woensdag 10 februari 2016

gein uit de mailbox

zo luitjes

morgen is het weer donderdag
en ik dus met de kranten aan de haal
heb toch 1 extra wijkje er bij , ach moet lukken
toch
mooi zonnig weer - wie doet je wat
komt bij ik kijk uit naar een mooi en fijn weekend
heb ik geen HH geen boodschapjes niks te kokkerellen
dat die bijna 300 extra kranten moet lukken

politiecontrole om 2 uur in de nacht1

in de gein van deze dag
een goed passende

flikken

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

12 opmerkingen:

  1. Bij de eerste niks te klikken?
    En ja dan krijg je de flikken...wat hebben die een luizebaantje als je deze pps bekijkt...
    Lijkt wel een beetje op spontaan een tukkie doen haha
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja is ook een goeie mop haha
    Nu wij wat later maar ook op pad :)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee een feestje hj
    Oppassen is vrijdag ;)
    Slaap wel en je link ziet er goed uit haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel... Hihihihi, vrouwen hebben soms rare ideeen ... gna gna. Ja jij vandaag weer even langs de brievenbussen en dan op naar een rustige weekend... Vandaag zon en soms een buitje als ik het goed heb dus als ik jou was ging ik er op uit bij de eerste. Ik hoef vandaag alleen even voor de groente er op uit maar moet nog even bedenken wat we gaan eten vandaag. Zal straks eerst Ritza naar school brengen en dan hopen op een wat rustige dag zodat ik even af kan maken wat gister niet meer gelukt is. ik wens jou ook een hele fijne donderdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Nu kan ik nogmaals zeggen dat dat feestje vandaag is maar jij luisterd toch niet ...je nichtje verbeterd je zelfs al...maja das dan ook jou kalemder...
    Ja zal wel heerlijk zijn buiten in het zonneke...vlot het ook lekker?
    En ja dan begint je lange weekend...
    Kon je vannacht nog wel slapen na je lange tukkie?
    Groetjes en geniet je wandeling

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dus een visje als lunch en je kon weer verder...
    Ja en die moet zwemmen dus water erbij hihi
    Nu hier gaat de pc zo uit en gaan wij op pad.
    Fijne dag verder...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He die Karel. Jij vanmiddag even een visje.. die zijn hier zaterdag uitverkocht, weet je het even hihihihi. Je wijkjes weer gelopen en weer met zonnig weer. Wat voor zomer zouden we krijgen, denk een hele mooie als jij dit blijft doen.. Ik heb vandaag heel wat werk verzet hier maar kan nu heel tevreden even zitten. Ga ik zo de keuken ook weer in voor de warme hap. Hoef ik morgen niet zo veel meer te doen. Had de tijd al van je door gekregen en als ik verder niets hoor dan ga ik er van uit dat je morgen die tijd gewoon aankomt. Zal ik er staan of |Eddie maar denk dat die dan wel aan het werk zal zijn. He Karel ik ga een smakelijk eten wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha eten zit erop hoor en dat was niet thuis...grijnzzzz
    Och er komt zoveel op ons af...dat het eigenlijk maar eens rustiger moet worden.
    Na de kleine hummel (waar de uitslagen nog van binnen moeten komen) zijn ze nu de mams aan het binnenstebuiten keren en je weet als je eenmaal in de onderzoeken komt laten ze niet los en van het een komt het ander pffttt
    Hopen maar op goede berichten...en jij moet logeren ?
    Ko gaat een speelkleed voor je zoeken hihi
    Bankhangze

    Oja feessie en ik moet dan oppassen? Nee hoor ben met de taxi haha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij wil een bed om in te slapen en als je je mond open doet moet er wat ingestopt worden omdat je trek hebt. Als je braaf op het speelkleed of kattenbak gaat zitten komt dat ook wel goed ;)
    Slaap wel en veel plezier in het noorden ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dacht dat je al horizontaal zou liggen hihi
    Je zal het er best naar je zin hebben ja daar twijfel ik niet aan...goeie reis en de groetjes daar :) Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo nog snel ff...cd ?
    Kon het niet laten haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahahahaha....... inmiddels zit jij al in Friesland en ik kan even heerlijk lachen om je gein :-)))))) Vooral die eerst vind ik meesterlijk whahahahaha....
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen