zondag 27 maart 2016

geheimen

zo luitjes

voor hen die geen pasen vieren is het weekend weer gedaan
en zal ik dus ook keihard aan het werk gaan

had een prachtige wandeling op de zaterdag
en tot mijn verrassing waren die dag ook de folders gebracht
welke ik normaal op maandag krijg
dus die bracht ik zondag bij lekker weer weg
laat het maar stormen hoor vandaag

geheimen ik heb ze niet
dus vraag ik me af
hoe kan ik er dan zuinig op zijn

Zuinig op geheimen

in de maand van de bloemen
wat mooie bosjes voor mijn jarig nichtje Fonnie
op de maandag
nu ik weet zeker dat zij ze wel wil delen met U

BLOEMEN

wens ik U een fijne avond
een goeden nacht
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

9 opmerkingen:

  1. Nu de eerste had ik al eens maar de 2e is nieuw
    En ja altijd goed nadenken voor je een geheim deelt, want zo zadel je iemand op waar hij of zij niet over mag praten...
    En weet je fon moet wel heel goed zoeken naar de kleine lettertjes hihi
    En in de pps staat mijn flesje Grand Marnier...viel me op.
    En de 2e een nieuwe en wat voor een...mooie teksten en bloemen...prachtig

    Och kom jij wel uit hoe je het wil hebben...toch?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oja was ik alweer vergeten...nu froggy nog meewerken ;)
    We zien het wel haha
    En jij plaatst vast foto's van je nieuwe inrichting...
    En nee niet alles kan openbaar al ben ik ook voor openheid...en salarisverhoging grijnzzz
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent aan het vissen hj
    Ja het is een mooie NIEUWE haha
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Jij ook maar gefeliciteerd met je nichtje, die mag er vandaag weer een jaartje bij gaan tellen en dat is echt geen geheim. Straks gaan we daar eerst een bakkie doen, taartje eten en ik zal er de rest van de dag wel zo,n beetje zijn om zus een handje te helpen... Vandaag geen weer om het buiten te vieren maar goed, dat is niet anders. Ja jij hebt het nog getroffen allemaal. Hier was het gister ook nog zonnig en droog weer. Ik ga je een hele fijne paasmaandag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mogge karel
    Gefeliciteerd met je nicht(je)
    Dan had je vast nog niet op haar naam geklikt hihi
    Maar idd de beestenboel staat klaar...
    En ik zo in de startblokken voor volgende bezoek
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Karel,
    Mooi zijn de ppsjes weer.
    Gefeliciteerd met je Nichtje.
    Zij zitten aan de kwarktaart en koffie.
    Wat een storm ..pffff.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel
    Prachtig zijn de psjes weer .En een gelukwens voor je nichtje.En geheimen heb ik niet ,wel zijn er helaas veel dingen in mijn leven gebeurd die ik nooit met anderen zal delen ,maar ik noem dat geen geheimen.Het was pittig weer vandaag maar nu lijkt het wat ''rustiger'' te worden
    Fijne avond ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee ze gingen alweer hihi
    Ja voor het eten zelfs...maar wel eiersalade gemaakt vanmiddag met Vera en gegeten met de brunch...lekker hoor.
    Verse broodjes uit de oven met de eiersalade...straks nog een keer en alles is op...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klopt wij hadden ook geluk en regelmatig de zon...
    En niet eens koud buiten ;)
    Let je wel op met het duiken?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen