vrijdag 18 maart 2016

geven en nemen

zo luitjes

wat een heerlijke zonnige dag gister
die hebben we binnen
laat er maar velen volgen
toch

ik liep een 8 uren buiten te fluiten onder de zon
wat vandaag brengt zie ik dan wel weer , zit nog een nachtje slapen tussen
ik volg het nieuws niet meer zo op de voet
weet niet of ik daar goed aan doet
maar het stemt me niet vrolijk en dat ben ik zo graag
heb genoeg aan mijn eigen sores zal ik maar zeggen
want zo is het wel en ik denk met velen
ik ben wel heel tolerant en met mij ook die velen
maar we zien het bij de geloofjes en politiekjes niet zo terug
met alle ellende van dien
wat zou ik dan het nieuws nog zien
ik noem dat geen nieuws meer
nieuws zou het zijn als er overal vrede was


Tolerantie---Lidia

in de maand van de bloemen
geen grote praal wagens in een corso
maar wat ik ook kunstig vind is deze kleine kunst
mocht U het ook gaan doen
suc6

Fleuriste oui mais - quel talent

wens U een fijne dag

lieve groet

Karel

8 opmerkingen:

  1. Wat een lieve foto's en tekst in die van lidia
    Ben van Klinken maakt mooie teksten das ook een feit...
    En ja de 2e een bekende maar daarom niet minder mooi
    En ja ik volg het nieuws wel maar wat jij nieuws noemt is een sprookje wat nooit uit zal komen
    Zolang er mensen zijn...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Nou als het even kan dan kijk ik wel het nieuws hoor, wacht op de dag dat er vele hoge heren van hun voetstuk zullen vallen en dat dat gaat gebeuren daar ben ik zeker van. Kreeg van de week een stemkaart binnen over een referendum met de oekraine. Nou stem ik nergens meer op sinds 2002 dus hier ook niet maar het voelt ook niet echt lekker. Maar dat het goed komt daar ben ik zeker van. Maar het mag mijn pret voor vandaag niet drukken en hopelijk die van jou ook niet. Ik ga je een hele fijne vrijdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge karel
    Zoals de berichten nu zijn wordt het alleen maar natter richting weekend
    en ja zoals je zegt het was een mooie dag gisteren.
    Heb jij een kind in je zitten...wel loslaten dan, maar dat is een zware bevalling hihi
    Wel een manier om je buik kwijt te raken grijnzzzz
    Hier ook aan de koffie nu...even pauzeren want ben de keuken aan het doen.
    groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leg je winterjas en das en handschoenen maar klaar dan...
    Stond er zo mooi dacht daar moet ik op reageren. hj
    Maja in het hoofd lekker laten zitten dan...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Echt een mooie tekst en de ppsjes passen er goed bij.
    Ik zit lekker op mijn stoel en ik krijg het koud.
    Wel vreemd want het is hier altijd lekker warm.
    Grrrr.. doet de kachel het niet meer.
    Lekker dan want morgen hebben wij een bootvaart en naderhand zouden wij{Neil} voor het eten zorgen.
    Dit is echt heel vervelend..grrrrrr.
    Zo warm is het ook niet.
    Ik word echt niet goed als dingen die niet willen werken.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dus jij gaat het kind morgen uitlaten ondanks de kou...
    Ja soms zie je iets en daar moet je wat mee haha
    Ja vroeg ernaar en kijk wat het opleverde...maar zo weten we in ieder geval meer dan alleen de reacties...
    Morgen pellen dus dat wordt geen onsje maar een pondje kwijt dan...
    Ga weer de keuken in...ben de muren aan het doen en is bijna klaar en dan de buitenkant van de kastjes nog en helemaal klaar...pfftttt
    smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Denk bot stuk waar heeft ie het over...en ja hoor co natuurlijk
    Ja heeft wat meer tijd nodig dan gedacht nog...als het maar goed komt en ze weer haar eigen ding kan doen. Er zijn overal hulp middeltjes voor maar je eigen dingen werken het best.
    Ja snapte dat pellen wel maar idd als je het meezeult dan raak je de pondjes niet kwijt grijnzzzz
    Dan maar goed zweten...helpt ook haha
    Ja weet er alles van want wil met de verwarming aan wel...
    En dan het vocht in huis van de heet waterspuit.
    Maar een ding is zeker komende week ook de muren bij mijn pc want frissen er lekker van op...zonder zeepmiddelen.
    Die gebruik ik straks wel bij het douchen want dat is nu wel nodig haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een steam-cleaner voor hardnekkig vuil
    Je kan die overal voor gebruiken zelfs om ramen te wassen, maar dat doe ik nooit hihi
    Ja wel ramen wassen maar niet met de stoom...
    De badkamer daar is die heel fijn voor
    De kaboutertjes lieten het afweten en ook de grote reus pffttt
    Alles zelf moeten doen...dus nu in de ruststand...nog spierpijn van gisteren dus dacht kan ik net zo goed aan de slag gaan...kan nooit erger worden haha
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen