luitjes
ik had vandaag een echte rustdag had wel wat dingen voor
maar die blijven dus voor want ze zijn niet achter de rug
:)

de wereld is totaal van slag je zou geen nieuws meer willen zien of horen
wat een zooitje ellende
maar toch is de planeet waar onze wereld zich op afspeelt nog mooi
met de klemtoon op NOG ondanks oorlog en ellende
ik vind dat de volgende pps dat mooi laat zien

Onze menselijke planeet

heel iets anders is er in de map gein
vanwaar ik deze maand elke dag iets plaats
daar is alles mooi en lief
daar regeert de
GEIN

het carnaval is daar
niet hier dus maar daar
ik wens al die er aan mee doen
of naar gaan kijken
heel veel plezier en hopelijk mooi en warm weer

Carnaval_bij_de_fietsclub

wens ik U een fijne avond
en een gezonde nachtrust
hopelijk mogen een fijne en bovenal ook droge dag

lieve groet

Karel

10 opmerkingen:

  1. De vaat nog...nu hier nog wat strijk morgen...
    Is ook heel geduldig haha
    Toe maar 2 nieuwe de eerste een prachtige met mooie beelden van mensen
    de 2e ahuhm je deed niks met carnaval haha
    Denk dat het koud was grijnzzzz
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hallo
    De pps heet carnaval bij de fietsclub en in de optocht...
    En of dat carnaval is haha
    Ja de onderste kende ik al, maar volgens mij een iets andere versie.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Ja wat een ellende op het nieuws elke dag.... en waarom.. dat vraag ik me dan steeds af. het kan allemaal zo anders en kan deze planeet er nog mooier uit gaan zien. Hoe deze dag er uit gaat zien dat zien we ook wel weer.. in ieder geval straks even naar de konijntjes en het oud papier even bij de weg zetten. Ik heb gister rustig aan wat huishoudelijke klusjes gedaan maar ging wel bijna in slakken tempo hoor, was zo gammel als wat. Vandaag maar weer even het hok in en weer wat opruiming houden. Al het goede komt langzaam is het toch hihihihi. Ik ga je nu een hele fijne zaterdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Een pracht ppsje met prachtige mensen.
    Hmmm... de onderste wat minder hihi..Hij is wel grappig.
    Rosie de poes was niet oud, net 8jaar geworden maar ze had nierfalen.
    Eerst nog 5 dagen aan de dialyse geweest maar mocht toch niet baten.
    Het wordt tijd voor leuke dingen,vind je niet?
    Ik heb zo'n beetje mijn portie wel gehad.
    Vandaag weer veel pijn,misschien wat het uitje naar appie een stap te ver.Maar ik wil zo graag.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Nu ik ben er ook haha maar zo meteen voor de tv want marijn komt met de bso op tv ;)
    En ja dat willen we niet missen natuurlijk
    RTL4 om 1 uur begint het maar de bso komt om half 2 zover ik weet.
    Dus ipv carnaval vieren zitten we voor de buis haha
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was in een paar minuten voorbij, maar marijn gezien op de judomat.
    sportBSO is de naschoolse opvang en deze eentje met allerlei sport...echt leuk.
    Ze maken kennis met alle sporten en doen veel buiten.
    Waar mag je nu nog boompje klimmen en met roeiboot het water op...hutten bouwen en het bos in...geweldig!
    mzl
    Oja uitzending gemist is er ook nog haha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad Karel, de wereld is niet meer de wereld van weleer.
    Althans niet in ons werelddeel. Je pps laat in eider geval wel weer schitterende beelden zien en dat doet een mens weer goed. ook de tweede mag er weer zijn hahahaha..... Ik wens je nog een hele fijne avond.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tja in jou tijd werken niet en de vaders en de moeders dus mocht je spelen.
    Nu werken beide en moet er opgevangen worden.
    Dan maar op een leuke manier en met een heel enthousiast team...
    Ben ik nu aan het uitleggen dat het tegenwoordig anders is dan vroeger pffttt
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja dat is uit te leggen het is niet anders en niks mis mee ook, al zou ik het ook graag anders zien.
    Weet je het is al uren carnaval op mijn blog, maar jij negeert dat blogje gewoon ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Karel. Vandaag geen wandel weer Karel, nattigheid krijgen we vandaag. En je hebt je eten in huis dus je kan er vandaag weer een pyama dag van maken hihihi. Ik niet hoor, ga straks in de kleren en de dag beginnen. Ook even naar de konijntjes en dan neemt zus het weer gewoon over, die komt vandaag weer thuis. Nee Milli is er dit weekend niet die komt komend weekend weer thuis. Ik ga straks weer even rommelen in het hok en denk dat ook de zolder nog wel even open gaat vandaag. Maar alles op een weekend tempo hoor. Nu eerst jou een hele fijne zondag wensen en tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen