woensdag 24 februari 2016

gein uit de mailbox

zo luitjes
we hebben morgen de donderdag alweer
en ik heb naast mijn 2 eigen wijken
2 inval wijken aan genomen
dat ik zal met 1ste daglicht morgen op pad
en U begrijpt ik zal er ff zoet mee zijn
voor de goede orde , ik ben altijd zoet en braaf
vandaag deed ik weer wat HH
wat rest is vrijdag ochtend een x stofzuigen en de wc boenen
en laat de logétjes maar komen
...
Waarom is de jeugd zo verpest?
Welnu...:
Sneeuwwitje slaapt met 7 gasten tegelijk.
Doornroosje komt de hele dag d'r nest niet uit.
Assepoester komt midden in de nacht thuis.
Roodkapje luistert niet naar haar moeder.
Hans en Grietje vreten andermans huis op.
Tarzan loopt de hele dag in z'n blote reet.
Pinokkio liegt erop los en loopt met een stijve neus.
Tom Poes is stronteigenwijs en
Heer Ollie B. Bommel weet alles beter.
Donald Duck loopt de hele dag achter Katrien aan.
Dagobert Duck jaagt alleen op het geld.
Sjors & Sjimmie halen constant rottigheid uit
en Alladin is de koning der dieven.
Batman rijdt 320 km/h
En met deze figuren brengen we onze kleinkinderen groot!
Vind je het gek dat de jeugd zo asociaal is?!
Groeten van een bezorgde m en p
...
VIJF INTERESSANTE REGELS OM TE ONTHOUDEN :
1. Met geld kan je geen geluk kopen, maar het is gewoon
comfortabeler om te janken in een Mercedes dan op een fiets
2. Vergeef uw vijanden, maar onthou wel hun naam
3. Bied hulp als iemand in de problemen zit, en ze zullen zich u
herinneren als ze weer in de problemen zitten.
4. Veel mensen leven nog, om de simpele reden dat het illegaal is om
ze dood te schieten.
5. Alcohol lost geen problemen op, maar aan de andere kant: melk
doet dat ook niet...
...
Ik weet 11 dingen over jou:
1) Je bent bezig deze mail te lezen.
2) Je bent menslievend (of bijna).
3) Je kan geen "P" zeggen zonder dat jouw lippen zich raken.
4) Je bent het aan 't proberen...
6) Je voelt je onnozel.
7) Je gaat domweg door met lezen.
8) Je hebt zelfs niet gemerkt dat je
nummer 5 gemist hebt.
9) Je bent gaan kijken of er inderdaad geen
nummer 5 is.
10) Je hebt gelachen omdat het zo stom is.
11) En je gaat dit doorsturen om anderen beet
te nemen en te laten lachen.
...
in de maand van de gein
wat kunst met een glimlach
mag ik het zo noemen

Trompe l'oeil

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

10 opmerkingen:

  1. Klopt stond al heel lang in de mailbox...maar weet je kan die nu niet vinden haha
    Dus ben benieuwd of die weer boven water komt...
    En zal niks verklappen over de no5
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha zelf ff goedlezen en je weet het haha
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Jij ook al weer vroeg maar je gaat ook vroeg de deur uit want je hebt een extra lange wandeling vandaag. Ja ik ben ook wel erg benieuwd wat er onder de nummer 5 zal staan van het tweede rijtje??? hihihi. Ik zal zo ook de dag beginnen want vandaag weer een ritje school. Daarna rijden zus en ik door naar Sneek, we hebben wel een verzetje verdient denk ik ... gewoon even gezellig een paar uurtjes vrij. Hopelijk houden we het vandaag weer allemaal droog, zou fijn zijn. Ik wens je een hele fijne donderdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel er valt niet veel uit te leggen wel...???
    Jij je eigen wijkjes klaar en nu zijn de andere daar..ja die inval is bijna normaal aan het worden toch?
    Had een onderonsje met R die zei dat jij de hint niet snapte want 1 febr. was nog ver weg hihi
    Denk dat hij niet vergeten wil worden op zijn verjaardag...hj
    Maar dat is morgen al zegt de mail bij mij vandaag grijnzzzz
    Groetjes en hou het droog...wandel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo rondje gemaakt begin ik met mijn inhaal rondje haha
    Je boft weer met het zonneke...tenminste als het bij jou ook schijnt net als hier.
    Geloof dat iedereen op pad is behalve ikke
    Ga aan de strijk...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel,
    Het is weer een vrolijk blogje en ik weet echt niet wat op nummer vijf hoort te staan.
    De pps is ook erg leuk en genoeg voor glimlachjes.
    Nu schijnt de zon weer maar op weg naar fysio braks er een bui hagel los..niet normaal.
    Gelukkig was ik er bijna.
    Op de terug weg een stralende zon.
    Fijne dag.
    Mazzel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha die Karel. Nou denk dat jij nu ook al wel weer thuis bent en aan een bakkie zit. Wij waren ook weer lekker op tijd terug, bij zus even een bakkie en toen zelf naar huis waar Anke bij het uitstappen van de auto achter me parkeerde dus bij mij weer een bakkie kwam doen. Ja hier vanmorgen ook een flinke hagelbui, maar verder gelukkig droog gehouden op een klein buitje rond de klok van 12 maar toen zaten zus en ik net aan een broodje binnen... Wel koud hoor ondanks het zonnetje. Ik wacht nu tot Ritza thuis komt, zal zo rond de klok van 6 zijn en gaan we dan even makkelijk een snackie halen. Ben benieuwd of ze ook met een tas vol gratig goodies thuis komt hihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee de strijkplank staat alweer in de kast want ikke is al lang klaar.
    Je was een flinke tijd buiten en de buien vielen mee...
    Hier straks een sneeuwbui en erna een regenbui...toen weer zon.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dan maar niet in slaap vallen op de bank...
    Een hele dag buiten met dit weer maakt dat zeker moeilijk hj
    bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toch een tukkie en je bent zo roze als een......
    hihi wat zal jij slapen of moet je nog je halve huisje op orde brengen voor de gasten?
    Blijven ze het hele weekend of gewoon een nachtje?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen