vrijdag 18 maart 2016

weekend

zo luitjes

het weekend weer daar
als of mij dat wat uitmaakt hihi
ik heb 1 lang weekend
en deze zaterdag ben ik weer op het pad en wel van
het weer niet echt mooi maar ook niet slecht

iets anders waar ik ff op terug komen wil is de onenigheid met mijn blogmoatje
wat gezegd en geschreven is , is iets wat sporen na laat
en al bedoelde zij het niet kwaad , ik zag dat te laat en werd wel kwaad
nu was er het gezegde 2 harde koppen die treffen
zo is er dus ook die over de muis en de olifant
ik haal 2 blogjes weg en ga door zo ik altijd al deed sinds mijn 1ste blog toen nog op space

als woorden belangrijk worden , woorden met nellie

in de maand van de bloemen

Bloemen en vriendschap

ik sluit vroeg af want het is morgen erg vroeg op

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

19 opmerkingen:

  1. Kwam deze tekst net tegen nadat ik op wp was geweest...
    Tekst van Atje ( http://www.gespinsel.blogspot.nl/)
    Er is veel dat gezegd is,
    dat beter niet gezegd was,
    en dat als het ook niet gezegd was,
    dat het goed was dat het niet gezegd is.

    En verder 2 prachtige nieuwe ppsjes in woord en beeld
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Netjes..... zo hoort het ook. Jij inderdaad weer vroeg wakker. ik heb een uurtje langer gelegen.. maar ik ga dan ook niet aan de wandel vandaag. Ja hier in en om huis maar hoef geen rugzakje mee. Donderdag heb je je warming up al gehad en nu weer onderweg voor een flinke wandeling. Nee echt mooi weer is het niet maar goed als het verder maar wat droog blijft is het wel te doen. Ik ga rustig aan de dag straks beginnen en jou een hele fijne zaterdag wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    En zo is het...
    Twee pracht ppsjes.
    Jij alweer aan de wandel en wij gaan over een uurtje varen,rondje Ouderkerk en weer terug.
    Fijne dag.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha vroege vogel
    Jeetje het wordt steeds vroeger...of de vreugde van het mogen gaan wandelen?
    Dan weet je nu al dat het een lange dag wordt...en na rosig het goed slapen is haha
    Groetjes en wandel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu ik heel andere dingen gedaan...heerlijk in bad en zonnebankje een echte vrije zaterdag.
    Morgen bezoek en dan zit het weekend er alweer op
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nee echt mooi weer is het niet jammer genoeg .de ppsjes kijk ik later .En jij en je maatje kunnen toch niet zonder elkaar en dat moeten jullie zo houden ,fijn dat alles weer goed is ! Goed om negatieve blogjes weg te doen ,ja dat doe ik ook vaak
    Fijne avond ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat was op wp karel maar toen zal de slaap nog in je ogen hebben gezeten ;)
    Nee geintje, het 2e plaatje komt vanavond op andere wp...gesplitst blogje...
    Slaap wel?
    Dus je bent bang dat je in slaap valt hihi
    trusten dan maar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Morgen pas...
      Je ging dus echt slapen ;)
      Mogge karel

      Verwijderen
  8. Goedemorgen Karel. Dus je oogjes werden gister avond te zwaar om ze open te houden. ja dan kun je er maar beter aan toe geven.. Jij je wandeling gister weer volbracht... Ritza zag je foto van het treinstation, zegt ze . o dat is op Schiphol mem... hihihihi. Ik zit haar aan te kijken zo van huh, hoe weet jij dat. Maar daar zullen ze laatst wel langs zijn gekomen denk met een dagje treinen.. Vandaag gaat ze taart bakken, wedstrijd taartbakken in het kerkje. Gaan ze met zijn drietjes doen en mogen we vanmiddag 4 uur komen proeven. verder hou ik me vandaag rustig... Ik wens je een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha die Karel. Ja zet een muziekje op en wals maar een stukje met slangentrees.. hihihihi. Ik heb hier ook even de droge modder opgezogen, lag hier in de gang, keuken en kamer, denk van een van de meiden gisteravond. De meiden zijn nu naar de suup voor spullen en komen dan hier taart bakken.. Ik ben verder even bezig geweest met de bedden, de afwas en de was... nu doe ik lekker niets meer. Zo maar even kijken of zus een bakkie koffie heeft, vast wel. Ja hier zo nu en dan wat regen, dacht vanmorgen nog, kan wel eens gaan opklaren maar niet dus. De lente begint dit jaar nat. He ik ga weer, we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mogge karel
    Ja dat jij in slaap zou vallen had ik al voorspeld hihi
    Rosig en slapen
    Ja vandaag bezoek en dat is er zelfs al, dus hou het kort...
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Karel,
    Mooie foto in de mail en volgens mij is het Schiphol.
    Geen mooi weer vandaag - het miezert.
    Ik ben heel moe maar voldaan na het boottochtje.
    Geniet van de dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Och die slaap haal je vandaag wel in...
    Een pyamadag?
    Nu hier zitten ze op de bank voor een filmpje...dus ik mag nog ffkes
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Even terug om de ppsjes te kijken .En wat zijn ze prachtig .Vriendschap is voor mij geen optie meer ,behalve blogvriendschap .In het echte leven ben ik onbenaderbaar geworden en dat is me ook meermalen verteld de laatste jaren ,ja tis de waarheid .Ik mis het ook niet,ben graag alleen of met mijn mannetje samen dat is voor mij voldoende .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach en laat de sloffen maar in het stof liggen dat is de beste plek haha

      Verwijderen
  14. Kom je ff smakelijk wensen en een fijne avond...is het uit te houden zo?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze kwamen terug omdat het regende...hihi
    Zo allemaal weer op huis aan en wij op naar een rustig avondje...
    Denk op de bank...fijne avond
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nu ik zit met een bakkie leut de achterstand weg te werken...en was ineens weer blogjes aan het maken...weet zelf al niet meer wat eronder zit bij sommigen.
    Dan ff kijken en is het oja dat was het haha
    Maar moet ermee stoppen want heb er veel teveel staan nu...bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Staan bij mij ingepland t/m juli grijnzzzz
    De zomer voorbij..als het dan mooi weer is ;)
    Heeft ook wel nadelen...hangze ga ik nu ook doen...divorce kijken.
    Snik snik laatste aflevering
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen