vrijdag 12 februari 2016

naar Makkum

zo luitjes
ik ga weer eens een weekend naar het mooie dorp
Makkum
en zal dien verstande zeer weinig online zijn
zal mijn best doen , zoals altijd om Uw reacties te waarderen
en zal proberen
om terug te reageren
nu is Friesland een prachtig vlak land
of ik het tref zo als hier onder
?

Amapola

nu moet U mij niet vragen te gaan zingen
;)

Het Friese Ave Maria

rarara
wie tref je aan in het wapen van
Makkum

mermaids 1

gein is en blijft er ook als ik weg ben
door zorgen de pracht verhalen van
Suske en Wiske wel voor

suske_wiske-albums

wens ik U een
fijn weekend

lieve groet

Karel

24 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Ja jij weer een weekendje er even op uit. Ik kom je straks halen van de trein en dan kan het weekend gaan beginnen. Je bed staat klaar dus daar zal het niet aan liggen. Ik ga hier zo de dag ook beginnen want krijg eerst nog koffie drinkers en wil voor de koffie de vloer nog even doen. Verder gister alles goed gedaan dus dan kan ik dan ook vrij houden. Ik ga je een hele vlotte reis wensen en een fijne vrijdag en wij zien elkaar straks.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Karel dat gaat vast en zeker weer en gezellig weekend worden .Veel plezier in Makkum
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wens je een heel gezellig weekend Karel. Als er wat zon is aldaar neem dan wat terug naar ons hier. Bedankt voor reactie op mijn blogje. Het ging over ouders in het algemeen. De link of de oorzaak over wat en hoe
    liet ik aan lezer over, want dat is voor een ieder verschillend.Mijn woorden gingen over dat vele kinderen niet de aandacht van ouders ontvangen omdat zij druk bezet zijn maar om het even te verduidelijken is dat gelukkig niet elk kind dit ontmoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja als je niet weet wat er staat moet je het vragen och?
    Ha karel jij al onderweg of aan de koffie...nu hier wordt het wat later...om half 12 daar zijn.
    Dus kan ik nog mooi me rondje doen.
    De 1e wordt geruimd de rest was nieuw of had ik niet maar de mooiste was die suske toch wel.
    Groetjes en geniet ze daar...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He die Karel. Jij al een mooi eind op weg lees ik. Ik kom je niet halen hoor, Eddie komt je halen. Hij belde net, is niet aan het werk dus wilde dat ritje wel maken. Dus zie je straks hier thuis wel verschijnen. Zorg ik voor een hapje eten. Ik ben hier verder klaar dus kan gaan zitten. Tot laters,.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Karel,
    Zo...veel ppsjes en je eet toch geen zeemerminnen...hihi...ik weet niet os ze lekker zijn.
    Geef mij maar paling,haring,hom en kuit,enz.
    Gisteren geen moed meer om aan de pc te zitten.
    Ik was te moe.
    Ik wens je een super weekend in het mooie Makkum en je nichtjes.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha jij hebt je werk erop zitten en alle pctjes draaien weer zoals het moet...nu die van fon nog hj
    Ja een mooie van marianne maar wel traag haha
    Morgen de andere ?
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och wie weet is de klik op de letters wel iets voor jou hihi
    En je weet maar nooit wie of wat je daar tegen het lijf loopt...
    In ieder geval mag je naar een toneelstuk en dat zal ook wel genieten zijn met allemaal oude bekenden...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dus je hebt gezelschap ;)
    Die lieve Betti toch hj
    Slaap ze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Karel. Jij ook net wakker na een voor jou best lange nacht. Ja zee lucht, dat wil wel slapen. hihihihi. Jij vandaag even naar het strand, even naar broertje.. Gister al even bij de andere geweest. Ja vervelen doe je je hier nooit want er is altijd wel iemand die een vraagje heeft. Vanavond even naar het toneel. Gaan we een avondje uit. Maar straks eerst de dag maar eens beginnen. Ik wens je een hele fijne zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. goedemorgen karel
    wees weer welkom in ons mooie makkum
    kom je straks wel even gedag zeggen bij zus
    wie weet zitten we even gezellig bij een bakkie
    eerst zus maar even aan het stofzuigen, ik duik zo de douche in
    vanavond even kijken naar anke op toneel
    zelfs marten en christa gaan mee
    karel wens je een hele fijne en gezellige zaterdag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I loved the Mermaid video, Karel ... makes me wanna take off to Cuba and swim in the Ocean ... the Einde video is sooo funny ... smiles ... I found a way to open your videos ... sound an all ... smiles ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha karel
    Ja Rinus stuurde valentijnsppsjes ha kan ik die mooi gebruiken nog...want jij bent er toch niet haha
    Nee heb ze in een blogje gezet maar niet voor valentijn...
    Jij lange dagen daar...worden die opgerekt dan in makkum hihi
    Je vermaakt je vast vast wel net als ik hier op de pc...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Karel.
    Vandaag ben ik even naar Appie geweest en het ging echt heel goed.
    De kruk zat me eigenlijk in de weg...Een goed teken.
    Het was heerlijk buiten, jammer dat Neil moet werken anders had ik een levende kruk bij mij gehad..haha...Ook fijn om de tas te dragen.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes en geniet van het weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Karel,
    je bent er lekker even een paar dagen op uit naar Friesland.
    Ik wens je dan ook een paar hele fijne en gezellige dagen toe.
    Het vriest een beetje dus misschien kan je daar nog een mooie wandeling maken.
    Lieve groeten, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goedemorgen Karel. Zit het weekend er hier al weer bijna op. Je kwam met het zonnetje hier maar gaat met regen weer naar huis. Hopelijk heb je weer een leuk weekend gehad, je hebt je in ieder geval niet hoeven vervelen. Gisteravond weer naar een leuk stuk geweest, gezellig bij zitten kletsen met de familie. Ja en dan maar weer kijken voor weer eens een andere gelegenheid. Maar nu eerst nog even rustig aan een bakkie en zo even een hapje eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. goedemorgen karel
    dus vandaag weer op naar je eigen stekkie
    wens je een goede reis toe
    ook nogmaals bedankt voor je werk hier bij froggy
    en het veiligstellen van mijn dierbare foto's
    weer een gezellige avond gisteren bij het toneel
    zelfs onze duitse christa heeft genoten
    karel zie je vast nog
    maar wens je nu een fijne zondag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha Karel,
    Jouw weekendje zit er weer op en zo te lezen was het een gezellige avond.
    Leuk om je familie weer te zien en bijkletsen.
    Wij hebben nu sneeuwbuien maar het blijft niet liggen wat ik niet erg vind.
    Fijne zondag in je eigen hutje.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Karel
    Fon is ineens wel heel erg aanwezig hihi
    Dus je hebt het pctje onder handen genomen en zo dat die weer kwaakt...
    Handig als je wat dichter in de buurt woonde dan.
    Hier een rustdag want veel valentijntjes zullen er niet langs komen...sinds de meiden hier niet meer wonen is dat over gnagna
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je leeft nog en aan de boemel...straks dan de deur maar op slot als het smerig weer is ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Had je sinds gistermorgen niet meer gehoord of gezien dus dacht die is de oplader vergeten...
    Je vraagt naar de bekende weg ;)
    Smakelijk en fijne avond
    Oja nog een klik in het blogje hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja je had het druk met leuke dingen...dacht al dat je na het stappen niet meer langs zou komen...gelijk slapen zeker...
    Meppel en koud ?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Goedemorgen Karel. Jij weer in je eigen bed geslapen vannacht. Ben benieuwd of je ook daad werkelijk tot half 11 slaapt vandaag maar betwijfel het hihihihi. Weer een geslaagd en gezellig weekend gehad, en wij hebben het weekend hier gisteravond afgesloten met een muziekje en de voetjes even van de vloer gehad.. Hier net de strooiwagen langs geweest dus denk dat het wat gladjes is buiten. Hopelijk vandaag verder vandaag droog. Jij weer een vlotte reis gehad gister? Ik wens je een hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen