zondag 10 april 2016

nestje bouwen

zo luitjes

ik had een goed weekend
met wat wandelingetjes en rust
dus  kan ik de week beginnen met werk en wandelingetjes
:)

maar ik genoot het mooie weer en ik hoop U ook
en wat vond U van
de Hel van het Noorden
dit jaar
wat een prachtige koers

ik dacht laten we de nieuwe week eens beginnen met
in mijn ogen heel goede spreuken en gezegden

Nagels met koppen

in de maand van de dieren
kunstwerken

Bird nests

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

12 opmerkingen:

  1. Ja die dus hihi
    Heb je niet goed genoeg mee gelezen want kwam het 2 keer tegen in een reactie grijnzzzz
    Maar je bent nog op tijd
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik zomaar de ppsjes
      Nooi om de week mee te beginnen en er stonden spreuken dat je dacht o ja haha
      En ja die nestenbouwers zijn ware kunstenaars...
      Trusten

      Verwijderen
  2. 65 is dan ook wel een speciale toch?
    Slaap je al hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The second video is so precious, friend Karel ... I still feed my outside birds ... cuz it stil gets cold outside this time of year ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Ja het weekend weer voorbij en wat was het gister heerlijk buiten. Hebben we dan ook heerlijk van genoten. Zonder jas op het terras. Vandaag maar weer kijken wat het weer gaat doen, geloof hier en daar een buitje... heb het weer niet gezien gister. Jij hebt de afgelopen dagen je kilometers wel weer gemaakt. Ik zal dat vandaag weer even in huis doen hihihi. Maar weer aan de slag en maar weer kijken hoe ver ik kom. Ga ik je nu eerst een hele fijne maandag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Je was vroeg met je koffie
    Mijn 2e bakkie vandaag in de tuinstoel en met krantje...lekker weertje
    Dus de was doen we tussendoor en de eerste hangt buiten aan de lijn...
    Groetjes en geniet je wandeling

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He die Karel. Wat is het rustig op het blog. iedereen geniet van het mooie weer denk ik. Hier kun je nu niet buiten zitten, waait veel te hard. Maar wel heerlijk weer om de was buiten de drogen. Derde hangt en twee al droog en binnen. Ging vanmorgen als de brandweer, was mooi op tijd klaar en ben nog even met zus naar het tuincentrum geweest in Witmarsum. Wil voor wat anders voor de ramen hebben, al een tijdje en morgen is het de bedoeling om de ramen even van binnen te doen dus kunnen morgen ook gelijk de nieuwe planten ervoor. Bij thuis komst gelijk weer koffie drinkers om de tafel. Nu even rust voor ik de keuken in ga voor de warme hap.. He ik ga verder, we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij dus een manier gevonden om langer buiten te zijn ;)
    En nog gelukt ook...door de nummers op te schrijven.
    Zo ook eten...allemaal kliekjes van het weekend
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Yep truus in aktie...en ik op de bank...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Is gewoon haar werk, dat beetje van ons is een makkie
    Weer terug naar de bank...wil nog iets kijken.
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Niet vergeten in de spiegel te kijken hè...
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die pps van die vogelnestjes is echt geweldig.
    Wat is dat kunstig zoals die vogeltjes allemaal een nest maken
    en ook zo sterk allemaal. Werkelijk een prachtig gezicht.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen