woensdag 23 maart 2016

de Koers wijkt niet voor terrorisme

zo luitjes

ik donderdag weer druk met het
wandelen met hindernissen
en zelfs weer wat extra
;)

toch vandaag geen gein uit de mailbox
maar neem ik U  naar BelgiĆ«
het was nog ff onzeker of het door zou gaan
nu na overleg met een ieder kwam het volgende

" de Koers wijkt niet voor terrorisme "

en dan wel zo ik het graag zie namelijk
in de koers
in dit geval dus een pracht klassieker
en het werd een pracht van een koers vandaag woensdag

DWARS DOOR VLAANDEREN

ook geen blommen vandaag maar het volgende

Cafe- Kroegen - Brugge Ommelmand

ik zal morgen tussen zeg 08:00 en 16:00 uur
niet online zijn
wens ik U nu alvast een fijne dag
na ik hoop een goede nachtrust

lieve groet

Karel

7 opmerkingen:

  1. Ken je dat gezegde niet?
    Nu je blogje staat en je kan met een gerust hart je wijkjes gaan lopen...
    Mooie ppsjes en ik heb de kroegentocht gedaan ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vandaag geen kroegen tochtjes voor mij maar een dag met wat nadenkertjes van mij zelf over het hoe en het waarom van wat zaken die me bezig hielden. Ook wat schilderwerk van wat eitjes voor de buurtkinderen en dan nog verstoppertje gaan spelen met de eitjes zodat kinderen de eitjes hier gaan vinden of toch niet.Dus al bij al ook drukke dagen. Wens je mooie en rustige routes die jij gaat doen en tot latersss. Goedemorgen al bijna dus ook tijd voor mij om zo de ogen te sluiten voor wat mooie dromen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Ja voor jou vandaag extra kilometers, maar weer een goede warming up voor zaterdag. Dus je mail lag er uit.. wat zal je het rustig gehad hebben hihihi. Ik was gister weer veel onderweg maar vandaag eerst even een duik in het huishouden. Ritza vandaag nog naar school en dan voor haar een lang paas weekend. Ik hoop dat het droog blijft vandaag en wens je een hele fijne donderdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee jij met A op de bank en die moet dan wijken voor een tukkie;)
    Hoi karel
    Geen straf om vandaag buiten te zijn...
    Zal zo meteen mijn lijstje eens bekijken en wat inslaan voor het weekend.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Valt een beetje tegen dus...och is maar een keer pasen haha
    Blijven lachen en genieten van het buiten zijn...toch?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kan ik me heel goed voorstellen dat je niet gelijk aan de slag wil bij thuiskomst...
    Smakelijk en fijne avond
    En nee jij bent de held op sokken en geen andere haha
    Tuk ze ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kijk zo meteen naar je nieuwe blogje...ff terug naar de bank nog.
    En je weet moest ff mail versturen ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen