vrijdag 25 maart 2016

weekend

zo luitjes

het weekend is weer daar
en och wat naar
voor vele werkenden een lange ook nog
:)
nu ze hebben het verdient hoor
en denk niet dat ze zich vervelen

ik zal morgen weer op het
Grote Rivieren pad te vinden zijn
en wandel dan van


zal zeker nog geen rozen reuken en zien zelfs niet
maar de lente is zichtbaar en tastbaar aanwezig
zo ook de maan die al net niet vol meer is
maar tegen de tijd dat die er is ben ik al wel weer thuis

Rozengeur-en-maneschijn---Lidia

zondag zal het hier wat HH en een rustdag zijn
in de maand van de bloemen
deze met en mooie blommen en mooie spreuken
Bloemen en spreuken 4

wens U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en een fijn weekend

lieve groet

Karel

20 opmerkingen:

  1. Ja waar zouden we zijn als die bank er niet was haha
    Dan zit jij bij de pc en zoekt 2 nieuwe ppsjes om te plaatsen...
    Wat een mooie weer. :) :) :)
    En morgen aan de wandel...denk je dat het droog blijft?
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er weer zin in hj zelfs met herrieschopding...
    En die brrrr zal wel voor het weer zijn grijnzzzz
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Jij denk ik ook al weer op en je aan het klaar maken voor je wandeling. Nou vandaag nog droog en zonnig weer en dan moeten we twee dagen rekening houden met regen.. Wij straks nog even een ritje stad, zus moet nog gebak halen. Zijn rare dagen zo hoor met de Pasen en verjaardag.. maar goed dat gebeurd wel vaker. Ik kom hier plaatsen tegen waar ik nog nooit van heb gehoord, zo leer je nog eens wat hihihihi. Wandelse vandaag en wens je een zonnige zaterdag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Ja dat wist ik ook wel want het weer werkt goed mee...tenminste hier...
    Zon schijnt en geeft mooi paasweer hihi
    Maar er is er nog eentje die de tijd van zijn levenhad...520 mails pffttt
    Ik heb ze liever per 100 grijnzzzzz

    Groetjes en wandel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Twee pracht ppsjes.
    Mijn mailbox kon alles niet aan.
    Geen prive-mails meer.
    Komt wel weer goed.
    Heerlijk zonnetje en geniet van de dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha die Karel.. en al een heel eind op pad als het goed is.. nog geen natte voeten van de rivier.. Wij hebben nu alles binnen voor het weekend, ik niet meer dan anders maar zus moest wel even extra.. Jij moet er ook even rekening mee houden dat de winkels morgen dicht zijn, paasmaandag zijn de meesten wel weer open maar denk dat je je wel redt. Maar meldt het toch even.. Je treft het echt vandaag met dit mooie weer, al is het best nog wel wat frisjes. He ik ga zo in de rustmode... we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. aha je bent vroeg vandaag...of lijkt dat maar?
    Geniet dan nog maar ffkes van de thuisreis.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedoelde vroeg op de terugweg van je wandeling...hihi
    Nu nben aan het ruimen maar zijn er wel veel
    Stop er even mee...nog een kleine 300 te gaan grijnzzzz
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Intussen nog maar 100...de plaatsen verwijder ik zowiezo allemaal
    Maar wel weer een paar om te gebruiken gevonden dus is de moeite waard om ze ff door te spitten
    Al zal ik ze lang niet allemaal plaatsen hj

    Voorraadje is ook wel fijn...
    Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Och loopt lekker en niks beters te doen...nog 50 schiet lekker op
    De rest morgen voor de invasie...
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Das mooi kan je tussen de regenbuien door ze wegbrengen haha
    Ja morgen hier volle bak met kids en kleinkids...dus zeg maar gerust invasie
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Karel. Heel ander weer vandaag dan gister. Toen was het echt lente maar vandaag lijkt het wel of de herfst weer is begonnen... Jij zal je vandaag wel even bezig houden met wat hh klusjes denk ik en ik zal straks de keuken in ... Gister weer een mooie wandeling gehad las ik van mooi weer wat kilometers. Lees ik hier boven in de reactie van Rebbel nu dat je morgen gewoon kranten loopt? Nou ze geven morgen harde wind en regen op dus dat is niet echt fijn. Ik ga je nu eerst een hele fijne paaszondag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Karel
    Dat was weer genieten van al het moois ,zoveel prachtige bloemen daar word ik blij van .En wat zijn verftesters vraag je ,nou de naam zegt het toch al! gewoon kleine potjes of tubes muurverf die ik koop om mijn terracotta bloempotten te schilderen die ik altijd buiten heb staan in de zomer .Ik koop testers omdat ik dan lekker veel verschillende kleurtjes heb buiten !En ja soms overvalt me even zo'n eenzaam gevoel ,dan mis ik mijn familie heel erg .Vrienden hebben we niet [ meer ] omdat we geen mensen meer toelaten in ons prive leven ,te vaak bedonderd jammer genoeg .Zo dat was heel wat uitleg haha
    Fijne dag Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi karel
    En heb je het op de kalender gezet?
    Moet je er wel op kijken tussen de folders droppen door hihi
    Ja morgen de grote dag en vieren we feest op blogger zonder fon ;)
    Hier zo meteen volle bak dus zal er voor vanavond niet meer zijn...geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Karel,
    Eerst maar ffkes de mailbox leeg gemaakt zodat mensen mij weer kunnen mailen zonder dat het terug gestuurd wordt.
    Soms is het wel wat erg veel.
    Maar nu genieten van een rustige paasdag met mijn mannetje,geen visite.
    Misschien morgen maar dat hoor ik dan wel.
    Fijne dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. He die Karel, en de folders al de deur uit, ruimt het weer op en ben je maar klaar. Hier nog een beetje het zonnetje maar het wordt al weer wat bewolkt. Hier net de disco weer uit, we hebben de lunch laten zakken op de dansvloer. Nu zo eerst maar even een bakkie en dan even rust. Zus kon vanmorgen een krabbel zetten en bij mij nog reageren maar toen hield Froggy het weer voor gezien. Bij jou en de anderen kreeg ze het blog niet open, was geen moedwil niet een reactie te geven ... Ik ga verder, want mijn mannetje wil koffie hihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Verder rustdag dus...ook lekker
    Hier regende het net...alle eitjes nat haha
    Moeten ze maar tegen kunnen...
    Smakelijk en fijne avond maar eerst bankhangen en toer kijken...toch?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je zei bij ko dat je de tour ging kijken hj
    Ja water loopt er zo af in mijn mond :)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha hier ook weer rust in de tent...ze hebben de hele middag de eieren opnieuw verstopt en gezocht...leuke bezigheid haha
    Er zijn er wel wat gesneuveld maar voor ze de buik ingaan bijten ze er ook op
    Was gezellig met de mannen en eten op iedereen weer richting huiswaarts...morgen nog 2 Vera en Mathijs, maar die zijn een stuk rustiger en spelen eigenlijk altijd...
    Fijne bankhangavond

    BeantwoordenVerwijderen