vrijdag 19 februari 2016

wandelfit

zo luitjes

het was een mooie dag hier
veel zon en zo was ik gelukkig weer op pad in m'n tuintje
ging een stukje verder dan woensdag , wilde wel nog verder
maar ik hoorde de longen flink piepen
en stak dus een flink stuk af

zo kom ik op tijd wat is tijd
ik heb wat tijd nodig om zeg maar wandel fit te worden
dus laat het maar mooi weer blijven
kan ik weer aan de wandel

ik zal niet wachten en de dagen pakken
welke mooi zijn buiten

wacht niet Greetje

in de maand van de gein
dat kleine stukje tijd
om een foto te maken

ist eine Nano-Sekunde

wens ik U een fijne avond
en een gezonde nachtrust
morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

13 opmerkingen:

  1. Ha wij hebben daar regelmatig last van...nou ja last maar onverwachts dat wel.
    Wandelfit wordt jij wel met je vele oefeningen...
    Mooie pps van Greetje en die 2e vraag je je soms af hoe hebben ze het voor elkaar gekregen...
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee dat vind ik niet erg daar heb je gelijk in...eigenlijk best gezellig dat ze zoveel thuiskomen.
    Daar geniet ik van...en tijd haha die komen we gewoon tekort...
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Ja het was gister inderdaad prachtig weer. En jij weer langzaam aan je wandelingen weer wat opbouwen. Nou dit weekend zal het wel niets worden want het beloofd een natte te worden. Dat zijn dan de dag wat in huis te doen en zodra het dan even kan er maar weer even op uit. Ik ben gister nog weer even in het hok bezig geweest, langzaam aan kom ik er wel hihihi. Vandaag maar even rustig aan hier... komende week wordt weer eentje van heen en weer vliegen. Ik wens je een hele fijne zaterdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goedemorgen karel
    ik had gisteren niets meer in mijn accu, dus rustig gedaan [niets eigenlijk]
    vanmorgen de boel nu maar weer eens stevig aangepakt
    nog even met de stofzuiger door het huis en dan de schuur in
    doe ik extra kleding aan, het is er nog steeds bibbertjes koud
    man dan loop ik wel kilometers hoor haha
    karel ga je een fijne zaterdag wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He die Karel. en al een opklaring voorbij zien komen? Hier nog geen nattigheid gehad maar het is wel triest grijs buiten. Zit nu even aan mijn ontbijtje, doe alles lekker op mijn gemakje. Net de stofzuiger aan de kant gezet en nu alleen de was nog even. Tussen het zitten door wat klusjes zeg maar hihihi. Het hok laat ik nu ook even voor wat het is, komende week maar weer kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mogge karel
    Droge modder is geen modder hoor hihi
    Wie weet kan je het zo straks wegvegen...met handveger en blik...
    wij de eerste oppas dag alweer binnen en dat is maandag.
    En we dachten nog wel een weekje vrijaf te zijn om eens flink aan de poets te gaan...
    Moet dat een dagje langer wachten...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Karel,
    Die van Greetje zijn altijd wel mooi maar weer gaat mijn voorkeur uit naar de onderste.
    Hoe is het mogelijk.
    Neil is bezig de douche aan het schrobben.Dan kan ik nog niet.
    Verder geen plannen,straks binnen fietsen.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nu net een invasie gehad...
    Dus de worsten kwamen onder je schoenen vandaan...had je ze ook maar schoon moeten maken voor je ze wegzet haha...nu de rust is er weer en daar ga ik van genieten...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nee die had jij haha
    Ja dat filmpje is een eyeopener en hakt er ff in...maar nadenken voor je adopteerd of een hond in huis haalt is de boodschap en die komt aan.
    Dus jij de warme hap al op...ik moet nog beginnen.
    Dus wat later dan jij...op naar een fijne avond.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tukkie noemt ie dat whahaha
    Jij kan wel een nacht overslaan zo...
    Dan hoef je niet druk te zijn en heb je tijd over ;)
    hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zover ik weet heeft niemand daar last van meneer Haas grijnzzz
    Vind het heerlijk dat ik er voor niemand uit hoef...meestal dan hj
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Maar dat moet je ook doen Karel,
    de dagen pakken als ze mooi zijn.
    Het is nog niet veel beter met het weer na deze 19e maar ik hoop dat na het komende weekend de temperaturen weer omhoog gaan. Kan jij mooi weer wat verder lopen en oefenen.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen