donderdag 10 maart 2016

vrijdag niet geheel vrij en nee er wordt niet gevreén

zo luitjes

en genoot U de zon gister zoals ik deed
en dan bedoel ik dus niet het kranten bezorgen
maar het wandelen in de zon
wat een heerlijke dag
en zo komen er velen nog voor we het jaar gedag zeggen
ik liep tussen ronde 3 en 4 ff bij vodafone binnen
zij konden om 1 of andere duistere reden niet bij ziggo opzeggen
de man daar deed wederom zijn best , maar
ik heb zelf op moeten zeggen , ben benieuwd
morgen breng ik nog een stuk of 200 kranten weg
toen ik thuis kwam om ze te halen had ik wel trek en geen zin meer
en omdat het een inval wijk is , is het toegestaan
had het anders ook gedaan
hihihi

ja met zo een dag is er minder tijd voor de pc
en nee ik zit daar niet mee
zal heel veel vaker gebeuren
nu moet U niet gelijk gaan treuren
ik zal U af en toe wel wat opbeuren

wandelen met hindernissen zo werd mijn kranten lopen bestempeld
dat is het ook , gelukkig vind ik het niet erg
en zo kom ik op de volgende pps
fijne wandeling wens ik U

De trap in Santa Maria Del Monte - Pierre

in de maand van de bloemen
een mooie zeer zeker
maar ik zeg het vast aan sommigen onder U
geduld is een schone zaak

Bloemenfestijn

wens U een fijne dag

lieve groet

Karel

18 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel,
    Prachtig de bovenste pps met al die bloemen.
    Net als de onderste, zo krijg ik een lentegevoel.
    Nu hangt er nog wat mist maar dat trekt wel weg.
    Jammer genoeg heb ik nog pijn,de ene dag wel en dan weer wat minder.
    Geniet van de dag.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel
    Wat zijn de ppsjes weer mooi.Dus wandelen met hindernissen haha.Ja het was een mooie dag gisteren en het zonnetje wil nu ook doorbreken .Ik ga maar eens mijn plantjes in potten en manden zetten .Ik krijg last van lente kolder en wil de boel buiten wat gezellig en fleurig maken .
    Fijne dag ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    Geloof dat ik een ppsje om moet ruilen voor een andere pffttt
    Als ik nog weet waar die verstopt zit...maar het is een mooie
    Dan de trappen...ga daar niet op vakantie haha heb ze nu toch al gezien grijnzzz
    Groetjes en geniet je dag...oja wat zeul jij onnodige dingen mee zeg haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Karel,
    Nog steeds wat mist.
    Geen echte lente dag.
    Ik blijf binnen en ga zo fietsen hihi..wel binnen.
    Mijn enkel MOET sterker worden ondanks de posttraumatische dystrofie.
    Ik weet niet wat het is en wil het ook niet weten,ook.
    Ze zegggen maar wat met dure woorden,kijk wat ik wel kan en dat is best veel.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goede link..dank je wel.
    Geen dure woorden maar doen.Hier heb ik wat aan.
    Mzl en de zon speelt nog steeds verstoppertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja die geduld kwekende ;)
    Vond die tekst en muziek erg mooi...dus ook ik plaats die wel maar staat nu in concept
    Maar stond ingepland...ben je wel ff mee bezig...hier en op wp zoeken.
    Het is gelukt en andere ervoor in de plaats...
    Een verschoning + overhemd?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nu als het in gezelschap zou zijn dan ja de verschoning nodig als je nog meer wil doen...maar als je naar huis gaat ? haha
    Ja je maakt een punt...met de meidendag als we in de avond ook nog wat doen
    dan ook altijd wel wat reserve bij...
    En in het zweet lopen wat is dat grijnzzzz
    Die tekst bij bloemenfestijn of van mijn blogje haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als je een blogje gaat plaatsen staat er links in de lijst berichten, waaronder alle, concept, gepland en gepubliceerd met een aantal erbij...viel mijn oog ineens op dus maar in de titel gezet hihi
    Nu staan er nog 58 gepland en 18 in concept...dus kan voorlopig vooruit grijnzzzz

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. past mijn doorzettertje wel bij toch?
      Was nog niet klaar hier haha
      Je wil niet verkouden worden maar nog niet op de doorzetter geklikt?
      Nu hier is de benedenboel aan kant op de toilet en strijk na...morgen maar.
      En ja die ramen hè...volgende week haha
      mzl

      Verwijderen
  9. Kijk eens bij de reactie van 15.32 daar vraag ik de tekst bij bloemenfestijn of bij mij?
    Dus was niet duidelijk haha
    Maar voor je me nu weer naar een andere reactie stuurt ben ik de keuken in.
    Schaal even in de oven zetten want staat al klaar. Dus 6 uur eten...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoop dat je maaltijd heerlijk was. Ik had vandaag laptop van vriend in gebruik, maar had ook weer een recept daarbij nodig want met 10 kabn ik echt niet aan de gang hoor. pff moeilijke recepten kreeg ik onder ogen. Maar heb toch met hulp even deze reactie hier voorgeschoteld met een fijn weekend voor jou en je volgers. Kom na het weekend wel eens kijken als ik me eigen lap-toppie weer heb. Liefs van mij Tine. Toch nog op alle 2 de blogs wat gezet met hulp.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Especially enjoyed Ur flower video, Karel (since there are none here yet) ... wishing U a very nice week end ... Day Light Savings Time starts this week end here ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry, got rid of a few of my posts, Karel ... and consequently of any comments connected to them ... my mumme phoned me today ... she say, that "my" tree is gone ... in order to build a wider road ... blogger is making it really difficult for wordpress peeps to comment ... as a result I lost a lot of wordpress comments ... on the other hand: positive news!!! ... smiles ... subscribed to Microsoft Office for $10/ month and can see and hear your vids now ... smiles ... might come out to Europe in May to see my ailing mumme ... will for sure fly KLM and stop in Amsterdam ... so maybe we can meet there for an hour or two? Anyway ... Love, cat.

      Verwijderen
  12. Ja maar ik vroeg welke die van jou of bij mij hihi
    Nog geen duidelijk antwoord ;)
    Waar je wel duidelijk in bent is dat je vroeg gaat slapen...morgen op pad met extra setje verschoning hj
    Denk dat je je verheugd op een mooie wandeling
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jawel hoor je wil niet verkouden worden na het zweten van een fikse wandeling.
    Zie je ik plaag soms ook alleen snap jij dat niet altijd grijnzzzz
    Sweet dreams

    BeantwoordenVerwijderen
  14. whahaha lachen...ja het is niet altijd duidelijk
    Maar geeft niet zo hebben we wat te typelen...
    Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zal ik er dan maar weer een ingooien ;)
    Anders heb je morgen bij de koffie niks te doen hj
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen