dinsdag 16 februari 2016

momenten

zo luitjes

gister een rustige dag
vlotte ronde gelopen boodschapje gedaan
en thuis de inhaal slag op de pc gemaakt
verder in de rustmode

vandaag aan het HH hier
en heb geen andere plannen
maar met mij weet je maar nooit hoor

momenten in het leven , we hebben ze allemaal
ben benieuwd of U enige herkent

Augenblicke

geinige maand brengt U
als je dacht alles gezien te hebben
:)

When You Think That You Have Seen It All

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

11 opmerkingen:

  1. goedemorgen karel
    jij ook aan de HH, ik heb het al gedaan
    ga nu maar weer eens grondig opruimen hier
    ook mijn blauwe boekje even bijwerken, staat alles in van de pc
    zus nog even vragen hoe ik foto's plaats
    zal wel niet lukken, zus doet het via de bucket en dat wil ik niet
    we zien het wel, heeft geen haast
    zal je niet langer ophouden
    wens je een fijne dinsdag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He die Karel. Jij rustig aan je ding even doen, wasje draait al las ik... zal inmiddels al wel hangen. Hier bijna eentje klaar dus kan ook zo op de hang. Ja en verder even wat dingetjes zoals afwassen en de boel wat recht trekken .. Nu eerst even een bakkie en dan brrr het hok maar in. het is prachtig weer dus je zou zo maar vanmiddag aan de wandel kunnen. Ik ga verder, maar we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha karel
    Jij flink aan de slag vandaag...en zelfs een nieuw blogje hihi
    De onderste was een bekende en de bovenste mooie spreuken al moet ik behoorlijk nadenken bij het lezen. Maar dat ligt aan de taal die ligt me niet zo grijnzzz
    Maar het is een mooie...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha jij ziet de zon door de ramen schijnen en wil erop uit...ik denk dan meestal die ramen moeten ook hoognodig weer eens wat water zien haha
    Ja gek hè...blijf vandaag lekker binnen en doe niet veel grijnzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Karel,
    Haha..ik ga weer voor de onderste.Zoveel om te zien waar mens toe in staat is.
    Kom er hier maar eens mee aan.
    Jij aan de wandel,je boft met deze prachtige dag.
    Ik ben erwtensoep aan het maken,dat betekent binnen blijven want ik durf de deur niet uit met de katten en een pan soep op het vuur.
    Geniet van de zon en groetjes.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is dat hetzelfde als in je schulp kruipen?
    Ja er komen nog mooie dagen genoeg...het is gewoon wachten erop..
    Moet wel lachen met je deur op slot hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wij hebben de deur nooit op slot...behalve als we slapen hj
    Ja lekker om niks te moeten en gewoon doen waar je zin in hebt.
    Kan daar enorm van genieten...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha trappen lopen is goed voor de conditie en de lijn...
    De keuken is een ander verhaal maar gegeten moet er ook worden
    Smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alleen de vaat of ook een tukkie...
    Nu ik ga zo de visjes bakken haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoort wie het zegt...jij eet er meer dan wij...
    Tuk ze haha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bij de appie...lekkerbekjes 2 voor 99 cent...en kibbeling.
    En weet je ze smaakten ook nog haha
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen