zondag 20 maart 2016

pasen

zo luitjes

ja pasen heet dit blog
niet dat ik er iets mee heb of ooit maar heb gehad
maar nu heb ik er last van
zal het uitleggen , ik loop op de maandag een reclame wijk
weken lang waren dat 6 bundels om een 136 adressen te voorzien
vorige week waren het er al 11 bundels
en morgen 13
pppfffttt
paas reclame
...

als ik U vertel
dat ik nu al uitkijk naar de komende zaterdag
om de volgende etappe van het Grote Rivieren pad te lopen
dan denkt U
1. helemaal de weg kwijt
2. totaal van de pot gerukt
3. ach laat die ouwe dwaas nou maar gaan
en U weet vast al wel dat het mij geen ene sodemieter uit maakt wat U denkt
hihihi
wat ik maar wil zeggen ik genoot de wandeling af gelopen zaterdag
voor ik weer echt in de vrije natuur loop
in zoverre we die nog hebben
ben ik ook komende zaterdag nog in het enorme gebied rondom
de havens van Rotjeknor en ik vind het er echt mooi
en toch ook rustig
en interessant en ook imposant
dus ik wil U er in laten delen
klik daarvoor op de kaart

wandeling 19 maart 2016 (0)

dan ff iets geheel anders
snor of baard
of beide
ooit
heel lang geleden heb ik een sikje gehad
een snor heb ik heel lang gehad
en natuurlijk stond alles mij goed
opeens waren ze ook weg en ik heb geen idee meer waarom
wel van hoe , juist scheer apparaat :)
maar de laatste jaren tref ik soms bij mijzelf een baard aan van een week
scheerapparaat is niet stuk
dus hoe dat nu toch weer komt
ik heb geen idee
wat denkt U van onderstaande pps

Beard and mustache - Annele

in de maand van de bloemen
iets wat we nu zo vroeg in het jaar al zien

flowers

wens ik U een fijne avond
een goede nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

14 opmerkingen:

  1. Ha heb jij die soap nooit gekeken daar is alles mis haha
    Het is je weer gelukt 2 hele nieuwe maar mijn voorkeur gaat naar de onderste…en die reklame moet je eens kijken wat er rond Moederdag bij komt om al die mannen op ideetjes te brengen hihi
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Ja dat heb je met folders.. rond de feestdagen zijn het er altijd extra, welke feestdag dan ook. Maar volgende week is het op maandag Pasen en neem aan dat jij dan geen folders rond gaat brengen toch? Zal wel of eerder of later zijn... Dus vandaag even extra maar komende week weer veel minder. Jij straks de wijk weer in en ik ga hier even de dag beginnen. Ben wat later vanmorgen... Weer een roerige nacht gehad en vanmorgen lag het nog lekker... Kan ook want Ritza heeft de eerste twee uren vrij dus kon ik ook even later uit bed. Maar ga nu opschieten hoor en jou een hele fijne maandag wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach ja het Paas gebeuren ,dan worden we weer bedolven met reclame van vooral eten en drinken want dat schijnen we te moeten doen met dit soort dagen .We doen er hier maar niet aan mee.En wat een baarden en snorren brr .De man hier heeft een heel korte baard en snor en dat mag er niet af van mij ,ik hou niet van zo'n blote billen gezicht hahaha .De voorjaar pps is weer heel mooi .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge karel
    Jij met de stofzuiger in de weer geweest...ja als je toch moet wachten op de folders dan kan je maar beter gewoon bezig zijn.
    Hier ook man met snor en baard...maar toen wij trouwden is die eraf gegaan en nooit meer terug gekomen haha...Eerst ging de volle zwarte baard er een stukje af...toen helemaal en uiteindelijk de snor ook...vond het maar niks dat geprik altijd
    En jij af en toe nog een weekbaard toch?
    Moederdag is altijd de 2e zondag van mei...maar dat merk je vast wel aan de folders hihi
    Groetjes en geniet je dag...droog maar de zon is nog ver te zoeken.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Ik heb eerst je foto's bewonderd..mooie voorjaarsbloemen zag je al.
    De ppsjes zijn weer mooi en dan die baarden en snorren.Neil had een snor toen ik hem leerde kennen.Nu al jaren niet meer.
    De thermokoppel was stuk van de kachel.Neil heeft het gemaakt en dat ding koste maar 5euro70.
    Voor zijn lullig bedrag zit je in de kou.
    Fijne dag.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vrijwillig hoor ;)
    Dus geen folders en op naar de winkel
    Als je wat in de mail zit bedoelde hihi
    Was zo gefikst...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt het gevonden dus was duidelijke taal
    Ja hier en daar een komma was duidelijker geweest
    Zou zomaar kunnen doen er tegenwoordig weer zoveel...je ziet er steeds meer ook bij jongeren.
    Nee van mij hoeft dat prikken niet meer zo...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Of dat joske was daar in brussel...betwijfel het ;)
    Wij restant spaghetti
    Doen we het wel mee...dus de folders gaan morgen weg...en jij genieten van bankhangen.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Maakt niet uit hoe we hem noemen het is en blijft een deugniet hj
    Vind het best wel leuk al die tekeningen op de muren...gelijk minder saai
    Denk dat het daarom hier ook gedaan is...geniet je avond(je) want morgen aan de bak toch?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Maar goed dat je dan vandaag al wat klusjes gedaan hebt hj
    gedropt bij de deur...dat kan vanalles zijn hihi
    Hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. aha jij denkt dat het gaat regenen en hebt ze in veiligheid gebracht ;)
    Geintje je weet maar nooit waar ze anders blijven...
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat zou pas handig zijn een invaller voor als het regent hj
    Trusten
    En nee het regent morgen niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Karel,
    heb eindelijk je foto op de pv bekeken en ik kan me best voorstellen dat je uitkijkt naar de zaterdag voor het vervolg van deze wandeling. Het wordt zaterdag ook nog eens mooi weer. Ik moet werken en zo ook de 1e paasdag :-(
    En euhhh.... lekkere zware bundels dan om rond te brengen!
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen