zondag 3 april 2016

nieuwe week nieuwe kans

zo luitjes

het weekend weer gedaan
een mooie wandeling op de zaterdag
en een beetje HH en rustdag op de zondag
en natuurlijk Vlaanderens mooiste bekeken
pracht koers met helaas wat nare valpartijen en zieke uitvallers
maar een terechte en goede winnaar

ik zit wat minder goed in m'n vel , sliep ook minder goed
kan je maar zien wat drukte in het koppie kan doen
overleef ik ook wel weer

morgen nu 2 vaste wijken reclame
als mooi verzetje
en
we hebben lente weer
dat wie doet je wat

lieve lente Greetje

in de maand van de dieren
ook lente in beeld
kom niet te dicht in de buurt
in het echt
:)

Van ei tot jonge zwaan 2

wens ik U nog een fijne avond
en een goede nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

6 opmerkingen:

  1. Niks aanmoedigen ik heb een rustdag nodig na zo een dag...
    Ja is anders dan in spacetijd maar zolang ik het leuk blijf vinden dan maar voor minder reacties en wij hebben elkaar nog toch?
    Prachtige pps van greetje en ja die uit griendsveen kan ik van hieruit in het echt gaan bekijken hihi...had die ook al eens. Lang geleden dus is een ouwetje
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Jij gister een rustdag en gedaan wat je wilde doen, wasje draaien, boodschapje en koers kijken. Bij Guido liep het vol met bezoek, grote kamer bijna nog te klein. We gaan op naar de volgende verjaardag... Maar vandaag eerst maar weer een nieuwe week beginnen. Een spannende voor Ritza, morgen de eerste examens, praktijk... Maar morgen daar meer over. Ik zal de dag ok zo gaan beginnen want er is weer genoeg te doen. ik wens je een fijne maandag en hopelijk blijft het droog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    Ja zo ver is het niet maar je moet ook weer terug en het is daar mooi om te fietsen...nu ff niet haha...neem liever het pad wat de olifant deed bij A haha
    Maar ook niet vandaag...gewoon ff de boel rechttrekken hier want in het komende weekend komen er logetjes...en wordt een andere klus aangepakt.
    Wandel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In een keer goed maar ook de mams blijft hier dus gezellig
    Ja ze gaan de houten vloer onder handen nemen en dan kan je niemand in huis gebruiken behalve klussers. Dus de 2 opa's en papa gaan aan de slag en wij genieten van een gezellig weekendje hihi
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ga nu slapen, morgen weer vroeg op.
    fijne avond Karel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Afgelopen zondag was het inderdaad mooi weer Karel al was het niet zo zonnig als dat men voorspeld had helaas. Ik was al om 4:15 uur op om naar de OVP te gaan want het zou van dat mooie weer worden. Om 6 uur vertrokken maar het duurde nog tot de middag helaas.
    Je zit niet zo lekker in je vel lees ik. Je ziekte of iets anders?
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen