dinsdag 16 februari 2016

wilde meiden

zo luitjes
 
en van de zon genoten vandaag
ik wel maar dan van binnenuit , mijn HH klusjes geklaard
dat morgen ben ik echt weer eens ff m'n tuintje in
voor een mooi rondje om
 
nee niet met haar van hier onder
en ook niet met zij daar onder
laat mij maar ff alleen wandelen
hihihi
 
die van het Australische meisje stond er al
en ik zocht in de archieven zo diep ik kon
en kwam de boerendochter tegen
en zeg nu zelf die past toch bij die Australische
:)
 
de wilde boerendochter
 
in de maand van de gein
een pintje vatten downunder
 
drinken met een australisch meiske
 
wens ik U een fijne avond
en een gezonde nachtrust
morgen maar weer de zon genieten
 
lieve groet
 
Karel

10 opmerkingen:

  1. Die wilde meiden zijn losgeslagen haha
    Hier was het dus op 1 dec, die australische en die boerendochter haha zoek jezelf maar terug.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alleen door het liedje al zou je het nog moeten weten...
    Geintje hoor jij gaat natuurlijk voor de plaatjes haha
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu ik lach me rot...jij vind het wel goed zo...gelijk heb je ;)
    Oant Moarn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Ja dat heb je of dat heb je niet.. born to be wild.... hihihi. Ja gister genoten van het mooie weer want zus en ik hebben gister op een terras even een bakkie warme chocolademelk gedronken.. heerlijk. Ook vandaag zou het weer een mooie dag worden maar dat zien we later wel, het is nu nog donker buiten. Ik ga straks weer even naar Marten. Daar eerst de boel weer even recht gaan trekken en verder maak ik me vandaag ook niet al te druk. Jij gaat ook maar fijn genieten van het mooie weer in je achter tuintje. Ik ga je nu een hele fijne woensdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goedemorgen karel
    dus je tuin weer even verkennen
    je maar wel lekker warm inpakken hoor
    hier zijn de auto ramen weer wit van de vorst
    ook ik verkeek me op de kou toen ik om 6 uur de container buiten zette
    ik ga samen met marten mijn schuur even in
    ik wil planken aan de muur voor mijn gereedschap
    ook om de spullen van de vloer te halen
    schept ruimte
    gaat ook veel spul weg hoor, het stapelt anders zo op haha
    karel wens je een fijne wandel woensdag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi karel
    Zo jij gaat kijken of je ijspegeltjes aan de neus kan krijgen...brr koud hoor.
    De zon ziet er uitnodigend uit maar dat is achter glas.
    Wij trekken er morgen weer uit en dat vind ik genoeg...wandel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Karel,
    Twee stoute ppsjes..haha..
    Ik vond het liedje in die tijd heel leuk en apart.
    Heerlijk buiten,geen ijspegeltjes aan mijn neus.
    Ik ben met mijn zwager even aan de wandel geweest maar door de pijn krijg ik het behoorlijk warm.
    Nu is het weer weg.
    Ik ga genieten van de zon achter glas.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och iedere maandag en donderdag zijn goeie oefeningen.
    Dus jij moet het ook langszaam opbouwen...
    Niet zo langszaam als wij maar toch haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Had je daarom bloed dan?
    Wandeling met hindernissen hihi
    Ja die 20 km voor een eerste wandeling is me net wat te veel haha
    Smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aha dus viel mee...
    Nu de wekker mogen wij morgen ook wel zetten...
    Al vroeg oppassen, maar is voor een goed doel
    Dus ben er wat later morgen...als ik de kans krijg.
    We zien het wel...tuk ze

    BeantwoordenVerwijderen