dinsdag 22 maart 2016

relaxen

zo luitjes

dacht ik vandaag na wat HH te gaan relaxen
mag niet zo zijn
dus deed ik het gister maar
:)

ik kreeg een smsje dat de folders laat zouden komen
en dat deden ze het was zelfs al donker
nu ben ik niet bang in dat donker , maar ga toch echt niet er in werken
die tijd ligt achter mij
:)

dus doe ik straks ff m'n rondje
weet U ik heb U allen een kleurtje gegeven
omdat de zon dat nog niet doet

De kleur van mijn vrienden

in de maand van de bloemen
lekker relaxen door het maken van een
fijn wandelingetje

Paradiso Relax

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

11 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Dus gister was het ook net even anders dan verwacht... en mag je vandaag dat doen wat gister al gedaan had moeten worden. Weet je in ieder geval dat je vandaag weer de hele dag onder de pannen bent en kun je nu wel beginnen wanneer jij dat wilt... want je hebt de folders al binnen. Veel nieuws heb ik vandaag ook niet en ga je dan nu eerst ook een hele fijne dag wensen en we horen,.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He die Karel. Dus jij al klaar, mooi op tijd.. koffie tijd hihihihi. Ik ben ook klaar nu, hou op tenminste. Boven de boel weer aan kant, twee wassen op de hang en nog wat kleine dingetjes.. Vanmiddag nog even om eten en dan zien we wel weer. Nu rust en zo eerst ook even een bakkie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel
    Het is erg fleurig vandaag op je blog .Vooral de 2e vind ik prachtig !Zo ik lees ben jij er al op uit geweest naar je wijkje.Toch blijf ik hopen op wat zon ,hij deed net al een kleine poging haha
    Fijne dag ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Jij je klus al klaar en vond het zo fijn buiten dat je nog een keer wil hihi
    Ziet ernaar uit dat de zon idd zijn best gaat doen vandaag...
    Zo meteen ff naar de winkel op de fiets hihi
    groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik de ppsjes hier...ja had ze al gezien op wp
      Maar de eerste is een grappige en nieuw voor mij en ja de wandeling is een mooie...nu nog de zon hihi
      mzl

      Verwijderen
  5. Hoi Karel,
    Twee mooie ppsjes.je weet ze wel te vinden.
    Ook geen zon boven Amsterdam.
    Weer een trieste dag voor Europa.
    Onschuldige mensen die zijn getroffen, ik word daar akelig van.
    Het houdt nooit op.
    Bloggen doen we voor ons plezier maar somt overwint het nieuws.Of je wilt of niet.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee als het regent bij jou dan is de wil weg...hier nog volop zon.
    Dus ja zo meteen de fiets op...

    En ja triest wat er nu weer allemaal gebeurt pffttt
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je zal debank moeten delen want ook Anja gaat ernaar kijken haha
    Wat een raakvlakken grijnzzzz
    Smakelijk is nog wat vroeg, maar kom ik niet meer dan heb je die ook alvast...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Reacties
    1. Kijk ik zit vol met goeie ideetjes...geloof dat ik dat al ergens gezegd heb hj

      Verwijderen
  9. Hoi Karel,
    je mocht oom wel gek wezen om folders in het donker te gaan rondbrengen. Niet jou fout dat ze zo laat kwamen. Maar inmiddels is het alweer rondgebracht. Leuke pps met al die kleuren vrienden hihi/..... Zo zag ik de kleuren niet eerder voorbij komen :-)
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen