donderdag 4 februari 2016

ik was er weer druk mee

zo luitjes
ik was er gister weer druk mee hoor
ff 08:00 uur de wijken in
en om 16:15 uur thuis
ja en dan is daar de mailbox
nee niet met gein hihi
Uw reacties en nieuwe blogjes
buiten de andere mails
zijn er die zeggen dat dat toch geen drukte is
nu ik kan je zeggen als je om 06:00 opstaat de dag lang is
en het dus aan voelt als druk
ik ben online bijna 24 uur / dag
denk dat ik dat maar eens langzaam ga omzetten in
24 uur / week
maar eerst maar eens een fijne zomerse wandeling
ja toch , dromen mag
en geloof het of nier
hier onder staat in een andere taal
fijne wandeling


a termeszet

gein , ja het is de hele maand gein hier
op het blog bedoel ik
thuis is dat het hele jaar
of dat ook zo was
als
???


Getrouwd zijn is ook niet alles

wens ik U een goede nacht
ja de avond is om :)
en dan maar tot volgende week
slaap zacht

liefs

Karel

9 opmerkingen:

  1. Morgen komt er weer een dag hoor...hoeft toch niet allemaal in een keer ;)
    Met zo een muziek erbij weet je wat er staat haha
    Een prachtige pps en nieuw voor mij...
    De onderste niet haha
    Tja het dubbele aantal jaren getrouwd dan weet je het wel...die ziet niet eens meer wat je aan hebt grijnzzzz
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Dus jij wilt 24 uur in een week, zullen dat korte weekjes worden dan hihihihi. geintje. Jij gister op een spatje na weer droog over gekomen. Hier heeft het de hele ochtend flink geregend. Ik had de timmerman over de vloer en heb nu een mooi werk bankje in het hok. gister al begonnen en vandaag maar weer even verder daar met opruimen. Ben niet helemaal fit dus zie wel hoe het vandaag zal gaan. ik ga je een hele fijne vrijdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge karel
    Ja das erg haha
    En als ik dan zeg vind je het niet mooi zegt ie jij ziet er toch altijd mooi uit haha
    Dan weet je wel wat ik daarvan geloof grijnzzzz
    Nee ctrl deed ik een gedeelte, maar niet alles haha
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Karel,
    Leuke ppsjes weer en ach..getrouwd zijn heeft zijn voordelen.haha.
    Gisteren geen leuke dag.
    Na de fysio om wat oefeningen te doen ging de telefoon.
    Mijn zwager moest het katje van mijn zus in laten slapen.
    Heel veel verdriet weer.
    Vanmorgen was hij hier en wat gebabbeld over Rosie..zo heette de poes.
    Hij bood aan om ook naar buiten te gaan met mij en we zijn naar appie geweest.
    Voor mij een hele prestatie en ik voel het nu wel.
    Straks maar weer op de hometrainer om de bol wat losser te maken.
    Al met al...het was een verdrietige week.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Precies daar zit ik niet mee nee haha
    Als ik tevreden ben iedereen tevreden...
    Die plakstoel plakt hier niet maar blijf wel zitten whahaha
    Heb namelijk een bammetje en koffie dus duurt nog wel ffkes
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alweer net op wp ook al ;)
    Ga de stoel even verlaten en mijn handjes even laten wapperen...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat wapperen moet nog beginnen hj
    Toch een plakstoel?
    Maar nu aan de slag...komen zo blommekes en die willen stofvrij staan haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo kamer is weekendproof en blommen staan in de vaas...gekleurde rozen en dan gelijk 2 bossen dat vult lekker haha...en ziet er vrolijk uit
    De restanten van afgelopen week in kleine vaasjes gedaan dus er staat overal wat...
    Nu zo meteen de inwendige mens nog...zal de keuken in...
    smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel,
    ik snapte ook al niet hoe je dit volhield met én je wijken én je andere bezigheden en dan ook nog eens alle dagen nieuwe blogs zetten. Ik was vroeger net zo en daarna werd het een blog in de 4 a 5 dagen. Deze die er nu staat, staat ook alweer 9 dagen maar de drukte maakt dat dit zo is. geeft ook niets want zo kan ik wel hier en daar bijlezen hihi......
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen