donderdag 14 april 2016

natuur en dieren rijk

zo luitjes

wat een prachtige zonnige dag vandaag
ik liep met plezier in 5 wijken de kranten weg
met tassen bij vullen en wat eten en drinken tussen de middag
was ik toch een 9 uur buiten
lekker gebadderd nadien want het wilde wel al wat zweten ook
wat gegeten en op naar een rustig avondje

en ik heb morgen een mak an dag
misschien een boodschap om eten
er komt wat regen begrijp ik dus mis niks

ik zocht iets wat paste bij de dieren pps
nu volgens mij is dit wel een hele goede
wat vind
U

De tien geboden  Lidia

in de maand van de dieren
kwam ik deze over het dierenrijk tegen
vind het een mooie

Het dierenrijk

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

11 opmerkingen:

  1. Dat noem ik geen freubelen...maar achterstallig onderhoud hj
    Als straks alles weer klopt ben ik blij dat ik het gedaan heb
    Mooie ppsjes en de onderste is helemaal nieuw...bij de 1e twijfel ik maar is ook wel een mooie...
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ... the first video with painted pics of native americans is pretty, but not realistic, because it is history, friend Karel ... it's almost Pow WoW time here ... a time of dance and joy and boy meeting girl and things ... my husband used to teach high school on sunchild o chiese reserve ... we are invited every year for their annual spring dance ... the rest of the year I meet plenty of them at work on my psychiatric unit ... because, these people are very destroyed and stripped of their pride ... Every year, I attend their Pow Wow, I cry for them ... ya ... Love, cat. https://www.youtube.com/embed/YzhYsiZBwUs?rel=0&controls=0&showinfo=0

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. ja wat was het gister mooi he.. We hebben weer mooi wat kunnen doen in de tuin. De container zit weer vol dus het kan weer even rusten. Vandaag regen zoals je zegt al ben ik wel zo van .. maar kijken waar het valt want dat wil nog wel eens verschillen. Vandaag komt mijn mannetje ook thuis en vanmiddag even boodschappen doen. Er moet wel even wat in huis komen voor de komende dagen. Wil niet de hele brut in 1 keer doen dus verdelen we het maar even over 2 dagen, de boodschappen doen dan he.. Ik wens je vandaag een fijne rustdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge karel
    Dat was idd binnen de minuut want de tijd is hetzelfde...en nee denk niet dat we taart krijgen ze viert haar verjaardag namelijk niet hihi
    Volgend jaar worden ze beide 40 dan groots
    Dus vandaag maar wat anders verzonnen...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hihi niet binnen de minuut maar wel 2 keer grijnzzz
    Vanavond ben ik er weer en ga dan verder met importeren...hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Karel,
    Ik heb weer genoten van de ppsjes.
    Vandaag regen maar toch droog overkomen met de boodschappen.
    Koud is het niet.
    Straks maar weer wat hh doen maar nu even zitten met een bakkie koffie.
    Fijne dag.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He die Karel. Allereerst jij nog gefeliciteerd met je schoonzus Ria, die wordt ook vandaag een jaartje ouder. Zou ik toch bijna vergeten.. weet jij het ook gelijk hihihihi. Staat dit weekend helemaal in het teken van feestjes en verjaardagen geloof ik. Dus jij toch wat regen onderweg om boodschapjes.. Ja hier miezert het zo nu en dan ook. Maar ik ben hier op streek en als Milli zo thuis komt dan eerst om boodschappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh jeetje,
    Nog een verjaardag.Gefeliciteerd met je schone zus.
    Haha..zolang Aba bestaat gaat de gein niet verloren.
    Neil is in Hardewijk en neemt paling voor mij mee....HEERLIJK !!!!!
    Smakelijk.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha dus je onderburen deden hun naam geen eer aan hihi
    Ja we zijn er weer en waren net op tijd terug van de lunch om marijn van school te halen...en ja hoor ook een regenbui en we waren te voet en geen jas aan...
    Dus onder een boom staan wachten, dat scheelde wat water hihi
    Maja als dan marijn uit school komt wil die gelijk afspreken met een vriendje en naar huis...dus de gok gewaagd en voor we thuis waren was het weer droog. Maar wij nog niet pffttt
    Nu wij ook een rustig avondje...honger hebben we geen van beide dus straks bij de koffie maar een bammetje...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat importeren moet in 5 delen de eerste 2 had ik gedaan en no 3 draait nu...
    We zien wel of het vanavond lukt om er alles op te krijgen.
    Duurt best wel lang voor het erop staat...
    tuk ze en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja wel spannend wat voor onderburen je krijgt...het kan altijd erger ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen