zondag 28 februari 2016

het was een fijn weekend

zo luitjes

een mooi fijn en lekker weekend voorbij
ik kan spreken van een geslaagd weekend
het vertaal werk wat ik zou doen voor mijn vrienden
was mag ik zeggen een wassen neus
en duurde dan ook niet echt lang
net na ze kwamen op vrijdag
gingen we eerst om een pannenkoek
in de Lage Vuursche
wat hier vlak bij is
op de weg terug ff langs de suup
en verder een fijne lekkere avond

zaterdag dus de werk dag
en ook een geslaagde dag
met veel lekkers
hihi
vis
ja meneer is een bourgondiër hoor
en ik ben al blij dat ik wat goede plekjes weet

vandaag de zonnige zondag wilden zij wel naar het stand
ik was nog bang voor file's maar dat bleek niet te zijn
en was het echt fijn , al had zij het echt koud
hihi
ik zei nog hoe vaker  je dat zegt
de kouder je het krijgt
was toch een fijne zonnige lekkere dag
thuis nog ff een bakkie koffie
en ze waren op weg naar huis
en keerde bij mij thuis de rust terug

...

de laatste in de maand van de gein
zal vandaag de enige zijn
en is in mijn ogen erg stom

stom stommer stomst

wens U een goede nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

15 opmerkingen:

  1. Weer in slaap gevallen ?
    Haha en niet eens blond ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goede maandag karel
    zo jou weekendje met vrienden ook weer gehad
    zo te lezen een geslaagd weekend
    ik heb het weekend mijn huisje gedaan en gerwin klaar gemaakt
    gelijk ook wat extra klusjes gedaan
    gisteren een was gedroogt buiten, wind en zon, dan wil het wel
    straks nog even vouwen en opruimen
    vanmorgen brengen Saskia en Jesper mijn logeetje gerwin
    wie weet volgend jaar de beide mannekes hihi
    kan ik weer een paar dagen genieten en veel samen spelen
    karel ga je een fijne maandag wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Ja het weekend weer gedaan en jij genoten van je logees en het mooie weer. Ja het was gister prachtig weer maar wel erg frisjes.. De komende dagen staat er heel ander weer op het programma dus jullie hebben het getroffen. Gister een lekker rustig dagje gehad hier.. vandaag maar weer even aan de slag en ondanks dat het vakantie is wel even mijn klusjes klaren. Jij zal vandaag ook wel wat hh werk hebben, de logeerbedden even afhalen... He Karel ik ga je een fijne maandag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He die Karel. Ja net klaar... nu alleen nog wachten op de laatste was voor vandaag kan die nog op de hang. Verder hier beneden allemaal aan kant en ook de bedden weer verschoond. Vanmorgen even een bakkie gedaan bij zus, Saskia was er al met de beide jongens. Kleine Jesper groeit goed hoor. Hier het zonnetje er bij en denk daar ook wel... het is wel fris. Maar als je loopt dan zal het vast wel wat mee vallen. Ja jij de wijk weer in, ik straks nog even boodschapjes en dan rust.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    oja jij mag weer wandelen met hindernissen vandaag...dan is het maar goed dat je van die hamer nog niet gelezen had haha
    dus ook jezelf hoef je niet meer te roepen, je was er al grijnzzzz
    Nu ik had geen hamer nodig en kwam om half 10 me mandje uit...mooie tijd toch?
    en niemand die me kwamroepen haha
    De koffie smaakte goed en wat handwas gedaan...zo meteen nog een machine was ophangen en klaar is ikke voor vandaag...groetjes en wandel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel,
    Hahaha..ik moest echt lachen om de gein in de pps..
    Jij mag terug kijken op een geslaagd weekend met heel veel visjes.
    Neil had mij vrijdag getrakteerd op twee duimdikke paling..super heerlijk.
    Jammer dat mijn darmen daar anders over dachten..hihi..Ze waren moddervet.
    Geniet van de zon.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja je moet wat met zeeën van vrije tijd haha
    Dus de pc is daar een handig hulpmiddeltje bij
    Zo das vlot geklaard en geen invalwijken?
    Ik vraag de jongens altijd maar die luisteren niet altijd grijnzzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weet je wel wat je in 2 1/2 uur tijd allemaal kan doen...pffttt
    Ja in ieder geval altijd met zijn 2tjes...
    En dat jij luisterd als het je uitkomt wist ik al haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier staat een pannetje nasi à la ME op de plaat...dat wordt smullen ;)
    Ja die tijd komt weer dat e er op uit kan trekken...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De eerste werkdag zit er weer op.
    Morgen een nieuw en tevens twee nieuwe collega's
    ik ben benieuwd.
    Fijne nachtrust gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat moest dus je zijn haha
    Ja bankhangen hier ook en zo meteen weer...
    ja hier en daar hetzelfde...tja voor de meelezers grijnzzz
    hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Reacties
    1. mogge opstaan hoor , tijd voor koffie ;)

      Verwijderen
  13. Hey Karel,
    helaas moet ik dat weekend werken en ja, er waren een paar mooie zonnige dagen bij. Nou ja, mijn tijd komt ook nog wel hihi.... Jullie lekker naar het strand om uit te waaien en dan lekker een vissie eten mjammie..... De rust is weer terug in je huis dus dan kan je ff bijkomen hihi....
    Hele fijne avond.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen