donderdag 28 april 2016

donderdag en dus !

zo luitjes

het is gein uit de mailbox dag
al ik hoop is dat het brengt een lach
zelf hoop ik op een droge dag
omdat ik weer de wijken in mag
U kunt het op Uw gemak bekijken
dit blog zal zelfs de vrijdag niet wijken
op de vrijdag morgen zit ik weer in een inval wijk

unnamed1

twee domme blondjes voor een stoplicht , zegt de een tegen de ander
het is groen
zegt de ander een kikker

Een vrouw is zo depressief dat ze besluit een einde aan haar leven te maken
ze stond op het punt om in de Westerschelde te springen.
Ze stond boven aan de dijk te kijken naar het ijskoude water
toen een knappe matroos voorbij liep.
De knappe matroos zag haar huilen, kreeg medelijden
en sloeg een arm om haar heen en vroeg wat er loos was.
Hij toonde veel begrip en zei dat springen
in de Westerschelde ook niet de oplossing was.
De matroos stelde haar voor om mee naar Amerika
te varen om daar een nieuw leven op te bouwen.
Hij zou haar verbergen op zijn schip en haar
als verstekeling naar Amerika smokkelen.
Hij zou haar elke avond eten komen brengen
en ze zou niets tekort komen.
Inderdaad elke avond vier boterhammen
een stuk fruit en een avond vol passie.
Tot de 17e dag ...... ze werd gevonden door de kapitein.
Wat heeft dit te betekenen
vroeg de kapitein.
De vrouw legde uit ik heb een regeling met een van uw matrozen
ik krijg gratis eten, een gratis reis naar Amerika en hij naait me
Ik weet wel zeker dat je genaaid wordt
zei de kapitein ... want dit is de veerboot Vlissingen -Breskens

Aan de ontbijttafel
Hij: Telkens als ik me 's morgens scheer
heb ik de indruk dat ik tien jaar jonger ben
Zij: Je zou je moeten scheren voor we het bed in gaan

Iemand vraagt aan een cafébaas:
hebt ge een plastieke zak?
De cafébaas:
Nee, 't is al erg genoeg dat ik valse tanden heb!

Bij de apotheker
De apotheker zegt:
Wij hebben shampoo voor
vette haren, shampoo voor droge haren, shampoo voor normale haren, ...
De klant onderbreekt hem:
Heeft u ook shampoo voor vuile haren?

Onverwachts komt de directeur thuis en treft zijn veel jongere echtgenote in bed aan.
De staat gaat toch echt te ver met die bezuinigingen!, zegt hij
Zojuist kwam ik de postbode tegen met enkel zijn onderbroek aan!

unnamed2

in de maand van de dieren

a9fviriqwq3

wens ik U fijne dagen

lieve groet

Karel

17 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel.. Nou de horror tandarts is gelukkig opgepakt .. moet er bij het eerste plaatje gelijk aan denken. Jij vandaag de wijk weer in, nou als het zo blijft en daar zo is als hier.. zonnetje er bij dan tref je het. ja het is wel fris want de temperaturen zijn niet hoog maar goed dit hebben we dan maar weer. Ik ga zo ook de dag beginne, was vanmorgen weer wat later, en dan rustig aan hier in huis maar weer even aan de slag. Ik wens je een hele fijne donderdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,
    Je treft het is nog steeds droog.
    Het was een redelijke rustige koningsdag.
    Op het water viel het ook best wel mee.
    Het was te koud voor feestjes op de sloepen.
    In de namiddag kwamen neef en zijn vrouw.
    Lekker gegeten en een gezellige avond er aan vast geplakt.
    Zij hebben nog buiten gedanst op mijn balkon op de rot herrie..hahaha..Niet mijn smaak,hoor.
    Maar dat zeiden mijn ouders ook.
    House en Hiphop, niks voor mij.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    denk dat mijn duimen dan geholpen heeft hihi
    Nu die man 18 heeft zich intussen gemeld op het politiebureau, gelukkig.
    Ha die van het scheren vind ik de max...er staan bekenden en onbekenden, maar die springt er voor mij uit haha...en die pinguïns verwijder ik wel haha
    s6 met je wijkjes...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He die Karel. Dus jij de meeste gleuven al weer gehad. Ja hier begint het nu te betrekken en zal er wel weer een bui gaan vallen, net thuis van de boodschapjes, ja even snel naar de suup hoor. Heb hier en daar even een slag in de ruimte gedaan en hou nu op, vind het wel welletjes voor vandaag. Ben een beetje lui geloof ik.. hihihi. Ga jij maar snel de rest van de gleuven even langs dan kun ook jij lekker op de bank ga hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ja 2 dames die voor je duimen dan moet het wel goed gaan...
    En zag je het ook vanaf zondag mooi weer...zei toch dat je op die dag de wandeling moest plannen hj
    En gewoon ff klikken dan zie je wat voor werk...mzl en bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Secretaresse is van alle markten thuis...en staat haar mannetje grijnzzzz
    Niet allemaal natuurlijk...
    Leuke pps toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Staat in de pps...2e plaatje hj
    Ja erg hè...was het plaatje kwijt maar weer gevonden blijft toch mijn favoriete blondie
    Met of zonder tic grijnzzz
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Fonnie hihi
    Das op z'n bels blonds
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je weet wel hoe je me die kant op kan krijgen...moet je weer scrollen haha
      Weet je ik kocht op de oranjemarkt dit spel...
      https://www.bing.com/images/search?q=tikkertjespel+kikker&view=detailv2&&id=E653CBD22F8B94E90B5FB51D44036F4D7862DF4A&selectedIndex=1&ccid=tGs5KIMt&simid=608040788818723302&thid=OIP.Mb46b3928832d0c4c02d68af2845ad2aeo0&ajaxhist=0

      Verwijderen
  9. Vrijdag en dus.... Goedemorgen Karel. Ja vrijdag alweer en het weekend staat voor de deur. Jij vandaag nog even de wijk in, nou hopelijk is het dan droog. Hier regent het flink en waait het behoorlijk. Jij vanavond je wandel maatje weer daar om het weekend de hort weer op te gaan maar zou eerst maar eens goed kijken of we dit weer niet de komende dagen hebben anders denk ik niet dat jullie aan de wandel gaan. Ik ga straks de dag snel beginnen en vandaag nog even op verjaardag... de laatste voorlopig. Wens ik je een hele fijne vrijdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel
    Inmiddels alweer Vrijdag .Jij je wandelmaatje straks te logeren ,nu hopen dat het morgen droog zal zijn en jullie een mooie wandeltocht kunnen maken .Wat zijn Pinquins toch een leuke dieren !!
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi karel
    Ja zag de pps en gelijk dacht ik aan het spel...ook Vera en Marhijs hebben dat en is erg leuk zo met die beestjes.
    En slangentrees nu in de ruststand en jij nog je wijkje lopen.
    Je hebt er wel zin in zeg...huisje aan kant boodschapjes doen en ook nog snipperen haha
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha die Karel,
    Ik heb wel gedanst met slangentrees..hihi.
    Zelfs leeg gemaakt, ik zag op tijd hoe vol het was.
    Nog een fijne dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja skeelers voor marijn
    En kniebeschermers tuurlijk.
    Dus jij bent klaar voor je bezoek...zal het rustig worden hier...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Te laat was al op...zo met een bakkie op de bank...
    Net nog even dolfje opgezocht...want ja die hoort er dit jaar ook bij hj
    Roddelen over excollega's en de laatste nieuwtjes grijnzzz
    Geniet ze

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dolfje weerwolfje...komt in het blog te staan dus ben je daarna op de hoogte hj
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hahahahahaha..... geweldig deze mopjes en gein Karel.
    ik was daar dan ook echt wel aan toe :-)
    Heerlijk om even te kunnen schaterlachen hahahahahaha....
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen