donderdag 24 maart 2016

illusie

zo luitjes

ik had een lange dag buiten bij redelijk weer
in ieder geval droog
;)

en zal vanavond zeer zeker op tijd naar bed
wat extra wijken is geen probleem voor mij
maar wat van die stomme reclame erbij en ja dan zelfde formaat
als de krant , gaf echt veel extra werk en dus ook training
want zo blijf ik het zien , anders zou ik gelijk stoppen
;)

morgen nog een inval wijk
gelijk ff om eten op de weg terug
wat HH en dan gereed maken voor de dag van zaterdag
ik breng U vandaag wat illusie
en geloof me dat is beter dan ruzie
zouden die malloten van bijvoorbeeld
IS of Alkeida er maar zo over denken
:(

Le monde des illusions optiques

in de maand van de bloemen
blijf ik wat bij die illusie
want dit bloemetje zien is helaas bijna zo ver

Edelweiss 07

wens ik U een fijne avond
en een gezonde nachtrust
morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

12 opmerkingen:

  1. Hoi Karel
    Je bent er maar druk mee,en ach de grote pakken reclame zijn volgende week weer een stuk minder .De eerste heb ik weg geklikt maar de tweede is heel erg mooi .En tussendoor kijk ik af en toe even naar het beeldscherm .Het was druk in onze omgeving vandaag met dat Passion spektakel hier vlakbij,nee niet mijn ding moet ik zeggen.Het was fris maar wel lekker weer om er even op uit te gaan dus dat deed ik vandaag dus ook ,heb ik weer wat potten te vullen morgen haha
    Slaap lekker straks ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo nu een keer niks te ruimen
    De eerste komt me heel bekend voor maar vinden doe ik die niet haha
    En ja Edelweis...prachtbloem en bergen
    Jou plekkie...ik moet gelijk denken aan de fam von trap
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cultureel erfgoed die musical
    Sound of music...en ik tijd over houden haha
    Moet paasplaatjes meerdere keren sturen terwijl die gewoon werkt pffttt
    Geintje hoor doe dat graag voor je...slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Ja las het al, extra heen een terug vanwege de folders... en dan vandaag nog een ritje. Nou ook ik ben steeds aan het heen en weer vliegen hoor.. drukke dagen voor pasen hihihi. Jij morgen aan de wandel, ja dan blijft het nog droog, de paasdagen worden nat. Ik hier zo de dag even beginnen, straks de koffie drinkers en dan om boodschappen. Ik wens je een hele fijne vrijdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mogge Karel,
    Wonderlijk.. de bovenste pps,je ogen bedriegen je maar toch knap gemaakt.
    Jij weer druk met folders, dat wil wel zo voor de paasdagen.
    Als ik naar buiten kijk word ik niet vrolijk..nat.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi karel
    Jij weer aan de wandelof intussen al klaar?
    Nu nog een vraagje...is het gelukt met de kaart in het duits?
    Dacht dat het opgelost was maar als ik je reactie lees begin ik weer te twijfelen...geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb je nog easter gestuurd...die werkt wel
    Maar om het makkelijker te maken zal ik die nogmaals sturen onder Ostern ;)
    s6 ermee
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heeft heel wat voeten in de aarde voor jij je kaart weg kan sturen hj
    Maar gelukt en op tijd...wat wil je nog meer...
    Fijn hè de bank helemaal voor jezelf ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja die reclame maakt het werk wel wat moeilijker. Maar wat als de mensen geen reclame willen via zo een sticker. Haal je dan de reclame eruit? Want ik hoef ook al die blaadjes er niet bij hoor. Wens je gezellige paasdagen en geniet van je vrije uurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. HiHi..
    Het blogje is door onze Juf gemaakt.
    Zo leuk en ik ben dol op Jaquie.
    Ook de Ecard...ik kan het echt niet.
    Ik blij en veel van mijn email-vrienden -blij.

    Ik ben dol op reclame folders.Jammer genoeg krijg ik ze niet.
    Wat een verschil,hè de een wel en de ander niet.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha de juf is weer bezig grijnzzzz
    Jij plek zat of je nu hangt of ligt...
    Zo kamer klaar en nu in de rustmode na het eten
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nu zit ik dus op de bank...nee nu niet maar zometeen weer ;)
    Lekker rustig...mzl

    BeantwoordenVerwijderen