woensdag 6 april 2016

donderdag = ? juist

zo luitjes

ik vandaag toch nog aardig wat gedaan
en kan morgen dus de wijken in
en klaar maken op de vrijdag ochtend
als ik het zo bekijk kon ik wel weer eens mazzel hebben
met het weer
:)

in de gein uit de mailbox vandaag
het volgende

eens zien of dit brengt een lach
ik vermoed zo maar van wel
...

Boer gaat naar de bioscoop


een boer ging naar Amsterdam en wilde een kaartje
voor de film kopen
bij de kassa vroeg de juffrouw
meneer wat heeft U op Uw schouder


de boer antwoordde
dat is mijn haan Kobus
waar ik ga gaat hij


het spijt me meneer maar er mogen geen dieren in de bioscoop
zelfs geen haan
de boer ging weg
op de hoek van de straat stopte hij de haan in zijn broek
vervolgens ging hij terug naar de kassa kocht een kaartje
en ging de bioscoop in
hij ging naast twee Amsterdamse verpleegsters
Annie en Joke zitten


de film begon
en de haan begon te woelen
de boer ritste zijn gulp open zodat Kobus zijn kop er uit
kon steken en de film kon zienJoke fluisterde Annie
wat is er vraagt Annie
ik denk dat die man naast me een viezerik is
waarom denk je dat vraagt Joke verbaasd
hij deed zijn gulp open en nu steekt zijn ding er uit
fluisterde Annie
nou ik zou me er geen zorg over maken antwoorde Joke
er is weinig dat wij Amsterdamse verpleegsters nog niet
hebben gezien

ja dat mag dan wel waar zijn zegt Annie
maar deze vreet mijn
popcorn
op...


in de maand van de dieren

Jachthond

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

karel

8 opmerkingen:

  1. Ja dat ken ik wel ;)
    Wat een geweldig mooie pps...hier doe je me een plezier mee want zoveel mooie hondenppsjes zijn er niet. Sla deze op :)
    Hou het droog morgen...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Jij was ook al weer aanwezig zag ik. Ja vandaag donderdag maar we gaan niet naar de bioscoop, niet met en niet zonder haan hihihi. Ik zal hier straks weer even het nodige doen. Jij in de start blokken om de wijk weer in te gaan. Hier een behoorlijk wind, weet niet hoe het daar is? Ritza weer naar school vandaag, morgen maar weer kijken. Ik ga je een hele fijne donderdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    Een pracht pps van de hondensnoetjes.
    Jammer van de fazanten.Maar zo gaat het in de natuur.
    Pfff.. wat een gedoe, je staat vroeg op en dan komen ze niet.
    Niet echt netjes.
    Groetjes.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Een latertje vandaag...terwijl jij vroeg was hihi
    Ja even bezig geweest met een verjaardag...zo tussen de bedrijven door...
    En ja dat aanpassen op wp vreet tijd.
    En ik zou nooit een hond slaan...opslaan is toch wat anders...
    Hier net wat regen maar voor je die zag scheen de zon alweer.
    Hopelijk zijn de weergoden bij jou ook gunstig gezind...groetjes en werk ze ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben ik te laat om je smakelijk te wensen, maar fijne avond kan wel toch?
    Fijne bankhangavond...
    Je raad nooit wat ik gedaan heb...hj

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja hoor je mag morgen wijk 5 nog doen met krantjes en wijkblaadjes in een keer hj
    En op tijd slapen want de monteur komt grijnzzz
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je red het wel of je red het wel...
    Hoe dan ook vroeg slapen...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bokkepruik weer op?
    Of gewoon slaap...en ik breng niks jij brengt ze weg toch
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen