maandag 4 april 2016

uitleg

zo luitjes

vandaag weer een gelukkige dag
2 x zeg 2 uurtjes buiten
en precies daar tussen in tijdens het eten
was er wat regen
;)

deed in de ochtend ook al wat HH
dat ik kan spreken van een geslaagde dag

morgen zie ik wel wat ik  nog meer doe dan de bovenboel
misschien een rondje fietsen , maar wat doet het weer

ik heb dacht ik een leuke / mooie dieren pps
en zocht er op het woord ?
de volgende bij
rara welk woord is dat

Goede uitleg

in de maand van de dieren
gaan we maar eens een pintje pakken

Fabeltjeskrant_Bor_de_Wolf_en_meneer_de_Raaf

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

10 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Dinsdag vandaag en voor Ritza een spannende dag vandaag. Praktijk examens. Hopelijk heeft ze straks niet te veel spanning... ze was er gister al een beetje zenuwachtig voor. Ik ben er straks ook even tussen uit, ben model bij 1 van de vakken. Jij gister weer vlotjes de boel de deur uit en ook weer getroffen met het weer. Ik had gister ochtend de was buiten maar moest het later weer in halen want er kwam regen... Werk van het werk noemen we dat. Leuk het plaatje van de fabeltjes krant... met Bor de wolf en Gerrit de Raaf.. ja ik ken ze nog hoor hihihihi. Stukje jeugd sentiment. Ga later vandaag wel even spieken wat er onder zit. Wens je nu een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel
    Dank je voor je lieve reactie ,en ik heb het blog toch weer geplaatst tenslotte is niemand verplicht het te lezen !! Wat een leuke dieren pps weer ,de andere kijk ik later wel
    Fijne dag ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    Beide ppsjes zijn erg leuk en zeker een big smile waard.
    Wij hebben de kattenren ook goed schoon gemaakt,kan die er ook weer een zomertje tegen.
    Nog een -voor ons nieuwe maar een afdank- buitentafel opgehaald van mijn neef.
    Toen was de dag om.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He die Karel. Zo ik ben er weer hoor.. was al weer thuis maar bij zus even een bakkie gedaan en samen nog even naar de winkel voor eten. Heb een gezichtsreiniging gehad en een dag make upje op gekregen, heel netjes en bescheiden. Ze heeft het goed gedaan en ook de handelingen die ze verder moest doen, ging goed. Ik hoor het vanmiddag wel hoe en wat.. uitslag krijgen ze toch nog niet dus dat weten we allemaal in juni pas. Vanmorgen had ze al praktijk gehad met verbinden en zo, was e.h.b.o. En vanmiddag koken. Heb ook geen idee hoe laat ze uit is vandaag. Dus jij je balkon al weer zit schoon gemaakt, nu het weer nog zodat je er ook profijt van hebt. Ik ga verder, we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Jij bent goed bezig...
    Nu dat blogje stond er de hele avond al hoor...eerder dus dan die van jou ;)
    Maar je was er niet meer in de avond, ja dan zie je ook nieuw blogje niet hè?
    Ben meer benieuwd hoe het op wp gaat lopen want zag in de lezerslijst weer een ouwetje nu okt. 2015
    Och krijgen die ook weer aandacht haha
    Groetjes en fijne dag...hier regent het pijpestelen.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier regent het nog steeds flink...
    En hoezo kwam je bij het jarige blogje?
    Je was er echt in de avond niet meer hoor...maar goed maakt niet uit.
    En ja Die heeft het gevonden maar velen nog niet...zo ook een reactie op de waterplas hihi
    Komt goed OOIT haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nu ik kijk altijd in de lezerslijst...en jou laatste reactie is ook een graadmeter...
    Kom ik terug staat er een nieuw blogje hihi
    Och uiteindelijk kom je er toch wel bij uit...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vind het wel vreemd dat de nieuwe blogjes er niet komen te staan en de oude van FFF wel...
    We wachten het af...zal wel moeten.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Intussen meer gedaan dan alleen maar afwachten zoals je zag hj
    Dit was het enige wat ik kon vinden om het te melden...
    Ga ook ff bankhangen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Karel,
    dat van dat gezochte woord snap ik niet helemaal maar ja, ik ben een vrouw hé whaaaaaa...
    Die pps met die slakken vond ik wel een goeie *lol*.
    Ik hoop dat het bij jou mooier weer is, want hier is het grijs en regenachtig :-(
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen