zaterdag 12 maart 2016

weekend en ik ben buiten

zo luitjes

het weekend is daar en zo ik al aangaf zal ik zaterdag aan de wandel zijn
en wel tussen

ik volg deels de

Nieuwe Waterweg

en zal die ook van wat verder weg steeds wel kunnen zien



zo nu kunt U mocht er tijd zijn , wat ik betwijfel met dit mooie weer
met me mee wandelen
hihi
ik wandel langs rivieren
mag U raden wat ik hier niet tegen kom
juist

Beautiful Waterfalls

in de maand van de bloemen
zocht ik voor  een tegenhanger van deze omgeving
al kom ik tijdens deze etappe nog niet bij en of in de uiterwaarden
deze blommem zal ik niet tegen komen

Florile de ertului

ik wens U een fijn weekend

lieve groet

Karel

15 opmerkingen:

  1. "weekend en ik ben buiten" ... I got every word you said with that, friend Karel ... wishing you a very good week end out there "buiten" ...(I'm not working this week end, so I'm definitely staying "binnen" ... smiles ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ... the cactus flower video is most beautiful to me, Karel ... how do I get the link for that ??? Love, cat.

      Verwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Jij ook al weer uit bed las ik.. hoog water? Ja dat komt omdat je natuurlijk niet wilt verslapen en je vast gedroomd hebt over waterwegen hihihihi, geintje. Ook wij gaan er vandaag even met zijn drietjes op uit. Milli is gister thuis gekomen, heerlijk even een langer weekend. Ik ga ook zo de dag beginnen want moet ook nog even naar de konijntjes. Wens ik jou een fijne wandeling en een zonnige dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Karel,
    Je treft het met het weer, de mist is weg en nu een heerlijk zonnetje.
    Twee mooie ppsjes en zeker weer de bovenste.
    Geniet van de dag,zon en de natuur.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Je zal wel gedroomd hebbe van natte voetjes hihi
    Nu de ppsjes kom je niet tegen zeg je?
    Wie weet wandel je langs een bloemenwinkel grijnzzzz
    Hoe dan ook het is prachtig weer en jij wandelen...wat wil je nog meer...
    Veel plezier en een fijne wandeling

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja achter glas hj
    En had je geen andere schoenen bij in je rugzakje?
    Denk dat je toch genoten hebt en nu blaren prikken?
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha je was in slaap gevallen en nu gelijk door naar je mandje?
    Je dag was ook wel lang zo...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee staat nergens maar had gekund toch na een hele dag buiten zijn...
    Slaap lekker en vergeet niet betti te laten slapen...je zou er zomaar wakker van kunnen worden hj
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Karel. Jij ook al weer vroeg uit je bed... lag je er vast niet laat in. Jij gister weer een flinke wandeling gemaakt voor een beginnetje dit seizoen.. en verkeerde schoenen aan ook nog. Wij hebben ook kilometers gemaakt maar dan anders. Maar wel gezellig even zo met zijn drietjes. Vandaag doen we rustig aan en ik ben ook wat later uit bed gekomen. Ik zal zo de dag beginnen en even naar de dames op nummer 15... hihihihi. Ik wens je een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi karel
    Op zondag is er geen krant hihi
    En ik was ook buiten en is idd koud...even naar de kliko lopen brrr
    Ben bezig met de paasversiering...takken in een grote glazen vaas en opfleuren met gekleurde eieren...vogeltjes en vogelhuisjes...staat altijd vrolijk
    En verder we zien wel...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dacht die maak jij wel vol hj
    Niks beters te doen toch vandaag?
    En je was met je inhaalslag bezig grijnzzzz
    Kijk als co er nu vandaag was geweest was die ook vol haha
    Maar geeft niet mag best een 29 tussen staan....
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kijk met jou instemming mag het zo blijven...
    Jij moe van het sporten al zit je op je krent haha
    Hoor hier op de achtergrond ook alleen maar sport...
    Maar heb mijn muziekje aan dus is om uit te houden grijnzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mannetje is stil haha
    Jij had toch een brooddag vandaag net als wij?
    Hier over een uurtje de broodjes in de oven en klaar om aan tafel te gaan...
    en ik hoor wat over texen op de achtergrond dus denk dat er iemand weer een klusje heeft voor opa ;)
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Muur met tex/verf rollen...
    Plan is op een zondag pfftt
    Maar goed met de andere opa een klusje wat zo klaar is...
    Houden wij op maandag wel weekend haha
    Dus jij gaat voor de blikjes maar dan anders hj
    Smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Potjes...kijken of het dekseltje past...
    Nee eraf gaat...dus bankhangen wat anders hj
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen