maandag 22 februari 2016

er goed uit zien

zo luitjes

maandag avond en de straten weer droog
vanochtend om 09:00 werd het droog en om zeg 17:00 een beetje miezer regen
dus al in al viel het hier mee
maar ik las wel in reacties dat het in het zuiden flink nat was

zag ik deze pps onder het water plaatje
dacht zou mooi zijn als het onder de regen water ook zo mooi was
wat denk U

Lola-Derek-Fotografía-Submarina-Phoebe-Rudomino-5

in de maand van de gein wil het over Uw figuur hebben
ja het mijn is perfect en dus ben ik tevreden
en wat zegt U

515c2ddd19475

ik kreeg net een belletje uit Bonn
vrijdag middag komen m´n vrienden van daar
met wat werk voor mij hihi
een map vol papier met Nederlandse tekst lezen
en vertellen wat er staat
en dus is het voor mij de komende dagen wat extra HH
logeer kamer bad kamer en kamer 100 ff ietsje meer

en nu ga ik bankhangen

ik wens U een fijne avond
en een gezonde nachtrust
morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

15 opmerkingen:

  1. Heel simpel...gewoon geen zin om op te staan en ja dan blijf je hangen hè...
    Mooi die onder water...en dat kan ik van de 2e niet zeggen haha
    Veel bekende platen maar of dat nu van de pps is of dat ik die ergens tegen kwam...
    Zou het niet meer weten...maar ik ben dik tevreden
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Jij laat vanmorgen, ik niet, was al op tijd in de kleren en nog voor half 8 reden we al. Nee hoefde niet te wachten om uit te zwaaien, dat zit er op deze leeftijd niet meer in hoor tenzij ze een paar dagen weg zouden gaan, dan is het toch anders. vanavond rond 7 uur zullen ze weer bij school zijn en heb ik weer een ritje school. Jij het komend weekend dus weer logees of komt je wandel maatje weer een nachtje slapen? Ja mooi plaat die onder water, straks maar even kijken wat er nog onder zit maar nu jou even een hele fijne dinsdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goedemorgen karel
    dus het weekend weer een eind over de grens lullen
    ik maandag weer in de kindertaal spreken
    heerlijk dat gerwin 2 nachtjes komt slapen
    vanmiddag de rommel van achter, uit de schuur naar het stort brengen
    maakt weer ruimte voor gerwin om te spelen
    dat zus en ik gaan weer aan de sjouw haha
    karel wens je een hele fijne dinsdag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He die Karel. Jullie daar wat regen gehad? Hier droog en zonnetje er wat bij. Heb alles nu in zoverre aan kant in het hok, lekker opgeruimd weer op wat doosjes en zo na maar dat is kwestie van uitzoeken en zo en dat kan altijd nog. Ja dacht ben nu alleen heb de tijd en maar even doorpakken dan is het ook maar klaar. Straks even ritje stort, maar kijken of ook mijn spullen weg kunnen maar eerst die van zus. Heb tenslotte geen vracht wagen maar we kunnen veel hoor die twee zusjes. Jij ook de boel fris en aan kant, kun je nu nog wel even aan de wandel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Weer twee aparte ppsjes maar ik ga weer voor de onderste.
    Prachtige foto's die niet vooraan hebben gestaan toen er schoonheid werd uit gedeeld.Niet alle,hoor.
    Nog een fijne dag en groetjes.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi karel
    Hier nog steeds nat en gelijk een flinke wind erbij
    Dus binnenblijfweer haha
    Nu dat waren we zowiezo van plan...
    Nu mag ik de was van broertje weg gaan werken..hangt op zolder te drogen maar dan mag ik vouwen en strijken...mooi klusje voor vandaag want veel meer zal er wel niet van terecht komen.
    We zien het wel wat de dag verder brengt...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. aha jij had nog niet gezien dat ik mijn rondje aan het maken was...
    Zeg half 2, ik kan lang slapen maar zolang nu ook weer niet grijnzzzz
    Jij neemt de opruimwoede van je nichtjes over en gaat naar zolder...of hangt daar je was?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. aha jij bent op zoek naar de verloren hendel...zeg je een verje op als je voor de laadjes staat komt het vanzelf tevoorschijn haha
    Ja wie wat bewaard heeft ook wat....maja waar?
    Nu ik weet het wel de zolder hangt vol was...dus ik wacht geduldig :)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aha post doorspitten en oplossing voor raam zoeken...je hebt het druk vandaag hj
    Ik mag een dvd uit gaan zoeken...gewonnen met de bank/loterij
    Joepieajee haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag afsluiting moet ik nu in huilen uitbarsten ;)
    Tegen wie moet ik dan nog aankletsen...de rest is niet aanwezig hj
    Klinkt goed...hadden wij gisteren
    v-haasje met heerlijke patatten (vers) champions met paprika en ui en groenten.
    Was smullen. Maar moet vandaag overnieuw want alles was op grijnzzz
    Denk dat ik de worstebroodjes op ga maken, want eind deze maand is de verloopdatum
    Lekker makkelijk en is dat ook weer veilig gesteld ;)
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ojee op wie moeten we schelden ?
    Mis ff iets maja met tranen in de ogen kan dat zomaar haha
    Eet ze met smaak

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Karel,
    inmiddels dinsdag en de hagelbuinen zijn hier weer overgedreven hahahaha....
    Jij krijgt dus lekker logeetjes en dat is wel zo gezellig. Kan je ook gelijk aan het vertalen dus. Die pps met al die figuren pfieuwwww....... zie ik er nog niet zo slecht uit whahahahahahaha....... Hele fijne avond nog.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja lekker hè die rooie uien...je moet er wat voor over hebben haha
    Maar wie er nu uitgescholden moet worden is me nog niet duidelijk ;)
    Smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lees de reactie van 16.18 nog maar eens...
    Weet echt wel wie er wel en niet zijn.
    Maar is voor iedereen eigen keuze...en jij moet niet alles op je eigen persoontje betrekken.
    Reageer alleen maar op wat er staat...pffttt
    Of is dat niet wat jij bedoelde?
    Zo meteen weer lekker bankhangen..mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Was dat niet Betty?
    Idd bloggen is voor de meeste over en uit...
    Zelf vind ik het nog steeds leuk en zolang ik het leuk blijf vinden blijf ik ook.
    Moet er niet aan denken om alleen smoelenboek nog maar te hebben...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen