woensdag 9 maart 2016

een naar bericht

zo luitjes

gister een dag met mooi weer
even een klein loopje om brood te halen
verder nam ik een dag vrij
er wordt dan wel gesproken van een plakdag
je komt dan niet weg uit de stoel voor de pc
kan natuurlijk ook met andere stoelen voorkomen
er waren veel berichten en veel mail
en ik liep 2 etappes via google maps
keek hoe ik zou moeten reizen heen als wel terug
ja een toch best drukke dag

had ik in de late avond ook nog een naar bericht
uit Zwitserland , Celina wie ik wel mijn 2de moeder noem
gaat eind deze maand aan de chemo bestraling en wel 33 keer
voor  , nee tegen het papillomavirus

en ja de volgende pps kan voor sommigen bekend zijn
ik zag het te laat , net ff andere naam
plaats het toch het is een mooie
in beeld en woord

Beautyinnatuurenspreuken

in de maand van de bloemen
heb ik voor U
groene bloemen

Green Flowers

wens U een fijne dag

lieve groet

Karel

13 opmerkingen:

  1. Nu dan is deze pps een hele goeie keuze mocht ze die kunnen zien...
    Wel vervelend dat je er met niemand over kan praten, blijft het maar rondhangen in je koppie

    De groene bloemen is een mooie pps.
    Slaap wel, goeie keuze moatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Nee dat is inderdaad geen leuk bericht. En dan woon je ook echt een beetje te ver weg om zomaar even langs te gaan voor wat steun.. Maar goed, hopelijk houd ze zelf de moed er ook wat in al weet ik niet wat dat virus in houdt. Nog nooit van gehoord. Jij al voorbereidingen aan het treffen voor het komend weekend... ja dan beloofd het mooi weer te worden al krijgen we vandaag ook niet dat was voorspeld.. Ik ga door en wens je een hele fijne woensdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goedemorgen karel
    ik heb geloof ik wat gemist, zal kobie zo even vragen
    nare berichten zijn nooit leuk
    ik had gisteren ook een ,,luie,,dag
    maar vandaag er even weer tegenaan hoor
    begin heb ik al gedaan, dus kan na de blog zo weer verder gaan
    heb nog wat in het vat zitten voor de kamer, eens kijken of ik daar aan toe kom
    karel ga je een fijne woensdag wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ben op de hoogte, las je reactie bij kobie
    ja nu afwachten welke kant het op gaat
    we duimen voor de goede kant

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Hier is er alweer een zieke bij met 2 kleine kindjes dus zo meteen oppassen kan ze even gaan slapen..zo zie je maar weer mijn planning alweer naar de knoppen.
    Dus als je me zoekt ik ben spelen hj
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is zeker een naar bericht Karel ,ik hoop dat het allemaal goed komt met haar.De ppsjes kijk ik later .Slecht geslapen door de grote brand hier vlakbij ,al die sirenes steeds en een flinke brandlucht in huis bah .Gelukkig was het een leeg gebouw .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel,
    Een mooi toepasselijk ppsje.
    Ik zal ook bij Kobie lezen want ik heb er ook nooit van gehoord.
    Maar een naar bericht blijft het.
    Zeker jammer - dat jullie niet naast de deur wonen.
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemiddag Karel .
    Wat een naar bericht heb je gekregen .
    Bah zo'n akelige ziekte .
    Ze gaat een zware tijd tegemoet en ik hoop dat het goed komt met haar .
    Inderdaad moeilijk dat je zo ver uit elkaar woont .
    Wel een mooie passende PPS Karel de bovenste .
    En de groene bloemen zijn ook prachtig .
    Wens je een fijne dag nog verder .
    Liefs Ien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja onze planning weer aan de kant geschoven...zo is het altijd wel wat...
    Daan en de mams nu ziek...Guus vrolijk hihi
    Ben benieuwd of wij ook nog aan de beurt komen...hoop het niet.
    Denk dan de griepspuit niet voor niks gehaald maar Martine heeft die ook gehad maar toch ook ziek.
    Ja die ramen moeten nu weer een dag langer wachten...
    Vandaag doe ik verder niks meer als wat strijk zo meteen...de plantjes water gegeven...en dat was het weer voor vandaag.
    Nu in alle drie de gezinnekes zieken dus je weet maar nooit de komende dagen...we zien het wel

    Nu wij blijven bij ziggo...tevreden over de snelheid en de rest.
    smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu wij zo meteen maar is de kliek van gisteren
    Komkommer, aardappels uit de oven en runderworstjes
    Dus een makkie hj
    Ja je was zeker vroeg...als ik niet op de klok zou kijken dan werd het half 7 of 7 uur
    Al komt dan manlief en vraagt moeten wij niet eten?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fout haha de middelste...mama van Vera en Mathijs.
    En zij moet die prik jaarlijks
    maar heeft nu duidelijk niet gewerkt pfftt
    Tuk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja dat is niet moeilijk hè...maar je blijft ze door elkaar halen hj
    Zo weer werk erbij...ma en do vol...och blijven er 5 daagjes over
    hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kan er maar niet genoeg van krijgen ;)
    Maar de maandag was zowiezo niet zo druk zonder invalwijkjes toch?
    Ha ik de kids door elkaar halen...zou zomaar kunnen er zijn er die veel op elkaar lijken haha
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen