maandag 8 februari 2016

humor behouden

zo luitjes
ik had wederom geluk met het weer tijdens mijn wijken lopen
wel winderig - geen storm nog
en geen regen
:)
dan is het makkelijk om de humor er in te houden
dat het hen hier onder in de pps ook nog lukt
is bijna ongelooflijk

angel in hell

ja zij houden er toch best aardig de gein in
al is het toch vreselijk wat zij doen
ik vind deze geinige kunst er wel bij passen

Art of Humor 1

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

12 opmerkingen:

  1. Ja dat is wel een hele confronterende pps...en de onderste de mop was me bekend maar niet in een pps...
    Zal ik ook wat gein vertellen dan...Mathijs zegt "stoute piemel jij hebt in mijn luier geplast" :)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vertel er volgende keer ff bij waar haha
    Maar gevonden ;)
    Eigenlijk kan ik daar best om lachen...erg hè...
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zit nu vuur te spuwen en dat leest niet makkelijk ;)
    En die storm och die waait alle kanten op...dus komt het uiteindelijk op de goeie plek terecht haha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ... don't have a clue, what U r talkin about, Karel ... both videos won't open 4 me ... anyway ... Love, ct.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Karel. De weergoden zijn je goed gezind Karel.. Hier gister overdag ook weinig aan de hand maar in de namiddag werd het natter en begon de wind ook hier flink aan te halen. Maar het is al weer een stuk rustiger buiten. Marten komt vandaag terug van vakantie al komt hij vandaag nog niet naar huis. Ze landen vanmiddag rond de klok van 5 in Dusseldorf en ze blijven zoals het nu staat nog een dag of twee bij Christa thuis. We zien het wel. Ik ga zo de dag beginnen en straks even boven de boel wat stoffen en zo en ook vandaag weer even wat boodschapjes halen want de boel is weer op. Ik wens je nu eerst een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ... yep ... nope ... can't open ur videos anymore ... just tried again, Karel ... any suggestions on how to ??? Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel
    Jij gaat het stof te lijf vandaag...is het goed weer voor haha want ja vandaag weer volop regen.
    Sinds zijn laatste opmerking ben ik al niet meer bij W geweest en het volgen ook gelijk uit gezet...
    Kwam nog een tijdje reageren maar ik negeerde dat...oeps...heb je het weer.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha die had ik nog niet gelezen...zo was het bij mij dus ook.
    Hij vertelde mij wat ik moest doen...haha dacht het niet grijnzzzz
    Och er zitten wel meer ettertjes tussen die moet je net als puistjes niet uitknijpen maar met rust laten whoehahaha...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha die Karel,
    Jeetje... wat een verschillende ppsjes.
    Van de bovenste word ik niet blij van maar het zijn "mooie " foto's.
    Mijn stoel plakte al maar vaandag zat mijn stoel met superlijm...hihi.
    Wel 20 min. gefietst en het was kurkdroog binnen..
    Fijne dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tot en met vrijdag is de planning rond hihi
    Maar het brengt ons juist op de straat haha hoe moeten we er anders komen ???
    Ja als je meeleest word je een stuk wijzer grijnzzzz
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nee ik ook niet kom het wel tegen in de wandelgangen..
    Viel me op dat ik Cees in ene niet meer zie ;)
    Zo kunnen er ongemerkt mensen verdwijnen pfftt
    Smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Eten alweer achter de kiezen?
    Zoek niet meer zo naar nieuwe...vind het wel goed zo...
    Tuk ze na de vaat haha

    BeantwoordenVerwijderen