woensdag 2 maart 2016

donderdag en dus ? juist wat gein uit de mailbox

zo luitjes

het is nog woensdag al ik dit typel
de dag was er 1 van wat HH en rust
heb m'n hutje weer stof vrij
en dat maakt blij
dat doet het weer op een enkele opklaring na niet
:(
ik nam ook weer 2 inval wijken aan en ben
dus echt aan de wandel morgen
nu vind ik dat niet erg
want ik wandel graag al is dit toch anders
:(
hopelijk zoals tot nu toe weer wat geluk met het weer

het zegt dat de Chinezen het uitvonden
wat U hier ander aan leuke gein ziet
mij maakt het niet uit wie dat deed
zit er wat voor U bij
Geen draden meer in de knoop!

unnamed1

Groen licht duidt de vrije parkingplaatsen aan! Handig!

unnamed2

Makkelijk te reinigen haarborstel!

unnamed3

Dit verkeerslicht duidt de wachttijd aan

unnamed4

Uitklapbare fietsenstalling.

unnamed5

Verlengdraad in de muur..

unnamed7

Trapje af: gewoon zitten en glijden!

unnamed8

Geen gemors meer met deze koffie..

unnamed9

Rugzak met capuchon!

unnamed11

Sluiting makkelijk te openen met deze kleefstrip!

unnamed12unnamed12a

Met deze omkeerbare bankzitting..altijd droog!

unnamed13
...

in de maand van de bloemen
allerhande bloemen en wel in een tuintje
ja ik dacht zo , als ik wandel
waarom U dan niet
geniet de pracht

Jolis Jardins - Albanandy

wens U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

9 opmerkingen:

  1. Volgens mij heb ik van deze ergens een pps of had die mail ook haha
    Maar er zitten slimme dingen tussen.
    En ja dan de blommen zoveel maar wel mooi
    Zie die glijbaan wel zitten... :)
    En die vervelende bostel
    Jij morgen hopen op droog weer...nu help ik mee want moet er ook op uit ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is er geen roltrap dan ;)
    Zag op smoelenboek een plaatje..van trap en roltrap.
    We gaan gewoon voor droog weer tot na het weekend grijnzzzz
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Ja donderdag alweer en jij vandaag weer even onderweg. Ik vind dat er best leuke en handige dingen tussen staan hier boven, zoals het bankje buiten, altijd droog zitten, ideaal. Ik hoop dat ook jij weer droog overkomt en geen dikke buien treft onderweg. Ik doe vandaag rustig aan en wens je nu eerst een hele fijne donderdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Je zag het ik heb een propellertje dus ben zo boven haha
    Ja had die daar gestuurd maar dacht zet het in de mail gaat sneller...dus dubbelop..
    Net als met de blogjes...
    Wandel ze en ja je boft volgens mij weer met het weer ;)
    Nu nog droog houden
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Das balen...niet genoeg om de brievenbussen te vullen...maar goed morgen weer een dag toch ?
    Of ga je zo meteen nog op pad?
    Hier de boodschappen binnen...op brood na maar dat halen we morgen voor we vertrekken.
    En ja dan is het zéér rustig hier haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd buiten droog zitten, dat is iets waar ik ondersteboven van wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wij waren in de suup...maar brood moet vers blijven tot maandag dus halen we morgen pas...
    Denk dat het een spelletjesmarathon wordt want er zijn nog steeds zieken :(
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nu ik heb net de laptop even up to date gemaakt hj
    Als we dan toch aan huis gebonden zijn...maar beloof niks.
    Dus jij op tijd je mandje in
    Ja weer rozig natuurlijk haha
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel
    Dus jij weer twee extra wijkjes.Ik zeg het nogmaals ,denk om de belasting want die zijn echt heel hebberig .Een heel mooie pps weer met al de bloemen en oh wat verlang ik naar het echte voorjaar.
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen