maandag 1 februari 2016

vergeten plaatsen

zo luitjes
ziet U de titel
nu ik ben natuurlijk ook geen plaats
en ik was dan ook vandaag niet vergeten
man O man
wat een berichtjes , overal waar maar mogelijk is
GB - blog - FB nog een Blog - whatsapp - telefoon enz enz enz
maar na een heel hartelijk dank aan Uw allen
speciaal ff genoemd mijn blog moatjes
met hun blogjes
een normaal mens zou er nog van gaan blozen
wil ik het eens over verval hebben
en dan niet omdat ik vandaag toevallig een dagje ouder ben geworden
hihi

40 Vergeten plaatsen in de wereld - 1

geintje vandaag past zeker bij verval
maar denk er om het is een beetje zeg 16 +

plastisch_chirurg!

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

14 opmerkingen:

  1. Dan hou die verjaardagskalender maar in ere...
    En ja wat zal ik ervan zeggen.
    Verval kan mooi zijn maar dat herstellen van die chirurg pffttt
    Slaap wel en hopelijk geen nachtmerry na die foto's
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha jij maakt er een heel ander verhaal van...fietsen met mooi weer grijnzzz
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. O en ik maar denken dat de zon in Hilversum onder ging maar jij was aan het blozen gister... hihihihi. Mooi toch dat er zo aan je wordt gedacht op je verjaardag. Ik was gister alweer onderweg en zo ook vandaag. Zal zo in de kleren want half 8 breng ik Ritza naar school en vanmiddag haal ik haar ook weer op. Zal ik in de tussenliggende uren even kijken of ik mijn klusjes hier aan kant krijg. Wens ik je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He die Karel. jee wat is het nog stilletjes op het blog. Nou hier gaat het ook niet vlotjes hoor. maar hou op en zie morgen wel weer. heb samen met Fonnie nog een wat dingetjes opgehangen op Ritza haar kamer, moest even gemeten, geboord en geplugd worden.. is handiger samen. Hier vanmorgen droog maar nu steeds wat buitjes... en ik moet straks de stad nog in met Ritza.. brr. Maar goed... ik doe even een bakkie en hou me verder rustig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Twee mooie ppsjes en zeker weer de onderste.Haha...pracht foto's.
    Het zal je maar gebeuren.Dan maar de oude ik...
    Geen storm meer maar ook geen zon.
    Straks een stukje fietsen voor de tv.De boel is behoorlijk stijf.
    Nog een fijne dinsdag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vergeet ik nog..pffff..je hebt wel geweten dat je jarig was...
    Doeiii

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi karel
    Een plakstoel dus...lekker toch?
    en dat noem ik geen lunch maar warme hap eten...maar als je er zin in hebt waarom niet.
    Zelf eet ik liever s'avonds warm...
    Nu over een blogje hoef ik me voorlopig niet druk te maken die staan al zover in voren ingepland dat ik af en toe zelf weer moet kijken wat er onder verstopt zit...hihi
    Dus ook voor mij zijn ze dan een verrassing haha
    Hen er alleen de speciale dagen zoals pasen en verjaardagen nog ff tussen geplakt en niet te vergeten valentijntje haha die komt eerst weer overvliegen.
    Groetjes en fijne dag...jij vermaakt je vast wel.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nu dan als ik mocht kiezen dan ging ik voor brooddagen...maar er is er hier nog eentje en die wil minstens 1 x een warme maaltijd.
    Maar brood met wat warms noem ik zo ook haha
    Ja ik was weer aan het uitbreken...deze wist ik nog wel haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Valt mee 50 toch hihi
    Ja en weet je die zon gaan we steeds vaker zien als de lente maar begint haha
    Dus nu genieten van de plakstoel kan zomaar voorbij zijn haha
    Zo nog ff naar de winkel als morgen de zussen hier komen willen \ze wat lekker bij de koffie voor we aan de dag beginnen grijnzzzz...eten koffie drinken en lunchen en weer eten haha
    Wat zal jij het morgen rustig hebben...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja had het toch wel gelezen over het belletje en dezelfde wijken als vorige week...
    Nee de lente wacht nog tot 21 maart hihi
    En ja dan komen ook gelijk de maartse buien over ons heen grijnzzzz
    En wanneer de nieuwe komen zal wel niet te voorspellen zijn want hij heeft het zo druk haha waarmee dan?
    We zien ze wel weer komen ik ben er altijd blij mee das zeker...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Karel,
    Mijn gedachtes gaan nog steeds naar de mensen die er niet meer zijn.Zo hoopvol dat ze weer naar huis konden.
    Wel gefietst onder de herhaling van Radar...Afstappen is nog een crime.
    Komt goed.
    Fijne avond.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog een verlate felicitatie onder mijn vorige blog hj
    Ga nu bankhangen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben alweer terug van het hangen...over een urtje nogmaals hihi
    Gossie het is me toch wat...zag het blogje van co...ochèrm
    hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ja dat helpt niet echt zo...zal je altijd zien heb je tegenvallers en dan komen er steeds andere bij. Zal zo bij de nieuwe kijken hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen