vrijdag 29 april 2016

geniet het weekend

zo luitjes

het weekend is daar
en zowaar een beetje lente
als het goed is
:)

De lente 1

ik heb bezoek  en we gaan aan de wandel
als het goed is
;)

ja we kijken nog ff het weer aan
en we zouden graag willen gaan naar het Pieterpad
ik liet 3 etappes liggen om deze samen met mijn ex collega te wandelen
deze kwebbel is zot op Limburg
en ik kan hem daar in ook geen ongelijk geven
als vind ik ieder landschap mooi

we zullen het zien
wordt vroeg op en vroeg weg
en zodoende een lange dag
en ook weinig online

zal nadien weer mijn uiterste best doen om U
mijn bezoek met een tegen bezoek te vereren
ik hoop dat ook U een mooi weekend heeft
met zon en een beetje warmere temperaturen
en dus ook weg van de pc
en lekker buiten bezig
geniet er van

de laatste in de maand van de dieren
zijn lieverds

Adoro gatos

en zo kom ik gelijk in de nieuwe maand mei
die is voor kunst

Art - Dogs & Cats

wens U een fijn weekend

lieve groet

Karel

12 opmerkingen:

  1. Ha een lente en poezenblog...daar doe je veel bloggers een plezier mee
    Vind het ook wel leuke beestjes hihi
    Nu troost je ik zal er komend weekend ook niet veel zijn..
    Fijne wandeling en hou het droog
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Jullie al onderweg voor een mooie wandeling. Nou hier is de dag laat maar mooi begonnen. Ja ik ben laat en buiten mooi, het zonnetje er bij. Dat is toch fijn wakker worden. Ik zal niet veel buiten zijn vandaag want ga straks naar zus met de instructies en ga kijken of ik haar ook weer op het blog kan krijgen. Ik wens jullie een hele fijne wandeling en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge karel
    Ja hoor ook hier schijnt de zon al...dit weekend kan al niet meer stuk
    Geniet je wandeltocht zonder hindernissen.
    Wij gaan een feessie bouwen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Karel,
    Je doet ons zeker een plezier en zeker met een mooie poezen-pps.
    Je treft het, heerlijk weertje om te wandelen.
    Limburg is zeker een mooie provincie.
    Veel plezier met kwebbel..hihi..
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En het zijn weer mooie Karel .Ik hoop dat ook jullie zulk ''aardig '' weer hadden voor de wandeling .
    Fijne avond ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wij ook weer thuis...ja net pas!
    Dat smakelijk was het zowiezo met een taart van dolfje weerwolfje hihi
    Skeeleren gaat al goed want op de BSO al les in gehad, dus gelijk laten zien dat hij kan draaien.
    En zonder oordopjes de route gelopen? Of doe je die vanavond in grijnzzzz
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey karel,
    je bent dus lekker aan de wandel geweest en het weer was en is ook niet echt verkeerd. Naar het volgende weekend toe wordt het dan toch eindelijk nog mooier dus kan je misschien nog vaker gaan wandelen en of fietsen. Ik wens je veel plezier.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Karel. Alweer zondag en ook vandaag het zonnetje er bij. Jullie gister weer mooi wat kilometers gemaakt ook bij zonnig weer.. Vandaag de tuin nog even in of in de rust stand en gewoon lekker op je gemakje de dag door... ?? Ik zou even uit slapen maar daar is niets van gekomen. Maar goed, dan zo de dag maar beginnen en ook vandaag genieten van het zonnige weer. Wens ik je een zonnige zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel,
    Op deze schitterende zondag.
    Liefdat jullie naar de oud-collega gaan.Wel een beetje zuur,jullie aan de wandel en hij in de rolstoel.Maar ja,helaas,het is niet anders.
    16 jaar voor een poes is hoogbejaard.Ze kunnen best wel oud worden.
    Fijne dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel
    Zo een latertje vandaag hihi
    De meidendag zit erop en o wat was onze 20e keer leuk verzorgd...
    We begonnen met koffie en gebak grijnzzzz...en bijkletsen
    Toen moest er gedanst worden op muziek...buzy noemden ze het...dat was lachen.
    Verder hebben we een beautydag gehad...massage van de handen en voeten...nageltjes gelakt, opgemaakt en een fotoschoot na afloop van de verzorging.
    Was erg leuk en ja dan de inwendige mens een heerlijke lunch n geeindigd met een warm/koud hapjesbuffet...heb het adres van de catering want was erg speciaal en dicht bij huis.
    Dus die komt er hier ook een keer...das zeker.
    Eerst nog even een feestje ervoor...
    En wat was het een mooie zomerse dag...veel buiten gestaan, gelopen en gezeten. Paste niet allemaal in huis haha
    Groetjes en morgen ben ik er weer gewoon normale tijden

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik de BSO
      Marijn zit op de sportbso...buitenschoolse opvang.

      Verwijderen
  11. Ha de eerste reactie van mij om half 11 dat is niet echt mijn normale tijd haha
    En ja die moderne fratsen leren wij met de kleinkids...
    Jou weekend ook geslaagd zag ik aan de foto's.
    Morgen weer wijkjes lopen...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen