vrijdag 4 maart 2016

weekend

zo luitjes

we hebben de zaterdag
en dus weekend
ik ontving zeg maar kwart voor 12 vanochtend
de nalevering kranten
en ik was om 1 uur weer thuis , droog
:)
voor de rest had ik een rustige dag
alles wat ik had willen doen is niet gedaan
maar dat doe ik de dag van zaterdag
na dat ik eten heb gehaald voor een aantal dagen
want er blijft hier en daar nog regen en sneeuw
nu hier binnen is het lekker droog en warm
ik amuseer me wel
ik hoop U ook

ze bracht net een nieuwe pps over de lonkende lente
staat er bij mij in concept een pracht van haar
met schitterende winterse beelden
en die wil ik U niet onthouden
de tekst is ook zeer actueel

nodig Greetje

in de maand van de bloemen
laat ik U lekker weg dromen

Mijas-bloemen

wens U een goede nachtrust
en  een fijn weekend

lieve groet

Karel

12 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Dus gister toch nog op tijd alle folders de deur uit gekregen en nog droog over ook. Hier was je doornat thuis gekomen hoor want we hebben gister de hele dag natte sneeuw gehad, stopte ook niet. Pas in de namiddag werd het wat droog en in de vroege avond was het droog. Nu hier de zon... Gisteravond een prachtige avond gehad en er was flink animo voor, dus ook mooi voor de organisatoren... Ald Makkum. Jij vandaag nog even dat doen wat je gister zou maar niet van is gekomen, heb je nu de hele dag de tijd voor hihihi. He ik ga je een hele fijne zaterdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goedemorgen karel
    dus je loopje alweer gehad
    wij weer het wat wijzer geworden over onze laan
    jeetje wat mooi was het vroeger met al dat water
    ik heb wat een vreemde nacht gehad
    vroeg op bed voor mijn doen, maar er nog vroeger er alweer uit
    nog een paar uurtjes geslapen op de bank gelukkig
    vandaag weer even een rondje stofzuigen, ook boven
    eigen schuld hoor, zat een papieren zakdoekje in de was
    dus allemaal witte vlokken door het huis hihi
    karel ga je een rustige zaterdag wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He die Karel. Jij al van je week baard een weekend baard gemaakt? hihihihi. Vandaag even van je plakstoel hoor.. kun je morgen wel weer gaan plakken. Ik doe hier even op mijn gemakje de dingetjes die gedaan moeten worden en straks nog even naar de winkel om eten te halen. Ritza is al weer wat opgeknapt maar is nog wel erg verkouden. We weten denken we ook al waar de uitslag op haar gezicht van komt.. nieuwe gezichts reiniger.. Nu eerst daar mee stoppen en over op de oude en dan kijken of het afzakt. Ik zal even met de was aan de haal maar we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha karel,
    Twee mooie ppsjes.
    Vandaag een beetje luie dag.
    Ik was wel vroeg op maar ik heb de tv aangezet en dan blijf ik kijken.
    Helemaal fout op deze mooie winterdag.
    Neil is buiten met de verlichting bezig,af en toe gaat de elektra er uit.
    Zit ik zonder alles.
    Nu maar mijn momentje pakken.
    Fijne zaterdag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awesome videos, Karel, thank you for sharing ... and thank you for commenting ... again ... I'll master Windows 10 some day soon ... smiles ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi karel
    Even voor allemaal dezelfde want ze zijn de kids in bed aan het leggen en dan beginnen wij aan de spelletjesmaraton...gister regen en sneeuw en vandaag stralend weer...
    Met de skelters weg geweest en 2 grote voor 2 personen en de rest wandelend...was erg gezellig.
    Morgen gaan we kamelen aaien...er zijn 3 kleinjes dus vast leuk en op loopafstand van hier...
    We zitten hier echt aan het einde van de wereld...geen man te zien en de hele maas voor ons alleen. Op de boerderij hebben ze 2 grote honden en 6 paarden die we gewon kunnen aaien en die komen gelijk als ze ons aan zien komen.
    En voor de jongens prachtig de traktoren en dieren hier.
    Groetjes en fijne zondag en maandag ben ik er weer...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedenavond Karel.
    De eerste weekenddag zit er weer op
    op naar de zondag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Karel. Wat lees ik nu in je reactie.. jij vandaag op condelance... Als ik het zo lees dan denk ik van oom Hans Weber of zijn vrouw... Ja dat was bijna familie .. zo kun je het wel zeggen. Hier houden we het vandaag rustig. De laatste dag van de vakantie alweer en morgen draait alles weer normaal. Ik ga je ondanks dat je geen leuk klusje hebt vandaag toch een fijne zondag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. goedemorgen karel
    lief dat jullie even gezamenlijk afscheid nemen
    geen leuk klusje, maar ze zullen het vast op prijs stellen
    ik vanmorgen achter al bij de ramen op en zo nog even de stofzuiger over de vloer
    marten heeft hier al een bakkie gedronken en gelijk zijn was achtergelaten
    dus de was maar even draaien en als het even kan buiten drogen
    karel wens je een fijne zondag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel,
    Dat is droevig nieuws.
    Vandaag voorgoed afscheid nemen.Het blijven altijd moeilijke momenten.
    Ondanks alles een fijne zondag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi karel
    We zijn er weer en alles opgeruimd
    Verliep net wat anders want vera was ziek...zelf mee naar de dokterspost pffttt
    Maar goed door de medicijnen knapte ze best snel weer op..want als de koorts niet zakte in de nacht dan werd het opname zelfs. Maar gelukkig kon er vanmorgen ingepakt worden en allemaal huiswaarts...en kunnen terug kijken op een fijn weekend.
    Jij minder leuke berichten las ik wel...afscheid nemen is nooit leuk, maar gezamenlijk met je broers maakt het dan weer een speciale dag toch?
    De onderste had ik zelf al eens dus beide mooie :) :)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jemig zeg!!!! De pps van Greetje was weer een prachtige pps!
    De sneeuw en ook de tekst op de brug was weer geweldig. Wat is het toch een kunstenares hé.
    Jij de kranten nageleverd in het weekend en daarna rustig aan. Komend weekend waarschijnlijk een zonnetje ;-)
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen