dinsdag 8 maart 2016

wandel plannen

zo luitjes

ik had wederom geluk met het weer
:)
maar ja U dan ook
toch

bij het zien van de voorspellingen voor komend weekend
heb ik voorzichtig het plan opgemaakt
om een begin te maken met een wandeling
langs het grote rivieren pad komende zaterdag
zal voorlopig alleen bij deze etappe blijven daar de uiterwaarden
nog vol staan , maar hier zal ik droge voeten houden
tussen Hoek van Holland en Maasland
om U wat mee te laten lopen langs het water
het volgende

Beautiful Tropical Canyons

in de maand van de bloemen
kunst
nu is elke bloem een kunstwerk van nature
wat vind U van het volgende

Artistic flowers 2

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

13 opmerkingen:

  1. Dat veld met wilde bloemen is toch wel de mooiste ;)
    En natte voeten halen was het hele weekend al zo...dus zou eraan kunnen wennen haha
    Mooie ppsjes weer
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Ja de komende dagen nog wat winterse buien al is het hier nog droog en kun je tussen de wolken toch een zonnetje waarnemen. Ook gister mooi weer tot een uur of half 6 toen begon het wat te regenen. Maar het weekend beloofd inderdaad mooier weer en kun je er weer even op uit. Ik ben straks even naar de kapper en verder boven de boel maar weer even doen. Maar op mijn gemakje vandaag. Ik wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He die Karel. Ja ga jij maar even aan de wandel hoor, het is mooi weer. Ik heb ook nog weinig gedaan hier.. Alleen alles even recht getrokken vanmorgen en dat was het. Nadat ik bij de kapper vandaan kwam bij zus even een bakkie en samen even om eten geweest. net de boodschapjes opgeruimd en nu even een stukje brood eten. Kijk ik zo wel of ik nog ga beginnen hier.. geen idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Hier komt nog niet veel uit mijn handen...geniet vooral van de rust haha
    De teller van de zieken staat intussen op 4 en 1 twijfelgeval...
    Guus was ook niet helemaal zichzelf, maar we denken aan de tandjes en de vele indrukken van het weekend.
    Hier geen plannen gemaakt maar de was draait en er ligt nog strijkwas...dus kan vooruit.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Weer twee mooie..
    Er komt ook niet veel uit mijn handen.
    Ik doe lekker rustig aan.
    Het zonnetje lokt wel maar is zie ook af en toe een zwarte wolk.
    De middag is nog lang,ik zie wel.
    Fijne middag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja lui is het goeie woord...geen fut om alweer aan de slag te gaan en denk dat de voorjaarsmanie aan mij voorbij gaat.
    Maar goed is vandaag vrouwendag dus mag best een beetje lui zijn toch?
    lekker visje dus gehaald hj
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Moet jij huilen omdat de visjes op zijn?
    En het moet doen met tonijn uit blik hj
    Nu wil alweer zolang de ramen doen maar dat wil niet echt...morgen ga ik echt beginnen en mag me hulpje ook aan de slag...ben die al langszaam aan het voorbereiden haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee hoor we beginnen weer gewoon boven en eindigen bij de achterdeur...dat moet lukken voor pasen hj
    En opdracht geef ik blijf uit mijn buurt hj
    Zoek wel een klusje voor me hulpje ver weg bij mij grijnzzzz
    Tuk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Karel,
    doordat ik zoveel moest werken de laatste tijd heb ik zowaar het komende weekend vrij gekregen. Het is dan normaal gesproken mijn werkweekend en ik wilde ook gewoon werken. Die extra dagen had ik liever een andere keer gehad maar ja,. je voelt hem al zeker !
    Maar goed, dan maar kijken of we ook ergens heen kunnen te footgraferen :-) Jij gaat ook een begin maken met een wandeling en ik hoop dat dit dan de goede kant opgaat :-)
    De artistieke bloemen mogen er ook echt zijn :-))))
    Hele fijne avond nog.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou ja zeg en mij alles alleen laten doen...dacht het niet gnagna
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is geen fijn bericht...en hoe kom je eraan pfftt
    Welke is celina...je 2e moedertje of die blonde?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aha duidelijk...die jou bankje voor de deur had staan hj
    Haal er het meest uit dat het een soa is die gevaarlijke vormen aan kan nemen, vooral voor vrouwen.
    Niet bij je wikepedia maar van internet...
    Weet intussen dat je niet verder moet zoeken dan wat je wil weten, want wat je allemaal vind wil je niet eens weten.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja natuurlijk is het heel erg...je vraagt er niet om.
    En op zo een afstand kan je ook weinig meer doen dan belangstelling tonen en als het nodig is een luisteren oor zijn.
    Past niet onder je nieuwe blogje dus hier nog maar een keer :)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen