dinsdag 2 februari 2016

lessen tijdens het leven

zo luitjes
wat vind U van de titel
slaat natuurlijk nergens op
want tijdens de dood zullen we wel niet veel lessen meer hebben
maar de titel heeft toch wel wat
dus laat ik het maar zo
en omdat het toch nog winter is
staan de lessen in de sneeuw , maar dan wel in een mooi setting

45 Levenslessen - 6

die tijd is er ook weer
leuker kunnen ze het niet maken
als we maar betalen
juist U raad het al
die hier onder

Achterstand bij de Belastingdienst 3

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

9 opmerkingen:

  1. De eerste is een nieuwe voor mij...en erg mooi die winterse platen met goeie teksten.
    De 2e kende ik al hihi
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laten we zelf maar het leven leuker maken want die heren van de belasting die het geld als aasgieren binnen willen halen mogen zelf maar eens flink belast worden. Onlangs alweer belast nieuws gehoord over de lekken van hun systeem. Opeens heb je een een andere partner of men kan je aanzien als 2 verdiener , terwijl je alleen bent.Ja gemakkelijk maken ze het je. Zo heb je geen partner en hen zorgen dat je er 1 hebt.

    Ik kan niet erop klikken wat je poste, maar het zouden beat goede lessen zijn. Het leven geeft ons elke dag wel wat lessen. bv nu dus de belasting die kan flessen. Fijne avond nog Karel en voor morgen een fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oja jij spaart lachjes...was ik die vergeten :) :) :)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Woensdag alweer en vandaag wordt het hier weer een heen en weer vlieg dagje. Maar goed dat is nu even zo. Tussen dat heen en weer gevlieg probeer ik nog wat huishouden te doen en een krabbel te plaatsen maar dat laatste is momenteel wat op een laag pitje gezet, maar komt ook wel weer. Is ook 1 van de levens lessen die ik heb moeten leren.. geduldig worden hihihihi. Ik ga je nu eerst een hele fijne woensdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Deze keer ga ik voor de bovenste pps..haha..
    Mooie levenslessen, we kunnen er wat van leren al valt het niet altijd mee.
    Ik vlieg niet heen en weer ,hoor..haha..ik ben net een slak, alles duurt zolang.
    Nog een fijne dag met je nieuwe inkopen.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Karel,
    Wij gaan aan de inktvisjes, Neil gaat ze buiten frituren maar nu valt de regen met bakken uit de hemel.
    Jij ook een fijne avond en smakelijk.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 1.)video ... beautiful ... 2.)video ... beautiful as well ... smiles ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha karel
    Ja zoveel hebben we vandaag niet gedaan haha
    Bij zus half 11 samenkomst...koffie drinken...toen richting horst en lunchen
    Na de lunch museum bezoeken van 2 tot 5 en omdat het nog te vroeg was om al te gaan eten even gewandeld en op naar een restaurant (turfhoeve) om te eten
    half 9 weer aan de koffie bij zus en de kaarten (rikken) op tafel...en 11 uur weer thuis
    Was een leuke maar vooral kletsdag haha
    Slaap lekker en tot morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige pps met die levenslessen Karel.
    De foto's van de sneeuw deden mijn hart weer goed.
    ik vind sneeuw zo mooi en we zien het zelf nooit meer.
    De levenslessen daar beschreven waren ook heel mooi.
    Er zaten tenminste hele diepgaande tussen ;-)
    En nu ga ik vlak.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen