vrijdag 22 april 2016

extra

zo luitjes

ik plak er een plaatjes dag aanvast
gister kwamen de kranten pas net na 09:00 uur
en was ik pas om half 10 bij de 1ste brievenbus
en dan ook nog 2 blaadjes reclame er bij
dus echt met een arm vol kranten door de straten lopen zat er niet in
maar het was mooi weer en ik heb me niet verveeld
nu doe ik vandaag de 2 inval wijken
dus ben de ochtend wel weer onderweg
misschien niet zulk mooi weer , maar droog
maakte 3 kiekjes met de mobiel

kranten en reclame 1kranten en reclame 2kranten en reclame 3

16 bundels kranten
geen idee hoeveel van die 2 soorten reclame blaadjes
in de maand van de dieren
U ziet het ik ben al onderweg
;)

Dieren[1]._Deel_3

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

7 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Nou daar ligt inderdaad nog al wat... eigenlijk te veel voor 1 persoon maar weer te weinig voor 2. Vandaag nog even een loopje .. nou je treft het want ook vandaag zal het nog droog en zonnig zijn, beetje kouder maar goed daar kun je je op kleden. Ik zal zo ook de dag beginnen hier want wil ook vandaag nog even wat was gaan draaien.. kan dat ook nog lekker naar buiten. En natuurlijk straks de koffie drinkers weer hier om tafel. Ik wens je een hele fijne vrijdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi karel
    Als het goed is dan is je trap nu weer leeg hihi
    En nee hoor de mams kon er de humor ook wel van inzien dus nee die was niet boos maar verrast haha
    Zeg dat wel vandaag minder dan gisteren...maar wie weet komt het zonneke nog om de hoek kijken.
    De pps heb ik ook ergens maar denk onder een andere naam...groetjes en mak an vanaf nu haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Karel,
    Een pracht ppsje.
    Wat een kranten en folders op je trap.
    Het zal wel heel erg zwaar zijn.. zoveel.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Duurt langer dan je in de planning had?
    Geeft niet toch, het is droog hihi
    En een rustdag komt eraan..mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha jij gaat jezelf kietelen dit weekend...alleen nemen als je er echt zin in hebt doe je er langer mee en krijg ik geen vreemde reacties ;)
    Denk laat ik het staan of haal ik het weg...nee ik laat het staan
    Ja er zijn er veel die op elkaar lijken maar ook de teksten leken er wel op...och je komt die nog wel tegen ooit haha...fijne avond.
    Is goed rusten als het werk gedaan/klaar is toch?
    Hier de kamer weekendproof en vaasjes gevuld...gepoetst en ook hier op de pc nog wat gedaan.
    Ga nog een poging wagen met importeren van 2005 tot 2010
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe kan dat nu...als je 3 dagen per week extra erbij werkt...pffttt
    Maar goed zal niet al te fijn voelen en dan is het af en toe best fijn om gewoon wel je ding te doen.
    Ik zeg proost laat ze je smaken...of zijn ze op?
    Hier was het langer dan de bedoeling was dat bankhangen. Zal wel net zo zijn als jou onverwachtse tukkie...bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jemig Karel!!
    dat zijn echt hele pakketten die ik daar zie.
    Dat is inderdaad heel wat af lopen en fietsen!!!!
    Lekker in de buitenlucht zal ik maar zeggen ;-)
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen