dinsdag 23 februari 2016

ik zal bananen halen

zo luitjes

de kop van de week is er weer af
morgen zijn er die delen het weer in 2
ik neem de week als een geheel op naar de volgende

ik liet mij waarschijnlijk weer wat hard uit

zal het ook nodig hebben voor deze week om is
2 extra wijken aangenomen voor de donderdag
dan logé's in het weekend
en weet U
alles lachend hoor
zodra de gein verdwijnt
ben ik weg van hier :)
zo pak een banaan

bananen2

in de maand van de gein
ff voor alle oma's en opa's hier onder ons
mocht het oppassen wat te zwaar worden
weet dat er goede hulp is
babysitting_on_amazon

wens U een fijne avond
en een gezonde nachrust
morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

13 opmerkingen:

  1. Ha van beide dacht ik ken ik die niet...
    Maar nee waren net wat anders hihi
    Ga voor die onderste...die ligt me het meest want we zitten wat af whahaha
    hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Jij dus al weer vroeg je bed uit, ja als de slaap op is.. Inderdaad gister een hele heldere maan en sterren hemel, ook ik heb het even staan bewonderen. En dat met een zeer tevreden gevoel want gister de boel in het hok allemaal verder af gekregen.. en de rommel in twee keer naar het stort gebracht. Gisteravond nog een ritje school om Ritza op te halen. Straks even naar Marten en dan ook weer een ritje school vanwege het verkorte rooster vandaag en de onmogelijke tijden dat ze op school moet zijn. Ik ben dus de hele ochtend wel weer kwijt aan heen en weer rijden. Verder zie ik wel hoe en wat, wil ook even gewoon de dingetjes in huis doen dan heb ik morgen een vrije dag. Ik wens je een hele fijne woensdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    Een ouwetje maar kan toch gewoon zijn werk doen hoor...moet jij ook haha
    Mijn printer werkt ook niet, maar omdat ik er ook mee kan scannen en foto's op de pc kan zetten blijft die staan en uitprinten doe ik toch bijna nooit.
    Het begon dat het zwart niet werkte in kleur ging nog wel...alle inktpotjes vernieuwd maar nog steeds niks...maar kopieren en opslaan op de pc werkt wel hihi
    Omgekeerde wereld hier dus...
    Ja zag de mailbox en ben maar snel aan me rondje begonnen...weet ik ook wat ik de rest van de dag kan doen grijnzzzz
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Ik ben dol op bananen,nu weet ik waarom.
    Het is bijna de enige fruit die ik eet,aarbeien en frambozen vind ik ook erg lekker.
    Haha..zo leuk...die foto's van de kindjes en de diertjes.
    Mijn mailbox is ook weer goed gevuld.
    De jouwe ook,natuurlijk.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Genoeg te doen vandaag hihi
    Er zitten dubbelen in dus ruimt lekker op hihi
    Verder gooi ik alle landen eruit en dan blijven er nog 270 over grijnzzzz
    Ga weer verder...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He die Karel. Dus jij in de keuken bezig en ondertussen iets met de p.c ... Ik ben de hele ochtend weer onderweg geweest en bij thuis komst maar gelijk de was even gevouwen en opgeruimd, er stond me toch een lading. Afgelopen dagen even niet aan toe gekomen. Nu alles weer op streek maar wil zo nog even wat strijkwerk weg werken dan is dat ook maar klaar. Maar nu even rust, een krabbel en een bakkie, daar was ik nu wel even aan toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zal je altijd zien ben je bezig pak je mis...
    Dus jij mag ruimen hihi
    Nieuwe aanvoer genoeg haha
    smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Frisse neus halen is altijd goed en dat andere...opa zei altijd je kan het maar gehad hebben grijnzzz...maar dan had hij het over eten ;)
    Mailbox schiet al opmaar zo komen er ook weer nieuwe blogjes uitrollen...
    nu wie is er het eerst met de mooiste haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och het zijn er zoveel zou maar toevallig zijn als we dezelfde eruit pikken
    Dus toch vroeg eten...kijk was ik mooi op tijd.
    En over dat genieten laat ik me niet uit whahaha
    Smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu ga ik de keuken in voor de hutspot...alles staat al klaar dus een makkie
    Tuk ze...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die was lekkerder dan lekker...vaat gedaan en ook zo richting bank
    Nog een kwartiertje...mooi ff tijd om nog wat mails weg te werken...
    bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waarom zijn de bananen krom ?
    Zullen we het ooit weten ?
    Ik heb er een naar gevoel bij.
    Maar dat weten ze op mijn blog reeds.
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zeker weten wel wat over...had voor 2 daagjes gemaakt en morgen nog lekkerder hihi
    150 nog te gaan..en weet je als ik er toch ben verwijder ik die van je volgende blog wel hj
    hangze

    BeantwoordenVerwijderen