woensdag 3 februari 2016

donderdag =? nou zeg het eens !

juist
gein uit de mailbox
ik heb voor mijn bezoek eens wat wijsheden op gezocht
wil niet zeggen dat U al niet wijs genoeg bent
maar wie weet leert U nog wat
ze zeggen toch wel eens
we leren elke dag nog
dus waarom niet op de donderdag
ik loop mijn 2 vaste wijken
en nog eens de 2 invalwijken
dat ik zal de hele dag weer aan de wandel zijn
unnamed1unnamed2unnamed3unnamed4unnamed5unnamed6unnamed7
ja ook deze dag een geintje hoor
we kunnen niet altijd serieus zijn , toch
Afbeelding1
wens U een fijne dag
lieve groet
Karel

12 opmerkingen:

  1. Ha karel
    wil je zien waarom ik nu niet lach dan moet je bij dia 5 maar eens met de muis op dieman gaan staan en kijken wat je dan te lezen krijgt :(
    En zo zitten er vele blogjes....gejat in
    Was die alweer bijna vergeten maar zie die nu weer terug pffttt
    Oke je tegeltjes wat schuin maar sommige wel leuk.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HAHAHAHA grappige teksten en fijn dat ik ze nu ook kan inzien. Moet je vaker doen want een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. Hoop dat het weer meevalt voor je morgen. Ik kan de voeten niet sturen laatste tijd maar ik wandel wel met veel rustpauzes. Hoop dat gleuven ook geopend blijven voor je post;) Morgen een schrijf en film maak dag voor mij en een kleine ronde buiten doe ik wellicht ook nog even want frisse lucht is goed voor het lichaam. Een goede nachtrust en bedankt voor je mooie reacties op de websites. Liefs Tine. Kleed je wel warm aan hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Donderdag en jij straks de hort ook weer op. Ik duik straks het hok in.. ja echt. Jan komt een werkbankje voor me maken. Ben de hele week al andere dingen aan het doen dan normaal dus een echte klus week zeg maar. maar goed ik ben er wel blij mee dus vandaag dan nog maar even wat anders dan de normale dingen. Hou ik het nu even kort want ook Ritza moet vandaag weer wat eerder uit bed en naar school en dan kan ik aan de slag. Ik wens je een hele fijne donderdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OMG, Karel ... so funny ... the penis one ... ha ha ha ... Love, cat. Have fun with ur paper route 2day, hmmm?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Jij weer aan het buffelen...en is het droog vandaag?
    Gister was het koud met een gemeen windje...
    Had je deze al eens in de mail gestuurd met de uitleg erbij maar dat is alweer een hele tijd terug...maar wordt nog iedere keer boos als ik het zie...
    Maar goed is niet anders en zal regelmatig op blijven duiken, maar vraag me dan wel af hoeveel nog meer...
    Groetjes en hou het droog...en buffel ze recht of schuin haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat was ff lachen Karel.Ik hoop dat het een beetje droog blijft als jij je wijkjes gaat lopen .Wat de muizen betreft moet ik eens kijken ,er schijnen ''veilige''vallen te zijn zodat je ze levend weer buiten kunt zetten .Een klem moet ik niet aan denken ,straks zit Mikki er met haar pootje in brr
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als ik hier naar buiten kijk denk ik wat hier valt valt in ieder geval niet bij jou in de buurt maar zal wel nat zijn allemaal...maar goed tot nu toe heb je ook nog veel geluk gehad. Volgende keer beter hj
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb je toch nog geluk gehad met het weer dan...hier de hele dag al nat en grijs.
    Ja dan heb je wel wat nodig met al die energie die je nodig hebt gehad haha
    Smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk verhaaltje hè...
    maar ik niet zat op de bank
    Ja dat vermoeden had ik al...een lang tukkie haha
    bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lolbroek...ik lig zowiezo nooit, niet op en niet achter de bank haha
    Dus jij weer bij zoveel werk is dat toch niet...denk je wijkje duurt langer ;)
    Hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Slapen doe ik wel liggend ;)
    Bij mij komen er op wp ook minder nu ik nog maar 1 blogger heb...
    Wie weet straks ook nog maar 1 wp...we zullen zien.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Whahahahahaha..... kijk, dat was weer even helemaal lekker lachen met die mopjes Karel :-))))
    En ja, we leren inderdaad iedere dag nog steeds bij al zijn er die dat maar afgeleerd hebben whahahahaha.... Heel leuk blog :-)
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen