woensdag 17 februari 2016

gein uit de mailbox

zo luitjes

de weken vliegen voorbij
en dus is het morgen alweer donderdag
en het weer is goed hihi , ik tref het steeds nog weer

vandaag een prachtige zonnige dag
ik maakte in de middag een klein wandelingetje
en weet U dit was de 1ste dit jaar
erg hé , maar daar van was het weer schuld hoor
of ik de ruim 1300 KM van vorig jaar weer haal
ik vermoed zo maar van niet
geeft ook niet

unnamedMY8YMVDU
unnamed3unnamed1unnamed4unnamed3IZWTE22unnamed2unnamedCH3PS069unnamed6unnamed8unnamed7


voor in de maand van de gein vandaag
klik hierboven op de Maggi fles

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

14 opmerkingen:

  1. Geen klik hihi ik heb wel een klik op de maggi
    Wat ben je aan het testen dan?
    Bij dat eerste daglicht gaan wij ook op pad grijnzzzz
    Pffttt wel vroeg hoor....
    Kinderlogica...hihi
    Hier zou die uitspraak van Mathijs goed tussen passen hihi
    En in de eerste plaat kan ik me wel vinden haha geen jeugdpuistjes meer ;)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee karel er staat dus
    "vandaag geen klik" grijnzzzzz
    Maja als ik dan het handje zie dan klikken we toch haha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. in de maand van de gein vandaag "geen"
    klik hierboven op de Maggi fles hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Je had zin om te plakken zeker gister hihihihi. Er staat weer genoeg en er zitten hele leuke tussen. Het heeft vannacht weer lekker gevroren maar dat betekent wel.... mooi winterweer. Ja jij treft het ook vandaag weer al geven ze later vandaag wel regen op vanuit het westen. We zien het wel. Zo ook met de dag want het loopt hier toch steeds weer anders dus ik maak vandaag verder geen plannen en zie wel weer hoe de dag gaat verlopen. Ik wens je een hele fijne donderdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goedemorgen karel
    zat zo te denken, jij bang dat je je kilometers niet zal maken dit jaar
    tel je je wijkjes dan wel of niet mee, lopen moet je dan ook
    of doe je het zoals in Amerika, al fietsend de krantjes op de stoep gooien
    ja wandelen was voor mij ook altijd een hobby
    maar ja dat zit er niet meer in, heb gelukkig mijn fiets nog
    straks weer met marten de schuur in
    er zullen 3 planken opgehangen worden
    kan ik dan alles weer opnieuw inrichten en mijn container vullen
    jeetje wat een spullen die weg kunnen, alleen al omdat het ,,weer,, erin zit
    maar om de schuur nu te isoleren, is mij een te dure grap
    karel ga je een fijne donderdag wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi karel
    Kijk is de juf nog ergens goed voor hihi
    Dit klopt beter ja...
    Alleen duurt het wel lang voor het kwartje valt grijnzzz
    Jij de wijk weer in en de kou trotseren...zou vanmiddag koud en nat worden dus hopelijk ben je dan klaar....groetjes en geniet je dag wandeling met hindernissen hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He die Karel. Jij al weer een heel eind op weg met de kranten neem ik aan. Die waren al vroeg dus kon je vroeg starten, ben je ook eerder klaar en als alles goed gaat kom je vandaag weer droog thuis. Hier wil het vandaag ook weer niet vlotten en was er weer wat anders. heb er een beetje mijn zat van maar ja het is niet anders. Zus is straks nog eerder klaar dan ik met haar hok. vanmorgen kwam Ritza terug van de bus, barst in de kaart en deed het niet. Dus heb ik haar maar op school gebracht want anders kwam ze nog te laat ook. gelijk bij thuis komst gebeld en nu op de nieuwe kaart wachten. Gaan zo,n drie werkdagen overheen. het kan hier schijnbaar nooit eens normaal denk ik wel eens. Ik doe vandaag niets meer, heb er even geen zin in. Een echte baaldag zeg maar...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karel,
    Van zo'n blogje als deze tovert wel een grote glimlachh.
    De uitspraken van de kinderen zijn ook zo leuk.
    Jij aan de wandel met kranten..dat zijn toch ook flinke wandelingen.
    Ik was aan de wandel naar de fysio en mocht ballen vangen die niet recht naar mij gegooid werden dus ik moest echt links en rechts stappen.Op tenen lopen,enz.
    Het sneeuwt een klein beetje poeder.Ik ben weer blij dat ik thuis ben.
    Fijne dag.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nee maar het spreekwoord bestaat wel nog en je weet wat ik ermee bedoel haha
    Dus je wijk klaar en gelijk weer een invalwijk.
    Zag net een jongen lopen met een boodschappenzak op wieltjes en die trok hij achter zich aan...zet die recht en loopt met een stapeltje de deuren af...en weer verder hihi
    Zag er handig uit...
    En voor de rest zie de mail :)
    Blije ikke...mijn dag is weer goed.
    En wat zal ik slapen vanavond haha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha je weet wel als het mijn bedtime is...dus niet in de ochtend haha
    Al heb ik vannacht goed geslapen toch wat in te halen nog steeds.
    En poezen schilderen er zijn er die dat beter doen dan ik...duslaat het aan die artiesten over.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat geef jij vreemde adviezen hihi
    Engels ontbijt brrr moet er niet aan denken.
    Denk wel gelijk aan de Griekse kok die ons iedere morgen een omelet met vulling aan wilde smeren.
    Hij vond die Hollanders maar vreemde wezens met hun broodje kaas gnagna
    Nu ik ga ook de keuken in...voor een heerlijke geitenkaassalade...soepie erbij en we kunnen er wel tegen. Smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  12. U funny, Karel ... anyway, I have 1 more night to do, then 1 sleep and pack day ... and off to the West coast I go ... fishin and things ... smiles ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt vast wel wat op de planken liggen...nee s'morgens zo een ontbijt zie ik niet zitten.
    Ben al blij als ik een snee brood naar binnen krijg...maar altijd eerst koffie haha
    Dacht jij slaapt tot je naar bed moet hj
    s6 met je blogje...en denk erom niet die bij mij ingepland staan grijnzzzz

    BeantwoordenVerwijderen