donderdag 3 maart 2016

barometer maar dan van het leven

zo luitjes

ik fietste vanochtend ff voor 8 uur van huis
en dacht echt dat ik regen zou krijgen
zo een donkere lucht achter me
maar het werd een hele dag met zon
dat liep vrij vlot de 4 wijken
maar moest ook wijken , want ik had er denk ik een stuk of 60 tekort
gelijk gebeld en ze zouden worden nageleverd
nu dat zie ik dus morgen wel
:)
denk dat ik vanavond eens een komedie film kijk
dus geen tukkie , maar nadien wel gelijk slapen
was wel weer een lange dag , en zo'n bijna 8 en half uur buiten
ik hoop U had ook een fijne dag
...

ja U ziet het goed , U ziet een barometer
zo bar is deze niet , ik vind het een juweel
en volgens mij verdient de pps er in dat ook
zeker de tekst

8f1ebf96-552f-11e4-9d8c-651179c1d5c7

in de maand van de bloemen
naar mij idee ook een mooie met mooie teksten

bloemen 1

wens U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

8 opmerkingen:

  1. Hoi Karel
    Dat waren weer twee heel mooie .Jij aan buitenlucht geen tekort lees ik wel .Of mijn dag fijn was ? mwa dat heb je al gelezen ,maar het komt goed zeg ik maar zo .Ik neem ff twee pijnstillers en vertrek naar mijn mandje want ook voor mij was het een lange dag .Voor straks slaap lekker
    Lieve groet Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien maar goed ook anders was je nog gegaan...nu moet het morgen wel.
    Vreemd gedoe de ene keer 2 pakken over de andere keer tekort pffttt
    Als ze allemaal hun werk deden als jij dan kwam dat helemaal goed hihi
    Zelfs op spl is het hommeles las ik...maar goed zal jou een zorg zijn hè...jij hoeft niet meer haha
    Hangze en daarna lekker slapen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oja mooie ppsjes en ik hoef niet te ruimen.
      slaap wel

      Verwijderen
  3. Word op mijn wenken bediend hihi
    Ja ze waren nieuw al twijfel ik bij de eerste, maar dan is het al lang terug en met een andere naam ;) Och gossie je hebt je tukkie gemist en dan zo'n lange dag draaien ook nog.
    Ja was op het nieuws en in de krant.
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Dus een echte werkdag van 8 uren gister.. Ja en dan is het toch wel fijn als het droog is.. ook hier meer droog en zon dan nattigheid. Een klein buitje hebben we gehad. Mag je vandaag de rest nog doen of heb je dat gister alsnog gedaan? Ik ga hier zo de dag beginnen en kijken hoe ver ik kom vandaag. Straks de koffie drinkers hier weer om tafel en vanavond ga ik samen met Fonnie een avondje uit. Ik ga je nu eerst een hele fijne vrijdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha karel
    Hier regent het ook pijpestelen...maja al wat gevallen is komt niet meer toch?
    We zitten aan een heerlijk rustig bakkie en wie weet tot maandag wel de laatste...niet de koffie maar de rust haha...
    We gaan gewoon genieten van al de kids en kleinkinderen om ons heen en hoe en wat zien we wel.
    Regenlaarzen maar mee nemen hihi
    Groetjes en tot ???

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel,
    Nog even je vorige blog gelezen en bekeken maar er zitten super goede ideetjes tussen.
    Deze ppsjes zijn weer mooi en bloemen kunnen we wel gebruiken maar ik ga voor de gein.
    Je maakt er een pyjama dag van, gelijk heb je.Het is geen moment droog geweest.
    Fijne middag en groetjes.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allereerst even zeggen dat ik nu de site van jou wat fleuriger vind. De outlay maakt het wat gezelliger. Verder zegt hier de weergoden 2 verschillende zaken die een mens flink in de war doen raken. Zo zeggen zij regen dan weer droog met wat zon en wat gebeurde er. Al mijn was verregend op het balkon.Tja ik geloof al die nieuws berichten maar niet meer. Sluit af met nog een fijne Zondag en wellicht tot een volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen