zondag 7 februari 2016

mooi zwart is niet lelijk

zo luitjes
het weekend weer gedaan
mogen we er weer tegen aan
het zal nat en stormachtig zijn zo geven ze aan
enorme pech voor de carnaval optochten
als ook voor hen die voor hun werk buiten moeten zijn
laten we hopen dat het wat mee valt
een natte dag
is nog geen zwarte dag
want zwart is best mooi
vind ik
:)

Animais Negros como a Noite

gein ja maand vol er mee
maar of ik morgen zo loop te fluiten
is nog maar de vraag

Aparte foto's 4

wens U een fijne avond
en een gezonde nachtrust
en ja morgen toch ook een fijne dag

lieve groet

Karel


9 opmerkingen:

  1. Ja in aantocht en die komt er ook...vandaag was eigenlijk best een mooie dag maar vrees voor de optochten die er morgen wel of niet komen...
    Och we kunnen ook hier de ppsjes kijken ;)
    Ook een soort van optocht haha...de onderste een bekende maar wel weer leuk en die zwarte uit de eerste zien er morgen veel die vandaag carnaval hebben gevierd...die kater grijnzzz
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee die heeft meer dan 4 poten en daar hou ik niet van haha
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Maandag alweer en het weekend al weer achter ons. Ja gister een mooie zonnige dag maar vandaag weer heel anders. Maar je hebt het toto nu toe prima getroffen en ja eens een natte dag is dan te verwachten in deze tijd. het had ook omgedraaid kunnen zijn. Maar je kunt nu na een paar uurtjes weer naar huis en zoals je zelf steeds aangeeft toch blij te zijn niet meer onder de vliegtuigen te zitten met kou, wind, regen en hagel. Wie weet valt het allemaal mee, en kan in het zuiden ook zonder te veel wind de optochten die staan gepland doorgaan. Ik ga zo de dag hier beginnen en de maandag ochtend klusjes eerst weer even klaren en dan zien we wel weer verder. Wens ik je nu een hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge karel
    Nu hoop voor jou dat de folders er intussen wel zijn...hier harde wind en beetje regen...vannacht was erger...een echte storm om het huis.
    Maja geen weer voor een optocht...in ieder geval niet voor mij.
    Wel paniek in de tent want robin was foetsie...1 uur lang bij de optocht...
    Meneertje besloot een wandeling te gaan maken in een onbewaakt moment.
    Politie en optochtmensen mee op zoek en na een uur weer terecht..
    Niet in paniek maar de mama wel...
    Het enige wat eruit kwam was mama ik heb jou gezoekt ;)
    Nachtmerry met een goed einde.
    Groetjes en hou het droog vandaag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klop Karel ik heb het blogje maar weer verwijderd ,ik vond het poezenliedje toch veel gezelliger .Fijne dag .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel,
    Leuke ppsjes en ik ga deze keer weer voor de onderste.
    Lachen om die malle foto's
    Vandaag ook veel zon maar nu regent het.
    De wind valt tot nu best wel mee.
    Misschien stilte voor de storm.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij mazzelt een aardig end weg en houd het droog...
    Och mannen zijn ook niet zo erg en toch maken we er grappen over grijnzzzz
    Jij nu in de rustmode maar hebt het weer druk haha
    Mak an en smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nu ik hou tijd over want de optocht ging niet door...
    Even het weglopertje op smoelenboek geplaatst hj
    En blogjes maken blijft ook leuk om te doen :)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoezo slaap ze...dat jij een tukkie gaat doen betekend nog niet dat we allemaal een tukkie doen hj
    Wij gaan zo eten...tuk ze

    BeantwoordenVerwijderen