donderdag 25 februari 2016

een korte pauze

zo luitjes

dat was me een dag vandaag , vier wijken gelopen
laat ik het zo zeggen , het was een flinke wandeling
1 bui sneeuw 1 met hagel , maar ik kon gewoon door
nu nog wat TV en dan vroeg slapen

ik krijg bezoek dit weekend
zeg maar een lang weekend
en zouden ze willen blijven voor wat langer is me ook goed
heb m'n hutje op orde , ja geloof het of niet
een huisman doet wat extra als er vrouwvolk komt
ik zal druk zijn met hen
zo ik het begrepen heb , veel vertaal werk
van Nederlands naar Duits
nu ik denk dat zal mij wel lukken samen met google
:)

maar toen ze belden werd er al gesproken over
pannenkoeken en vissies eten
ik zal weinig online zijn
maar zoals altijd zal ik mijn uiterste best doen
Uw reacties en eventuele nieuwe blogs beantwoorden en bezoeken
zo hier bij alvast mijn gemeende excuses
mocht ik iets missen

eine kleine pause

wens ik U een fijn weekend
en tot tot

lieve groet

Karel

28 opmerkingen:

  1. Druk druk en je krijgt het nog drukker ;)
    Geniet er maar van...
    Mooie pps en als je toch aan het vertalen bent kan deze er nog wel bij...je hebt het toch al druk hj
    Slaap wel en morgen nog ff de puntjesop de i zetten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herkenbaar dat zo is er altijd wel wat hj
    Jij dit weekend ik volgend (lang) weekend foetsie
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Dus je was laat gister middag maar ja je had dan ook extra wijken te lopen en helemaal droog ben je deze rit niet thuis gekomen las ik. Maar het viel mee. Jij vandaag even de laatste dingetjes in huis voor de logees komen.. is dat ook maar weer aan kant. Nou het komend weekend droog en zonnig weer geloof ik dus dat treffen ze dan maar weer, kunnen jullie vast wel een loopje visboer doen hihihi. ik ga snel verder want ook ik wil hier vandaag de boel weer even goed doen voor het weekend begint. ik wens je een hele fijne vrijdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel
    Jij krijgt dus bezoek ,dan wens ik je een gezellig weekend
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Karel. nee hoor ik ben niet weer gaan slapen. Ben hier en boven aan het werk geweest, eten gehaald en een stukje brood gegeten. De koffie drinkers vanmorgen weer gehad en nu komt Ritza ook net binnen stappen ... Jij je hutje ook aan kant, kunnen de logees maar komen. Komen die vandaag al aan of morgen? Ik ben op een was die nog op de hang moet klaar maar die is nog niet helemaal klaar. Dan kan ik ook echt even zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel,
    Jij krijgt het druk met je logeetjes.
    Ook wel weer gezellig.
    Je hutje weer spic&span.
    Mijn hutje is redelijk op orde maar het kan beter.Ik kan niet alles aan Neil vragen.
    Ik ben op zoek naar hulp en waarschijnlijk krijg ik die ook.
    Het zou een opluchting zijn voor ons beide,ik kan nog niet alles.
    Ja...als ik drie armen zou hebben,een voor het vast grijpen en de rest van de armen voor het HH.
    Mooi ppsje heb je weer opgezocht.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha karel
    Jij al een hele rit erop zitten met de stofzuiger haha
    Ja als je gelijk je hele hut doet dan wil dat wel
    Maar je hebt een vrij weekend voor de deur en die moet je wel ff binnen laten hihi
    Nu hier was zoete inval vanmorgen...begon met broertje die de was kwam halen en daarna de buuf...
    Och koffie voor een hele dag al op...groetjes en geniet de rest van je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo karel ik heb de rosig ff opgezocht haha
    en kwam hierbij uit...niet veel wijzer geworden grijnzzzz
    http://www.woxikon.nl/de/rosig

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja zag het ook maar verteld genoeg...
    Denk toch dat het iets van a'dams is, want ken zelf die uitdrukking niet.
    Jij mag ffkes typelen...slapen ze al dan?
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo je eerste dag met gasten zit erop en nu een goede nachtrust...en morgen ???
    Veel plezier maar eerst slapen...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Karel. Dus jij al vroeg uit bed en aan de koffie en de logees nog lekker onder het warme dekbed. Vandaag er op uit en gister ook gelijk al naar het pannenkoekenhuis las ik.. wel lekker want hoef je zelf niet te koken.. Vandaag gaan jullie vast cultuur snuiven hihihi.... Kaasboer, visboer ..... geintje. Ik zou zeggen, op de trein naar Alkmaar... Ik ga je een hele fijne zaterdag wensen met wat jullie ook gaan doen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi karel
    De gasten zullen intussen wel wakker zijn als ze de koffie ruiken hihi
    Ziet er zonnig uit buiten dus je kan er ook op uit.
    Hier de weekboodschappen halen en verder zien we dit weekend wel...vorig weekend en volgend weekend zien we iedereen dus zal hier geen zoete inval zijn dit weekend
    Heerlijk rustig denk ik zo...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Karel,
    Het is genieten buiten met een stralende blauwe hemel.
    Geen wolkje te zien.
    Ik was een paar boodschapjes aan het doen en dan is het jammer dat ik nog niet ver kan lopen.
    Neil is aan het werk en straks en morgen visite.
    Geniet van het weekend.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nee joh komend weekend zijn we bij elkaar in het limburgse land met de hele bups en vorig weekend allen gezien...dus kan er gerust vanuit gaan dat dit een kinderloos weekend wordt.
    Moet er niet aan denken zo vroeg al visjes eten hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dus je moest je pas inhouden en slenteren...daar wordt je moe van haha
    Toch nog bezoek...zus kwam aanwandelen en hier uitrusten.
    Leuk :)
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja die was rustig...ze wil in beweging blijven maar is snel moe dus met een ingelast rustpunt was het te doen. En gelijk even bijgekletst daar hebben we geen moeite mee...
    Gezellig dus...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zit al aan de koffie en zeker weten ook voor de tv zo meteen.
    Mr love kijken haha
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Koffie op ja en bankhangen gedaan...kan ik ook slapen gaan haha
    Maar nu nog niet is me nog te vroeg grijnzzz
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goedemorgen Karel. Neem aan dat de gasten al uit bed zijn en jullie na een ontbijt op weg naar Zandvoort las ik. En dan in de namiddag gaan ze weer op huis aan en is het weekend weer voorbij en kun jij weer bedjes gaan afhalen.. Ik hou het vandaag rustig. Lekker een paar uurtjes extra geslapen en straks op mijn gemakje de dag beginnen. Gisteravond nog een ritje Workum gehad, samen met een andere moeder de meiden weg gebracht naar een apresski feest. Heb Ritza niet meer vernomen dus die laat ik maar lekker uit slapen, we horen vanmiddag vast wel hoe het is geweest. Jullie straks een smakelijk visje en een fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha Karel
    kan ik zeggen zijn jullie alweer bijna terug hihi
    Een strandwandeling als je slecht ter been bent is vermoeiend of je moet over de weg lopen.
    Maar goed een harinkie zoeken dus hengeltjes mee en vang je er 2 hihi
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Kijk en daar gaat het om toch alle 3 genoten van het samen dingen doen...
    Al waren het wel veel vissies haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Interesting, that U put this video on after some other more "racy" ones ... anyway ... have a really good evening, Karel ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Volgens mij ben jij als een blok in slaap gevallen...
    Of.......trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Van die visstop en ja kon bijna niet anders haha
    Vermoeiend geweest je weekend?
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leg een hamer op je nachtkastje...wordt je wakker een x op de kop slaan en zeggen karel slapen...worden de dagen een stuk korter hj
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jij mist nooit wat Karel want je bent altijd zo trouw met je reacties en bezoeken. Je haalt dat dan ook altijd wel weer in. Ik ben wel iemand die altijd heel laat reageert maar daar kan ik door drukte ook niet veel aan doen hihi... Je visite is inmiddels weg en het vertaalwerk gedaan ;-)
    Nu weer even lekker rust in je eigen hut.
    Lieve groetjes, helm

    BeantwoordenVerwijderen