maandag 15 februari 2016

weekend voorbij

mogge luitjes

het weekend ligt weer achter ons
ik had een heel fijn weekend en zelfs wordt er gesproken
van een geslaagd weekend en dat was het ook

nu weer de nieuwe week aanvangen
en maar zien wat dat brengt
hier zeer zeker wat HH
en straks de vaste reclame wijk

ik ben aardig bij met de mailbox na een weekend weg
heb Uw reacties dit maal eens alleen geliked
ipv een reactie terug , nu daar zijn er wel meer die dat doen
dus ik viel niet ver uit de toon hohoho

ik weet niet wat er geschreven staat in de volgende pps
weet wel dat ik het een mooie vind
en ik hoop U ook

arriesgarse

nog steeds de maand van de gein
maar ik ga geen avondje stappen
;)

een avondje stappen

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

9 opmerkingen:

  1. goede maandagmorgen karel
    ik kwam gisteren net 10 minuten te laat om nog even dag te zeggen
    jammer, maar de koffie was er niet minder lekker om hihi
    ja een mooi weekend hebben we gehad he??
    ook mijn froggy is weer blij
    karel ik ga je een fijne maandag wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogge karel
    Jij in slaap gevallen gisteravond?
    Je kwam niet meer langs...of vond je het welletjes met reacties geven hihi
    Zeker een hele mooie die eerste...en ja lachen moet je met de 2e grijnzzzz
    Die hebben ook spontaan gaten gekregen...
    Wij zo meteen oppassen dus vandaag zal ik er weinig zijn...
    groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Karel,
    Twee verschillende ppsjes maar ik voel me verwant aan de tweede..hihi.
    Mijn hoofd is vaak een gatenkaas...moppen kun je mij altijd vertellen.Het komt me bekend voor maar weet nooit meer de clou.
    Vanmiddag naar de fysio geweest het was zwaar.
    Het is echt heerlijk buiten,gelukkig geen gladheid.
    Fijne dag .
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was zonder kruk naar de peut gelopen.
    Mijn vertrouwen komt stukje bij beetje terug behalve op de loopband,dat vond ik eng.
    Mijn onderbeen is wel weer erg gezwollen maar dat kan nog maanden duren.
    De pijn is redelijk behalve de steken...auwwwwwwwwwww.
    De peut zit in de Govert Flinckstraat.Niet ver weg.
    Naderhand een klein stukje markt gelopen.Voor de eerste keer.
    Ik ga goed vooruit.
    Over 3 maanden loop ik de marathon...hahaha.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij je wijk weer gelopen en nu op naar de do hihi
    Ha wij mogen do ook weer hihi
    Veel zkh bezoeken nu en ja dan zijn wij er om het op te vangen.
    Vera en Mathijs vinden het in ieder geval leuk als wij er zijn...
    Veel spelletjes en puzzels gemaakt vandaag.
    En lachen om het kleine komiekje mathijs...echt geweldig.
    Opa deed net of hij van de bank was gevallen...
    Zegt ie wacht even...en gaat naar boven.
    Komt ie terug verkleed met roze tutu en brandweerhelm en blusser...om opa te helpen grijnzzzz...
    Blijft lachen met zijn fantasie.
    Fijne avond en eten moeten wij nog pffttt
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Teveel om hier op in te gaan...en na do weet ik meer.
    Hoop ik dan toch
    Ja een rustige avond op de bank en die begint over 10 minuutjes hihi
    bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee is ook niet zo fijn allemaal...na do weten we meer.
    En jij je avondje erop zitten en piet kijken en slapen...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Was ik ook van plan...
    Vooruitlopen heeft geen zin toch?
    Mail ook naar ko en co...want die zullen ook wel mee lezen
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Karel. Je hebt het gister weer getroffen als ik het goed heb met het weer. Hier was het tenminste droog en volop zon, al was het wel frisjes. In het zuiden natte sneeuw de hele dag .. in Oss in ieder geval. Ik ga vandaag het hok maar weer even in en hoop eigenlijk dat ik het daar vandaag aan kant krijg. Echt fijn is het er niet want er brand geen kacheltje. Maar goed, ik zie wel weer hoe ver ik kom. Jij vandaag wat hh klusjes denk ik. Ik ga je een hele fijne dinsdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen