donderdag 31 maart 2016

vrije vrijdag

zo luitjes

vandaag was ik lekker aan het trainen op de
wandelingen met hindernissen
kan ik zaterdag van profiteren op het
Grote Rivieren pad

maar we hebben de vrijdag nog
nu gelooft U mij
die zal ik op een boodschapje na
en misschien wat HH
in alle rust verpozen
zeg maar als een klein gebaar aan al het werk ik verzette
en wat zaterdag nog komt

117 - Een klein gebaar

deze maand staat in het teken van de
dieren
en omdat ik er een paar liet zien gister , niet echt mooi
maar ja het gebeurt , nu maak ik een klein gebaar
klopt ook niet
;)
en wat dacht U hier een saluut aan de Olifant
en wat zien we , een stel lieve katjes

A tribute to the Elephants

wens U een fijne avond
en gezonde nachtrust
morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

10 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel.. hihihi, de titel en het plaatje kloppen inderdaad niet maar past wel bij vandaag. De eerste april, de dag van de geintjes. Jij vandaag de boel even recht trekken in huis en verder de rust.. kun je morgen de deur zo achter je dicht trekken. Ik ga zo de dag beginnen, zus zal wel iets eerder een bakkie komen doen, die wordt al vroeg opgehaald voor een weekendje Twijzel. Ik ga je een hele fijne vrijdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi karel
    Ja 2 mooie ppsjes vandaag en niet nieuw want ik had ze op wp al gezien haha
    Dus jij denkt dat je nieuwe wandelschoenen met de oude zooltjes beter lopen...nu kan je morgen uitproberen toch? En wie weet kom je het stelletje dan ook tegen in de natuur...
    Zelf heb ik me even uitgeleefd op de trompet...toupetje vloog bijna weg hj
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Karel,
    Zeker de onderste is een pracht van een ppsje.
    Dieren doen het altijd goed.Ik mag ze graag zien.
    Ik kan nog geen wandelschoenen aan.Mijn onderbeen blijft maar gezwollen.
    Vandaag een mindere dag met mijn rechterbeen.Pijn en nog meer dik dan normaal.
    Eens gaat het over.
    Ook ben ik niet meer naar de controle geweest voor de longen.
    Dat red ik net niet en ze komen ook niet hier.Dan maar niet
    Het zonnetje maakt een boel goed,heerlijk is het buiten.
    Geniet van de zon en de wandelschoenen.
    Lukt wel,toch!
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha jij wil dubbelen, lachjes en reacties...met of zonder ctrl c en V
    was nog onder het oude blogje ;)telt dat niet mee dan?
    Nu ben vanalles en niks aan het doen maar echt verandering is er nog niet...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu hier is het afwachten hij is aan het immporteren ;)
    Wil er 1 site van gaan maken...maar wil de oude blogjes en reacties niet kwijt
    dus ff wat werk verzetten...
    Je gaat dus weer het rivierengebied in...lekker water om je heen ;)
    Denk dat er velen op uit gaan trekken met dit weertje
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Op wp en wie weet straks ook nog op blogger ;)
    Exporteren en importeren is klaar...moest ik op wachten hihi niet mijn sterkste kant grijnzzzz
    Zal eens gaan kijken wat we er van kunnen maken nu.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eet smakelijk voor straks.
    Wij eten makkelijk..broodjes halfom.
    Neil komt laat thuis maar dan een lang weekend.
    Kunnen we genieten van het mooie weer en de viooltjes planten.
    Doeii.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voorlopig laat ik het zo...dus het geduld is getraind haha
    hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Blijf maar dingen tegenkomen die ook nog veranderd moeten worden zoals de pagina's enz enz
    Wat zal het stil worden als jij gaat slapen en wandelen hj

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Maar voorlopig hang je nog...nu ik ben weer bezig hihi
    Ben het zijna zat...en ja dan stop ik ermee
    hangze

    BeantwoordenVerwijderen