dinsdag 1 maart 2016

wel sterk zijn

zo luitjes

was vanochtend nog goed weer , ja koud maar toch
ik kwam droog naar en van de suup
en nadien kwam de regen
was lekker bezig , met niets hihi
maar kijk terug op een fijne dag
dag 1 van 30
zal sterk zijn hoor
en daarbij heb ik gekozen voor een pps met de naam

niet sterk lidia

bloemen hier de hele maand
ik hoop dat U ze allemaal mooi vind

Beautiful flowers 2

wens U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

12 opmerkingen:

  1. Tuurlijk had ik je door...mailbox legen...die is leeg hj
    Wat een mooie van lidia en alweer blommen zoveel vazen heb ik niet haha
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welles nietes hihi
    Ja niet sterk zijn en wel sterk zijn passen bij elkaar....
    Of bedoelde je de blommen die ik nu in de tuin mag zetten.
    Nu de eerste paaslelie staat al in bloei
    Wel de kleine variant...dus zou zomaar kunnen dat er met pasen hele bedden in bloei staan...
    trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Idd een narcis...
    Als de wil er is en de knop om dan lukt je dat
    Slaap wel moatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Je hebt de hele boel even een fris lente kleurtje gegeven zie ik en wat een mooie banner. Nou de lente komt er aan.. op de meteorologische kalender is het al lente maar wij wachten rustig tot 21 maart. Dus jij gister een dagje niets doen.. moet mogen. Ik ben zo de deur weer even uit en ga je nu eerst een hele fijne woensdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Karel het weer is ook vandaag opgestart met een grimmig masker op maar we maken er wel wat van vandaag. Nog veel schrijfwerk te doen. Bedankt voor jou reacties bij mij. Super gezellige dag wens ik je en mooie bloemen die een heerlijk sfeerbeeld geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha die Karel. Jij al weer druk met je klusjes in huis.Iis het maar weer schoon en kun je er weer een paar dagen tegenaan. Hier alleen de boel even recht getrokken, morgen maar weer even huishouden. Vanmorgen behoorlijk wat regen, toen de zon, net nog een hagelbui en nu weer de zon, dus het valt best mee. Vanmorgen eerst bij Marten de boel even gedaan, bij zus een bakkie gedronken en even eten gehaald. Gerwin is vandaag nog bij zus, wordt vanmiddag opgehaald... is dat logeer partijtje ook weer bijna voorbij. Ritza gaat zo brunchen met twee vriendinnen in het broodjeszaakje op de markt. Dus vandaag even geen werk op de p.c... He ik ga weer, we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi karel
    Je inschatting was goed hihi
    Dus jij al helemaal klaar en een pyamadag
    Nu ik klaar en op de boodschappen na verder ook in de ruststand.
    Fijn hè eigen baas zijn..groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Karel,
    Mooie bloemen,ik krijg zin in de lente.
    Ik ben net voor de bui binnen..felle zon en nu weer regen.
    Ook kreeg ik papieren voor thuiszorg maar die moet ik echt door spitten.
    Pakken papier..pfff..waarom zoveel !!!
    Geen zin om mijn hele hebben en houden te vermelden.Ik zie wel.
    Fijne dag.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier komt je banner heel anders uit dan op wp...beide leuk maar toch hihi
    Ja die denken vast ook wel eens aan die excollega die nu aan het genieten is ;)
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu hier ook regen maar koud valt nog mee...
    Als het in het weekend maar droog is hj
    Moet de keuken in...veel te laat pffttt
    Boodschappen schoot niet op...allemaal dingen zoeken die we normaal niet hebben...
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Your first video made remember my crow WakaWaka and the rooster Russell I once had ... the crow was very smart ... and came 2 my window every day for about 2 years ... talking 2 me in crow language ... he loved me ... smiles ... the rooster was a different story all together , cuz he hated me with a vengeance ... every time I went 2 collect eggs from his ladies, he would attack me ... anyway, finally I had enough and put him in my slow cooker pot with sum veggies on da site ... ya ... smiles ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Eten idd op en nu met bakkie voor tv
    bankhangen dus...

    Ja viel niet mee, maar denk dat we goed ingeslagen hebben.
    Thuis de kasten ook gelijk leeg hihi
    Och we zien het wel maar juist de speciale dingen waar je uren naar moet zoeken omdat ze op het lijstje staan viel erg tegen pffttt
    Maar ben tevreden en voor elk wat wils...
    Morgen voor de brood voorraad en vers spul en lekkers bij de koffie pffttt
    De dochters nemen elk een avond warme hap voor hun rekening dat scheelt weer...
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen